Ik vond Valhalla kut ja. Maar genoeg andere die er 400+ uur in hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Van wat ik hoor neigt het meer naar Odyssey/Valhalla
Maar Valhalla was schijnbaar kut (?) niet gespeeld, Odyssey was tof. Maar ook veels te lang.
Bruhquote:The day one patch will make tables and shelving located in in-game shrines indestructible and will reduce non-essential depictions of bloodshed taking place in shrines and temples. In addition, when attacking unarmed NPCs, there will no longer be depictions of blood.
Maar in Valhalla wel alle kerken kunnen raiden en slopenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:26 schreef MMaRsu het volgende:
Maar fijn dat Ubisoft zwicht voor de grifters
https://automaton-media.c(...)ilian-npc-bloodshed/
[..]
Bruh
Ook echt toegeven aan deze mongolische kritieken
Jezusssssss
Fucking hell bro, oh nee ik kan een tafel doormidden hakken in een shrine! Heiligschennis!!
Ugh
Ik vond Odyssee idd te lang, maar Cassandra een leukere main character dan Eivor.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Van wat ik hoor neigt het meer naar Odyssey/Valhalla
Maar Valhalla was schijnbaar kut (?) niet gespeeld, Odyssey was tof. Maar ook veels te lang.
Alles naar de kloootuuuuuuuhquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar in Valhalla wel alle kerken kunnen raiden en slopen
(wat natuurrlijk wel historisch correct was, want viking invasie)
Tja, er waren geen vikingen meer die hier over konden klagen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar in Valhalla wel alle kerken kunnen raiden en slopen
(wat natuurrlijk wel historisch correct was, want viking invasie)
Gemiddeld een 8 is toch een dikke vermakelijke voldoende?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou gemiddeld een 8 dat is niets om naar huis over te schrijven
LOL. Behalve dan post-op littekensquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:53 schreef MMaRsu het volgende:
Christenen maakt het allang niets meer uit wat er in games gebeurd (en gelukkig)
Met dit soort budgetten en ontwikkeltijd hoop je toch gewoon een x op een 9 game.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gemiddeld een 8 is toch een dikke vermakelijke voldoende?
Sinds wanneer is een 8 niet goed meer?
Tja ik vind dat dat ook echt geen plek heeft in een fantasy gamequote:
In die wereld?quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja ik vind dat dat ook echt geen plek heeft in een fantasy game
Waarom kom ze niet gewoon met een potion of magic spell in een dude veranderen?
Dat is gewoon duidelijke onzin die er door een trans persoon doorheen wordt gedrukt. No offense.
Maar dat slaat gewoon nergens op in die wereld! Houdt het in context!
En toch ben jij er 1 van die ze blijft steunenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ubisoft blijft in de middelmatigheid zitten.
Ik heb DA1/Inquisition gespeeld maar ik vond Inquisition echt heel erg slecht.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In die wereld?
Ooit DA gespeeld?
Altijd frontrunner geweest m.b.t. minorities, dus volstrekt logisch.
een 8 voelde als een 10 toen ik vroeger op school zat. Alles boven de 6 was magisch.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gemiddeld een 8 is toch een dikke vermakelijke voldoende?
Sinds wanneer is een 8 niet goed meer?
Voor een maandjequote:Op woensdag 19 maart 2025 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch ben jij er 1 van die ze blijft steunen
https://www.google.com/am(...)ion-meetings-8849188quote:alleged IP acquisition talks with other companies like Microsoft, Electronic Arts, and more
Donker als in weinig licht juist een donkere ondertoon?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
https://tweakers.net/revi(...)-lekker-gerecht.html
Tweakers noemt het soms wel erg donker lol
Japanse shrines zijn cool thoquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:26 schreef MMaRsu het volgende:
Maar fijn dat Ubisoft zwicht voor de grifters
https://automaton-media.c(...)ilian-npc-bloodshed/
[..]
Bruh
Ook echt toegeven aan deze mongolische kritieken
Jezusssssss
Fucking hell bro, oh nee ik kan een tafel doormidden hakken in een shrine! Heiligschennis!!
Ugh
Vond hem wel grappig na alle commotie omteent een donker karakterquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Donker als in weinig licht juist een donkere ondertoon?
Ben wat dat betreft wel benieuwd naar Assassin’s Creed Hexe, welke naar verluidt de meest duistere AC ooit zou worden.
Qua ondertoon dan
Op die fietsquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vond hem wel grappig na alle commotie omteent een donker karakter
Ik snap jequote:Op woensdag 19 maart 2025 12:22 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Japanse shrines zijn cool tho
Terechte aanpassing
Ach zo heeft ieder zijn hobbies, moet kunnenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:57 schreef over_hedge het volgende:
Wel dom dat je random personen op straat gewoon kan vermoorden en het niks uitmaakt. Niemand die er wat van zegt. Geen consequenties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |