Jezus, je zit echt te trappelen om dat spel wat je afzeikt te spelen he?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Via Ubi+ en dan idd VPN naar nieuw zeeland of Australie
zijn/waren an sich best prima games... Sommige waren alleen meer een soort 2e baan (of eerste voor sommiggen) dan dat het echt een leuk spel was.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:36 schreef Questular het volgende:
Ik heb nog nooit een AC game leuk gevonden.
[ afbeelding ]
Dit gaat echt nog jaren tegen je gebruikt worden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat heb ik compleet afgekraakt?
Jezus je mag je tegenwoordig echt niet meer negatief over een game uitlaten
Komop man het hoeft niet allemaal een circle jerk te zijn.
Dat het weer een copy paste is van Odyssey betekend niet dat ik het niet ff wil checken
En het betekend ook niet dat het spel veel beter had kunnen zijn als ze bv op 1 character hadden gefocust
En dat de AI nog steeds droevig is.
Maar ooh wee als je het spel wil spelen omdat je een maandje Ubi+ hebt genomen en je zoveel mogelijk gebruik wil maken van je subscription tijd! (voor het eerst mind you). Nee dan zijn de rapen gaar!
Schijnt nog dit jaar een remake van te komen.quote:
Ik snap écht de hype om die game niet, was was dieeee kut zeg.quote:
zoals 't hoortquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:44 schreef Questular het volgende:
Ik heb in games echt he-le-maal geen geduld. Dus elke AC die ik probeer speel ik guns blazing, en dan wordt het natuurlijk helemaal niks.
Varen in AC games is het slechtste idee ooitquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik snap écht de hype om die game niet, was was dieeee kut zeg.
Sure, op t land was ie prima, maar die boten waren zo taffus traag, ik heb stront sneller door een trechter zien komen. Verneukte echt heel de pace van die game, alsof je naar een unskipable cutscene van 20 min moest kijken
Ik behandel elke game als het in elkaar zetten van een IKEA kast. Handleiding is niet nodig ik kan het zelf wel en elke keer faal ik. Nu ik er over nadenk ghost of tsushima is volgens mij de enige game op de PS5 die ik op eigen kracht heb uitgespeeld. Klein wonder op zich.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoals 't hoort
Alles skippen, niets lezen en knallen met ie hap
zelden zo eens met je geweestquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Varen in AC games is het slechtste idee ooit
Nog slechter dan een neger in Japan
Gewoon elden ring of iets spelen, kan je wél zelf alles bepalen en is het doodgaan en opnieuw proberenquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik behandel elke game als het in elkaar zetten van een IKEA kast. Handleiding is niet nodig ik kan het zelf wel en elke keer faal ik. Nu ik er over nadenk ghost of tsushima is volgens me de enige game op de PS5 die ik op eigen kracht heb uitgespeeld. Klein wonder op zich.
Dat valt echt wel meequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als iemand hier anti AC Japan was ben jij t wel geweest
Maar dan wel uiteindelijk geld eraan uit geven, ubi+ of niet, blijft de zak van ubi spekken.
Heb er zelfs nog nooit een gespeeld!quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:36 schreef Questular het volgende:
Ik heb nog nooit een AC game leuk gevonden.
[ afbeelding ]
Over 2 maanden gratis in de plus.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Over een maandje Shadows gewoon oppikken voor 50 euro
Yakuza speel je ook met de Japanse stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
Zou hem wel.in het japans spelen die Engelse voice acting is niet te doen
Zeker maar daar kan ik dan weer niet inkomen.. teveel tekstblokken.. 😂 maar wil het opzich nog wel weer eens proberenquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yakuza speel je ook met de Japanse stemmen.
Yakuza is geweldigquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker maar daar kan ik dan weer niet inkomen.. teveel tekstblokken.. 😂 maar wil het opzich nog wel weer eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |