Bohhhhhquote:Op maandag 10 maart 2025 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze rende ook nog naar de trein he
Weg gooienquote:Op maandag 10 maart 2025 16:17 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy vraagt zich af of de hoestdrank die 3 jaar over datum is nog goed is
Maar dan heb ik niets tegen het hoestenquote:
Kan niet iemand voor jouw nieuwe halen?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niets tegen het hoesten
Heeft @ToT geen hoestbolker?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niets tegen het hoesten
https://www.rtl.nl/nieuws(...)nen%20zo%20bederven.quote:Bedorven hoestdrank, daar word je echt niet beter van
Ik ga zo zelf maar denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan niet iemand voor jouw nieuwe halen?
Helpt voor geen meter, maar is wel lekkerquote:Op maandag 10 maart 2025 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga zo zelf maar denk ik.
Gelijk een goed excuus om stophoest te halen
Vitamine Dquote:
Ja, ik vind ze ook lekkerquote:Op maandag 10 maart 2025 16:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Helpt voor geen meter, maar is wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze ook lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja jij had nog wat kauwtabletten over zei jequote:Op maandag 10 maart 2025 16:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kan @:MizzezAmy wel wat vitamine D geven
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶
Geen zuigtabletten?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja jij had nog wat kauwtabletten over zei je
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dit toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Net usernames in een sexchatbox
Worst22?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ik ontken alles!quote:Op maandag 10 maart 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Kijk, ruik, proef.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:17 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy vraagt zich af of de hoestdrank die 3 jaar over datum is nog goed is
Ik heb gekeken, het leek een vreemde witte troebele vloeistof, niet zoals ik denk dat hoestdrank er uit zou moeten zien, dus ik gooi het weg! Ruiken en proeven gaat een beetje lastig momenteelquote:
Jij houdt toch van wit?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, het leek een vreemde witte troebele vloeistof, niet zoals ik denk dat hoestdrank er uit zou moeten zien, dus ik gooi het weg! Ruiken en proeven gaat een beetje lastig momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |