SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Damn ik had iets andere ttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik zag ze vandaag weer voorzichtig los in het netje hangen
Uw ADH vitamine Worst
Tandarts zit er weer op. Gaatje gevuld (nee nee niet een dat zei de vrouw ook joke...). September pas weer terug. Voor een kroon, dat dan weer wel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 15:42 schreef StevenHyde het volgende:
Tandarts zit er weer op. Gaatje gevuld (nee nee niet een dat zei de vrouw ook joke...). September pas weer terug. Voor een kroon, dat dan weer wel.
Uw ADH vitamine Worst
Net even een ommetje gemaakt, maar wel fris windjequote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker los in het netjequote:Op maandag 10 maart 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag ze vandaag weer voorzichtig los in het netje hangen![]()
![]()
Nippig?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zeker als het nog een beetje nippig weer isI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nippig
bn., meestal gezegd van meisjes en vrouwen die niet om een hatelijk antwoord verlegen zitten; vinnig, venijnig: ‘n nippig ding."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ah, ik wilde net gaan googlen.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:03 schreef Lovely het volgende:
Nippig
bn., meestal gezegd van meisjes en vrouwen die niet om een hatelijk antwoord verlegen zitten; vinnig, venijnig: ‘n nippig ding.
Maar nu is het me nog niet duidelijk wat nippig weer is
Al heb ik wel een vermoeden
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jouw vermoeden kloptquote:Op maandag 10 maart 2025 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net gaan googlen.
Al heb ik wel een vermoeden![]()
![]()
Een ordinaire slet?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net gaan googlen.
Al heb ik wel een vermoeden
Nippig koud. Jij mč je: “ ’t is nie koud. Ik vingk ’t aanders nippig koud, daerom gao ‘k from (terug, weerom) om ’n troi aan te trekke.
Met deze uitdrukking wordt ‘vinnig koud’ bedoeld. ‘Vinnig’ betekent ‘scherp’ of ‘bijtend’."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Huh? Hoe kom je daar nu weer bij?quote:
Ik dacht meer aan het Engelse nipplesI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Weet ik veelquote:Op maandag 10 maart 2025 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je daar nu weer bij?
Ik dacht meer aan het Engelse nipples
Een puntig voorkomen omdat het nippig koud isquote:Op maandag 10 maart 2025 16:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon loshangende kluiten met een puntig voorkomen
Bohhhhhquote:Op maandag 10 maart 2025 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze rende ook nog naar de trein he![]()
* MizzezAmy vraagt zich af of de hoestdrank die 3 jaar over datum is nog goed isI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Weg gooienquote:Op maandag 10 maart 2025 16:17 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy vraagt zich af of de hoestdrank die 3 jaar over datum is nog goed is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kan niet iemand voor jouw nieuwe halen?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niets tegen het hoesten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heeft @ToT geen hoestbolker?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niets tegen het hoesten![]()
![]()
Ahahttps://www.rtl.nl/nieuws(...)nen%20zo%20bederven.quote:Bedorven hoestdrank, daar word je echt niet beter vanI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ga zo zelf maar denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan niet iemand voor jouw nieuwe halen?
Gelijk een goed excuus om stophoest te halen
Helpt voor geen meter, maar is wel lekkerquote:Op maandag 10 maart 2025 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga zo zelf maar denk ik.
Gelijk een goed excuus om stophoest te halen![]()
![]()
Vitamine Dquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja, ik vind ze ook lekkerquote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Helpt voor geen meter, maar is wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze ook lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja jij had nog wat kauwtabletten over zei jequote:Op maandag 10 maart 2025 16:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kan @:MizzezAmy wel wat vitamine D geven![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Geen zuigtabletten?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja jij had nog wat kauwtabletten over zei je
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is dit toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Net usernames in een sexchatbox![]()
Worst22?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Net usernames in een sexchatboxI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ontken alles!quote:Op maandag 10 maart 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Net usernames in een sexchatboxTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kijk, ruik, proef.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:17 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy vraagt zich af of de hoestdrank die 3 jaar over datum is nog goed is![]()
Ik heb gekeken, het leek een vreemde witte troebele vloeistof, niet zoals ik denk dat hoestdrank er uit zou moeten zien, dus ik gooi het weg! Ruiken en proeven gaat een beetje lastig momenteelquote:
Jij houdt toch van wit?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, het leek een vreemde witte troebele vloeistof, niet zoals ik denk dat hoestdrank er uit zou moeten zien, dus ik gooi het weg! Ruiken en proeven gaat een beetje lastig momenteel![]()
![]()
Ja soms toch niet.quote:
Eigenlijk weet ik niet of het wit is, het flesje is bruin en volgens mij heb ik het wit erbij bedacht op basis van de troebelheid
Gekkiequote:Op maandag 10 maart 2025 16:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja soms toch niet.
Eigenlijk weet ik niet of het wit is, het flesje is bruin en volgens mij heb ik het wit erbij bedacht op basis van de troebelheid![]()
![]()
Inderdaad, weg ermee.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, het leek een vreemde witte troebele vloeistof, niet zoals ik denk dat hoestdrank er uit zou moeten zien, dus ik gooi het weg! Ruiken en proeven gaat een beetje lastig momenteelHow can I make this topic about me?![]()
Heel goed!quote:Op maandag 10 maart 2025 16:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, het leek een vreemde witte troebele vloeistof, niet zoals ik denk dat hoestdrank er uit zou moeten zien, dus ik gooi het weg! Ruiken en proeven gaat een beetje lastig momenteel
Beterschap![]()
![]()
Volgens mij ging jij iets anders doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die hoestdrank wordt niet meer beter hoor![]()
Ik was ook helemaal verkochtquote:Op maandag 10 maart 2025 17:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had vannacht nog een hoogtepunt![]()
![]()
Help me ff herinnerenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij ging jij iets anders doen.![]()
justin is hier 24/7quote:Op maandag 10 maart 2025 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij ging jij iets anders doen.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb je nu al zo vaak gevraagd om me niet te quoten, Paul. Jij vroeg mij om je niet meer te mentionen, dat doe ik dan ook niet meer. Of wil je dat ik dat weer ga doen?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2025 17:10:37 ]![]()
Ik heb zelfs de keeltabletten houdbaar tot 2015 weg gedaan!quote:
Dan kan je lekker high van wordenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de keeltabletten houdbaar tot 2015 weg gedaan!![]()
Als je nog wakker wordt, that is![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hmm dit had ik eerder moeten wetenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan kan je lekker high van worden![]()
Als je nog wakker wordt, that is
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Doe maar een ander soepje.. en dan mag jij het makenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer tomatensoepje eten?
Hey Lovelyquote:
Hey Jus zie je mij nu welquote:
Okquote:Op maandag 10 maart 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe maar een ander soepje.. en dan mag jij het maken![]()
![]()
Heb je wel vaker last van als je druk doende bezig bent met andere vrouwen hierquote:
Ja alleen druk druk en drukquote:![]()
Met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Soms zie ik door de vrouwen de Bolk niet meerquote:Op maandag 10 maart 2025 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wel vaker last van als je druk doende bezig bent met andere vrouwen hier![]()
![]()
In BB topic ?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alleen druk druk en druk![]()
Met jou?
Goed goed
Nee, soms zie je door de vrouwen Dot niet meerquote:Op maandag 10 maart 2025 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Soms zie ik door de vrouwen de Bolk niet meer![]()
Jij denkt natuurlijk, ik hou mij liever bezig met het jongeren spul ipv met zo'n ouwe dot
Ben je al weer thuis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe vond je Nijverdal?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liever gewoon ALLEMAALquote:Op maandag 10 maart 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, soms zie je door de vrouwen Dot niet meer![]()
Jij denkt natuurlijk, ik hou mij liever bezig met het jongeren spul ipv met zo'n ouwe dot![]()
![]()
007quote:Op maandag 10 maart 2025 18:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zometeen thuis
Oh, ik heb nog een code voor je![]()
![]()
"BOLK"?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zometeen thuis
Oh, ik heb nog een code voor je![]()
Die had ik al toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zometeen thuis
Oh, ik heb nog een code voor je
KokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Iedere maand een nieuwe![]()
Of heb je nog iemand die je codes geeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht dat je die al gestuurd had van maartquote:Op maandag 10 maart 2025 18:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Iedere maand een nieuwe![]()
Of heb je nog iemand die je codes geeft![]()
![]()
![]()
Had de code idd niet.. kan je zien hoe snel de maanden voorbij vliegen
Dan krijg ik ruzie met mijnheer Meeliequote:Op maandag 10 maart 2025 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
Stil maar.
Stuur ze voortaan maar naar mij![]()
![]()
Bolk #1quote:Op maandag 10 maart 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedenavond Lovely. Heb je vandaag nog gewandeld?![]()
Goedenavond Gebrokenglasquote:Op maandag 10 maart 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedenavond Lovely. Heb je vandaag nog gewandeld?
Vanmiddag even een ommetje gemaaktJiij dan?
Ik ben vanmiddag even de stad ingeweest, shoppen. En even bij de HEMA in het restaurant voor een kop koffie en een appeltaart.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedenavond Gebrokenglas
Vanmiddag even een ommetje gemaaktJiij dan?
How can I make this topic about me?![]()
Geeneens worst tsssquote:Op maandag 10 maart 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag even de stad ingeweest, shoppen. En even bij de HEMA in het restaurant voor een kop koffie en een appeltaart.Uw ADH vitamine Worst
nee, niet. Maar ik moest wel aan je denken toen ik de HEMA binnenliep.quote:
Ah je had een vrije dag vandaag?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag even de stad ingeweest, shoppen. En even bij de HEMA in het restaurant voor een kop koffie en een appeltaart.Nog wat kunnen vinden in de stad?
Ja, ik moet nog nieuwe broeken hebben en ik heb eentje gekocht. Later deze week nog even shoppen naar extra broeken.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah je had een vrije dag vandaag?Nog wat kunnen vinden in de stad?
En ik pas in een maatje kleiner.
Totale daglichtperiode is 11:31 uur. Dat is 28 minuten langer dan vorige week.
In januari hadden we krap 8 uurUw ADH vitamine Worst
Ja, heerlijk. Ik vind dit soort weer schitterend, van dat beginnend voorjaar.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
Totale daglichtperiode is 11:31 uur. Dat is 28 minuten langer dan vorige week.
In januari hadden we krap 8 uur
Zozo, dan ben je wel wat kilootjes kwijt geraaktquote:Op maandag 10 maart 2025 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog nieuwe broeken hebben en ik heb eentje gekocht. Later deze week nog even shoppen naar extra broeken.
En ik pas in een maatje kleiner.
Nou, een beetje ja. Maar er mag nog steeds wel wat af.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zozo, dan ben je wel wat kilootjes kwijt geraakt
Avondmaaltijdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker bezig..maar komt vanzelf welquote:Op maandag 10 maart 2025 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een beetje ja. Maar er mag nog steeds wel wat af.
Ja smaakte goed.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb nog over maar te weinig voor nog een keer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja. Gezonder eten en sporten en wandelen.quote:
Het gaat langzaam maar het gaat de goede kant op.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Gezonder eten en sporten en wandelen.
Het gaat langzaam maar het gaat de goede kant op.
Probeer jij altijd elke dag volgens de schijf van vier te koken?quote:How can I make this topic about me?![]()
Waarom vier en niet vijf?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Probeer jij altijd elke dag volgens de schijf van vier te koken?Uw ADH vitamine Worst
Over het algemeen welquote:Op maandag 10 maart 2025 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Probeer jij altijd elke dag volgens de schijf van vier te koken?
Maar qua fruit mag t wel iets beter.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vroeger was het de schijf van vijf, maar dat is tegenwoordig de schijf van vier geworden.quote:
Of is het weer veranderd?How can I make this topic about me?![]()
wat is het verschil tussen "de schijf van vier" en "de schijf van vijf"?
De "Schijf van Vijf" is een bekend model van het Voedingscentrum in Nederland dat helpt bij het maken van gezonde voedingskeuzes. De "Schijf van Vier" daarentegen wordt vaak niet als officieel begrip gebruikt in de context van voeding. Soms wordt deze term informeel of in specifieke situaties genoemd, maar meestal verwijst het naar een vereenvoudigde benadering van gezonde voeding.
Belangrijkste verschil:
• Schijf van Vijf: Verdeelt voeding in vijf vakken: groente en fruit, smeer- en bereidingsvetten, vis/vlees/eieren/noten/zuivel, brood/aardappelen/rijst/pasta en dranken. Het doel is een volledig en gebalanceerd dieet.
• Schijf van Vier: Is mogelijk minder uitgebreid en zou een focus kunnen hebben op vier basiscategorieën, afhankelijk van de context waarin het genoemd wordt. Het mist echter de officiële achtergrond en de uitgebreidheid van de Schijf van Vijf.
Kortom, de "Schijf van Vijf" is het officiële en uitgebreide model voor gezond eten.
Bron: Copilot AI.How can I make this topic about me?![]()
Nooit van schijf van vier gehoordquote:Op maandag 10 maart 2025 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger was het de schijf van vijf, maar dat is tegenwoordig de schijf van vier geworden.
Of is het weer veranderd?Uw ADH vitamine Worst
Nouja, dat klopt ook wel, het is nog altijd de schijf van vijf dus. Zo leer ik elke keer weer wat, via DTS.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nooit van schijf van vier gehoordHow can I make this topic about me?![]()
Ik eet echt niet 4 of 5 broodjes en aardappels ook niet, graanproducten ook niet eigenlijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, ik eet ook lang niet dat wat daar genoemd is.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:47 schreef Lovely het volgende:
Ik eet echt niet 4 of 5 broodjes en aardappels ook niet, graanproducten ook niet eigenlijk
Wat ik afgelopen maanden heb gedaan is wel zo'n 500g groente en dan qua brood/pasta/rijst/aardappelen gehalveerdUw ADH vitamine Worst
Je bent niet de enige - ik eet (ook) te weinig groente.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Wat ik afgelopen maanden heb gedaan is wel zo'n 500g groente en dan qua brood/pasta/rijst/aardappelen gehalveerdHow can I make this topic about me?![]()
Mis hier 22 bastognekoeken bij de man en 22 bastognekoeken bij de vrouw. Verder logische lijst.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik niet hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent niet de enige - ik eet (ook) te weinig groente.Uw ADH vitamine Worst
Correctquote:Op maandag 10 maart 2025 18:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mis hier 22 bastognekoeken bij de man en 22 bastognekoeken bij de vrouw. Verder logische lijst.
O, je bedoelt per dag 500 gram groente?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Wat ik afgelopen maanden heb gedaan is wel zo'n 500g groente en dan qua brood/pasta/rijst/aardappelen gehalveerdHow can I make this topic about me?![]()
Lees nog eensquote:Op maandag 10 maart 2025 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, je bedoelt per dag 500 gram groente?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: