Bolk #1quote:Op maandag 10 maart 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedenavond Lovely. Heb je vandaag nog gewandeld?
Goedenavond Gebrokenglasquote:Op maandag 10 maart 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedenavond Lovely. Heb je vandaag nog gewandeld?
Ik ben vanmiddag even de stad ingeweest, shoppen. En even bij de HEMA in het restaurant voor een kop koffie en een appeltaart.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedenavond Gebrokenglas
Vanmiddag even een ommetje gemaaktJiij dan?
Geeneens worst tsssquote:Op maandag 10 maart 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag even de stad ingeweest, shoppen. En even bij de HEMA in het restaurant voor een kop koffie en een appeltaart.
Ah je had een vrije dag vandaag?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag even de stad ingeweest, shoppen. En even bij de HEMA in het restaurant voor een kop koffie en een appeltaart.
Ja, ik moet nog nieuwe broeken hebben en ik heb eentje gekocht. Later deze week nog even shoppen naar extra broeken.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah je had een vrije dag vandaag?Nog wat kunnen vinden in de stad?
Ja, heerlijk. Ik vind dit soort weer schitterend, van dat beginnend voorjaar.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
Totale daglichtperiode is 11:31 uur. Dat is 28 minuten langer dan vorige week.
In januari hadden we krap 8 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |