In games sloop ik alles wat los en vast zit, als het kapot kan mķet het kapotquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap jeIk zelf dacht ook wel zo.
Maar eigenlijk is t natuurlijk wel gek dat we onderscheid maken in elke religie wel en welke we niet respecteren.
Dan nog denk ik: het is een game, je sloopt dingen. Wil niet zeggen disrespect naar de cultuur of religie zelf.

Just Cause roept je!quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In games sloop ik alles wat los en vast zit, als het kapot kan mķet het kapot
Terwijl ik in het echie juist nooit iets zou slopen, en al helemaal niet spullen van een ander.

Idd. 4 is meh.quote:

Wel een vette game denk ik!quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
Overgewaardeerde goochelaar, die Jezus
En een vuige zombie

Met zijn Nike Air Jeruzalemsquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een vette game denk ik!
Zit dan een zakje druivensuiker en alcohol bij zodta je water in wijn kan veranderen tijdens t gamen.

Nu al?quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
Nou laten we maar eens beginnen met Shadows dan

Nieuw Zeeland vpn denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu al?
Om middernacht gaat ie pas live.
Of is het met Ubi+ eerder te spelen?

Via Ubi+ en dan idd VPN naar nieuw zeeland of Australiequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu al?
Om middernacht gaat ie pas live.
Of is het met Ubi+ eerder te spelen?

Daarom neem je mmarsu niet serieusquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:27 schreef Jimbo het volgende:
Wel mooi, dat compleet afkraken maar wel als eerste willen spelen door een gebruik van een VPN
Take it easy bruh

Mensen online sowieso serieus nemenquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daarom neem je mmarsu niet serieus

Wat heb ik compleet afgekraakt?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:27 schreef Jimbo het volgende:
Wel mooi, dat compleet afkraken maar wel als eerste willen spelen door een gebruik van een VPN
Take it easy bruh

Als iemand hier anti AC Japan was ben jij t wel geweestquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat heb ik compleet afgekraakt?
Jezus je mag je tegenwoordig echt niet meer negatief over een game uitlaten
Komop man het hoeft niet allemaal een circle jerk te zijn.
Dat het weer een copy paste is van Odyssey betekend niet dat ik het niet ff wil checken
En het betekend ook niet dat het spel veel beter had kunnen zijn als ze bv op 1 character hadden gefocust
En dat de AI nog steeds droevig is.
Maar ooh wee als je het spel wil spelen omdat je een maandje Ubi+ hebt genomen en je zoveel mogelijk gebruik wil maken van je subscription tijd! (voor het eerst mind you). Nee dan zijn de rapen gaar!

Als ik zo zou afgeven dan wachte ik wel tot een 90% korting of een PSplus titel. Dan ga ik het niet zelfs nog voor release spelen. Maar goed ik ben daar een rare in.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat heb ik compleet afgekraakt?
Jezus je mag je tegenwoordig echt niet meer negatief over een game uitlaten
Komop man het hoeft niet allemaal een circle jerk te zijn.
Dat het weer een copy paste is van Odyssey betekend niet dat ik het niet ff wil checken
En het betekend ook niet dat het spel veel beter had kunnen zijn als ze bv op 1 character hadden gefocust
En dat de AI nog steeds droevig is.
Maar ooh wee als je het spel wil spelen omdat je een maandje Ubi+ hebt genomen en je zoveel mogelijk gebruik wil maken van je subscription tijd! (voor het eerst mind you). Nee dan zijn de rapen gaar!

Start jeugd van tegenwoordig liedje voor AC Japan. Je weet zelf welkequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:32 schreef Jimbo het volgende:
Ohnee ik lieg, er zijn mensen die veel meer anti AC:J waren maar dat kwam niet zozeer door de gameplay maar meer door de inhoud ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |