Vandaag is echt kut ja.. Kut gras ga dood ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:24 schreef StateOfMind het volgende:
En hooikoorts is kut![]()
![]()
Heb nondeju 1 oog half dicht zitten, en die andere loopt het traanvocht uit als ware het alsof dat 6 hele uien in zitten
ZIEDEND
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Over een maandje Shadows gewoon oppikken voor 50 20 euro
Oké Ji-longquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yakuza speel je ook met de Japanse stemmen.
NANI?!quote:
Ik heb vandaag ook een exemplaar apart laten leggen bij de lokale Intertoys.quote:
Zwart EN gay?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:07 schreef MMaRsu het volgende:
Het internet is oh zo boos want Yasuke kan gay zijn.
Alsof dat niet al mogelijk is sinds fucking Odyssey (of Mass Effect bv)
Sommige mensen zijn of tering vermoeiend, extreem dom, of extreem grifters die gewoon haat willen verspreiden.
Gross
HOLD MY BEER!quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:36 schreef MMaRsu het volgende:
Er zit wel een non binair persoon in waar je het mee kan doen schijnbaar
Die heb je toch al gespeeld?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ik moest eerst nog de ware genderidentiteit van mijn compagnon in Dragon Age ontdekken
Ben nog wel ff beig denk ik.
Denk dat t daarna Life is Strange wordt, om in de woke te blijven.
Iets kleiners. Pas daarna weer een ellenlang spel.
Ik had uiteindelijk iets van 90 uur op de klok.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ik moest eerst nog de ware genderidentiteit van mijn compagnon in Dragon Age ontdekken
Ben nog wel ff beig denk ik.
Denk dat t daarna Life is Strange wordt, om in de woke te blijven.
Iets kleiners. Pas daarna weer een ellenlang spel.
Die ogres kan je toch maar 1x summonen in heel de gamequote:Op donderdag 20 maart 2025 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik merk dat ik in Bg3 een beetje vastloopt in de enorme hoeveelheid quests tegelijkertijd.
Zullen wel veel een setup zijn voor later, maar wel overweldigend. We zijn inmiddels level 4 dus we moeten nog wel oppassen voor de grote gevechten.
Wat ook jammer was, was dat de 2 mensen die ik wilde redden van de gnolls vijandig werden nadat ik mijn ogre vrienden had gesummoned. Weet niet of dat de bedoeling is, maar erg vreemd.
Ja, maar was een pittige combat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die ogres kan je toch maar 1x summonen in heel de game
Die Gnolls?quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar was een pittige combat.
Al die Archers met 3 aanvallen per ronde, de baas met iets van 90 hp die healing heeft. Die per beurt 1 party member down mept. Overal brandende grond en acid.
Leek me een mooi moment om te proberen wat de ogres konden.
Ik kwam van de andere kant aan, maar deals maken met gnolls ligt niet in mijn karakter.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die Gnolls?
Ik heb met de leider gepraat en die overtuigd z'n gnollekes aan te vallen
Alsnog killenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam van de andere kant aan, maar deals maken met gnolls ligt niet in mijn karakter.
Maar ik begrijp dat die man die ik gered heb een Zentharim is.en dat die redelijk evil zijn. Jammer jammer jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |