Meestal wel jaquote:
Heb je geld en tijd teveel of zo?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar het is ook inspiratieloos en copy pastehet vechtsysteem ziet er nog steeds wacky uit
Dat betekend niet dat ik het niet even wil checken
Er zal vast wel iets goed aan zijn
we gaan uiteraard zo min mogelijk met Yasuke aan de slag want die gast is lame af
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Jij bent nu onderdeel van onderstaand probleem, jij moedigt dit aan met je (day one) aankoop:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo voor de volle mep? Ik heb een maand Ubi+ genomen waarmee ik nu Star Wars Outlaws speel. Dat kost 18¤.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je geld en tijd teveel of zo?
Waarom zou je iets day 1 voor de volle mep willen kopen wat je inspiratieloos, copy paste en een slecht vechtsysteem vindt hebben, met 1 van de 2 main characters lame as fuck?
You know what? Waar bemoei ik me ook meeJouw geld.
You do you
Have fun.
Voor Assassin creed betalen om twee keer in je ass genomen te worden...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
Er zijn hier vast wel mensen die hem echt full price gekocht hebben
Dat is wel echt een topgamequote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:15 schreef blessed19 het volgende:
Thnx allen voor de kcd2 feedback. Ga hem van de week wel halen.
Hold my beer!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Voor Assassin creed betalen om twee keer in je ass genomen te worden...
(©avgn)
Zit je op ps5? Neem aan van wel..quote:
Nou gemiddeld een 8 dat is niets om naar huis over te schrijvenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:26 schreef StateOfMind het volgende:
Om 18.00u Nederlandse tijd vervalt het review embargo.
Ik begrijp dat het budget zo is opgelopen, dat ze iets van 6-7 miljoen exemplaren moeten verkopen tegen volle prijs om geen verlies te draaien.quote:
Wtf is gaming trend?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Game reviewers zijn ook echt de grootste debielen. GamingTrend, wat het ook moge zijn, geeft Assassins Creed een 100. Zelfs de beste game ooit is geen 100, want er zijn altijd wel minpunten te ontdekken. En dit soort grapjassen hebben dus gewoon invloed op de markt.
Geen idee wat GamingTrend is, maar dat is een van de mafketels die Assassins Creed een 100 geeft. Standaard ligt op de grond.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wtf is gaming trend?
Ign geeft een 8 dat moet genoeg zeggen.
Een Ubisoft 8 is als een Indie 6/7
😜
In mijn middelbare school tijd (vwo) was een 8 anders een uitstekend cijfer.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou gemiddeld een 8 dat is niets om naar huis over te schrijven
Een 100 wil niet zeggen dat er geen minpunten zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Game reviewers zijn ook echt de grootste debielen. GamingTrend, wat het ook moge zijn, geeft Assassins Creed een 100. Zelfs de beste game ooit is geen 100, want er zijn altijd wel minpunten te ontdekken. En dit soort grapjassen hebben dus gewoon invloed op de markt.
Dat is precies wat een 100 zegt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een 100 wil niet zeggen dat er geen minpunten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |