SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Damn ik had iets andere ttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik zag ze vandaag weer voorzichtig los in het netje hangen
Uw ADH vitamine Worst
Tandarts zit er weer op. Gaatje gevuld (nee nee niet een dat zei de vrouw ook joke...). September pas weer terug. Voor een kroon, dat dan weer wel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 15:42 schreef StevenHyde het volgende:
Tandarts zit er weer op. Gaatje gevuld (nee nee niet een dat zei de vrouw ook joke...). September pas weer terug. Voor een kroon, dat dan weer wel.
Uw ADH vitamine Worst
Net even een ommetje gemaakt, maar wel fris windjequote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker los in het netjequote:Op maandag 10 maart 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag ze vandaag weer voorzichtig los in het netje hangen![]()
![]()
Nippig?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zeker als het nog een beetje nippig weer isI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nippig
bn., meestal gezegd van meisjes en vrouwen die niet om een hatelijk antwoord verlegen zitten; vinnig, venijnig: ‘n nippig ding."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ah, ik wilde net gaan googlen.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:03 schreef Lovely het volgende:
Nippig
bn., meestal gezegd van meisjes en vrouwen die niet om een hatelijk antwoord verlegen zitten; vinnig, venijnig: ‘n nippig ding.
Maar nu is het me nog niet duidelijk wat nippig weer is
Al heb ik wel een vermoeden
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jouw vermoeden kloptquote:Op maandag 10 maart 2025 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net gaan googlen.
Al heb ik wel een vermoeden![]()
![]()
Een ordinaire slet?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net gaan googlen.
Al heb ik wel een vermoeden
Nippig koud. Jij mč je: “ ’t is nie koud. Ik vingk ’t aanders nippig koud, daerom gao ‘k from (terug, weerom) om ’n troi aan te trekke.
Met deze uitdrukking wordt ‘vinnig koud’ bedoeld. ‘Vinnig’ betekent ‘scherp’ of ‘bijtend’."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Huh? Hoe kom je daar nu weer bij?quote:
Ik dacht meer aan het Engelse nipplesI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Weet ik veelquote:Op maandag 10 maart 2025 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je daar nu weer bij?
Ik dacht meer aan het Engelse nipples
Een puntig voorkomen omdat het nippig koud isquote:Op maandag 10 maart 2025 16:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon loshangende kluiten met een puntig voorkomen
Bohhhhhquote:Op maandag 10 maart 2025 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze rende ook nog naar de trein he![]()
* MizzezAmy vraagt zich af of de hoestdrank die 3 jaar over datum is nog goed isI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Weg gooienquote:Op maandag 10 maart 2025 16:17 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy vraagt zich af of de hoestdrank die 3 jaar over datum is nog goed is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kan niet iemand voor jouw nieuwe halen?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niets tegen het hoesten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heeft @ToT geen hoestbolker?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niets tegen het hoesten![]()
![]()
Ahahttps://www.rtl.nl/nieuws(...)nen%20zo%20bederven.quote:Bedorven hoestdrank, daar word je echt niet beter vanI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ga zo zelf maar denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan niet iemand voor jouw nieuwe halen?
Gelijk een goed excuus om stophoest te halen
Helpt voor geen meter, maar is wel lekkerquote:Op maandag 10 maart 2025 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga zo zelf maar denk ik.
Gelijk een goed excuus om stophoest te halen![]()
![]()
Vitamine Dquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja, ik vind ze ook lekkerquote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Helpt voor geen meter, maar is wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze ook lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja jij had nog wat kauwtabletten over zei jequote:Op maandag 10 maart 2025 16:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kan @:MizzezAmy wel wat vitamine D geven![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Geen zuigtabletten?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja jij had nog wat kauwtabletten over zei je
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is dit toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Net usernames in een sexchatbox![]()
Worst22?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Net usernames in een sexchatboxI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ontken alles!quote:Op maandag 10 maart 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Net usernames in een sexchatboxTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kijk, ruik, proef.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:17 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy vraagt zich af of de hoestdrank die 3 jaar over datum is nog goed is![]()
Ik heb gekeken, het leek een vreemde witte troebele vloeistof, niet zoals ik denk dat hoestdrank er uit zou moeten zien, dus ik gooi het weg! Ruiken en proeven gaat een beetje lastig momenteelquote:
Jij houdt toch van wit?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, het leek een vreemde witte troebele vloeistof, niet zoals ik denk dat hoestdrank er uit zou moeten zien, dus ik gooi het weg! Ruiken en proeven gaat een beetje lastig momenteel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: