Na die 5-minutendate keek ze alsof ze aan het ovuleren was en zich het liefst ter plekke door hem bezwangerd wilde worden.quote:
De dames zeiden dat ze het leuk vonden en hij was verrast hoe lang ze het volhielden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:44 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vond dat echt absurd. Je gaat die vijf dames die al gespannen zijn voor die date toch niet in een schuur aan een spijkerbroek laten hangen. Ze hadden Martijn tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.
Ik vond het in ieder geval knap. Je wilt die pijpen stevig vast pakken, maar ook niet zo dat het in je hand gaat snijden. Ik weet niet of ik het ze na zou doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:53 schreef Teslynd het volgende:
[..]
De dames zeiden dat ze het leuk vonden en hij was verrast hoe lang ze het volhielden.
Droge aardappelen zijn ook niet te eten.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:11 schreef Stepperoller het volgende:
Saus over de bloemkool is een no go, maar wel per se jus willen
Beetje een womanizer, met z'n chickie-overalls en z'n gepoch. Maar toch mooi dat zo'n vrouw dan zegt: ik zie nu eigenlijk pas een perfectionistische kant van hem die ik nog niet eerder had gezien (en daar ook gelijk haar vraagtekens bij zet). Misschien is dat ook wel het niet-plezierige wat ik bij hem zie.quote:Op maandag 23 september 2024 23:52 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vond die kippenboer niet per se het meest aantrekkelijke of interessante karakter. Beetje kil, berekenend, zakelijk. Zal vast een prima kerel zijn, maar niet mijn typeBen benieuwd wat voor vrouwen op hem schrijven. Er past vast ook een deksel op zijn potje.
Kan nog steeds.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:48 schreef Arcee het volgende:
Mijn voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Martijn: Marleen
Jan: Karina
Roel: Simone
John: Mira
Deedry: Roy
Julius: Kylie
Jaren geleden keek ik of er biologische kip in de omgeving te koop was. Het bleek een eind buiten mijn bereik te zijn hoewel het eerder een legstal was, maar er zou wel een webcam zijn. Dus ik ging kijken en kon m'n ogen niet geloven. Het was in deze opstelling, maar wat kleiner. Er was heel veel beweging van kippen die tussen kooi en grond heen en weer vlogen. Veel voller en wat nauwer dan bij John.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtf is dat voor legbatterij
Daar koop ik dus GEEN eieren van
Scheutje goede olie over gieten of klontje boter bij doen. Hij prakt het er dan gewoon door.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Droge aardappelen zijn ook niet te eten.
Wat we tot nu toe hebben gezien zou in 15 minuten kunnen.
Martijn heeft melkvee en het is heel ongebruikelijk om melkvee in de winter te weiden, want er groeit dan geen gras en een deel van de weilanden wordt al gauw vertrapt. En alle koeien voldoende ruwvoer geven gaat makkelijker in zo'n stal.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:30 schreef Revanches het volgende:
Die Schotse Hooglanders stonden ook de hele winter binnen? Net als die koeien bij Martijn?
Die zou ik ook kiezen als ik hem was.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:40 schreef Arcee het volgende:
Wie ik denk wie de volgende wordt die ze weg gaan sturen:
John: Eileen
Ik zat gister terug te kijken. Het was idd oersaai.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Silenus het volgende:
Echt ongekend idd. Er gebeurt ook gewoon helemaal niks.
Goed punt.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik snapte al dat avondeten niet zo. Dit was toch dezelfde dag dat ze in de stal hadden zitten gourmetten en chinezen...?
Die dame gaat vol voor Roy. De rest zit er voor Jan lul bij. Bij de rest is het vooralsnog een tamme bende die nog nergens heen gaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat gister terug te kijken. Het was idd oersaai.
Normaliter heb je boeren die compleet vastlopen, boeren die stiekem al een voorkeur krijgen, boeren die overspannen raken en ongeduldig worden. Grappige scenes. Nu is het echt allemaal mak.
Máár misschien komt dat nog. Ze slapen er immers net.Ben benieuwd of er nog ergens een vrouw uit zichzelf wil vertrekken.
(Die mannen bij Diedrie zijn zo verkocht, die blijven.)
Zo’n knappe jongen als Roy zal ze buiten het programma nooit niet snel krijgen en ze hield van humor. Dus dan is het een prima keuze.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die dame gaat vol voor Roy. De rest zit er voor Jan lul bij. Bij de rest is het vooralsnog een tamme bende die nog nergens heen gaat.
Carst Jan kwam van een boerderij die verkocht werd. Hij hield hoop op een boerderij. Ik vind een manage niet echt boerderij-achtig. Het kan natuurlijk wel een goed alternatief zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo’n knappe jongen als Roy zal ze buiten het programma nooit niet snel krijgen en ze hield van humor. Dus dan is het een prima keuze.
Sjoerd leek me ook wel voldoen aan het stukje humor. Vrolijke jongen.Ik weet niet hoe belangrijk uiterlijk voor haar is.
De slager zou ik lekker skippen.
Ik vind tot nu toe Roy niet zo boeiend, en ook niet knap althans het zou mijn type niet zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo’n knappe jongen als Roy zal ze buiten het programma nooit niet snel krijgen en ze hield van humor. Dus dan is het een prima keuze.
Sjoerd leek me ook wel voldoen aan het stukje humor. Vrolijke jongen.Ik weet niet hoe belangrijk uiterlijk voor haar is.
De slager zou ik lekker skippen.
Eensquote:Op woensdag 26 maart 2025 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe Roy niet zo boeiend, en ook niet knap althans het zou mijn type niet zijn.
Die lijkt me ook leuk, maar vind ik niet aantrekkelijk. Maar Deedry misschien wel.quote:
Tja, smaken verschillen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 06:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die lijkt me ook leuk, maar vind ik niet aantrekkelijk. Maar Deedry misschien wel.
Geen van de mannen zou m’n type zijn overigens.
In een preview schijnt te zien geweest te zijn dat hij nog niet had verteld dat hij een zoontje heeftquote:
Alleen naar concerten. Alleen op stedentrip. Klinkt bekend allemaalquote:
Ben ook benieuwd of hij gaat zorgen dat hij met allemaal een beetje 1 op 1 tijd heeftquote:Op zondag 30 maart 2025 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Julius heeft wel echt 3 verschillende vrouwen. Ben benieuwd welke hij het beste vindt passen.
Snap ik wel, hij hoeft geen mode poppetje.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof je met make-up niet met 2 benen op de grond kunt staan.
Hij is kritisch en wil needy vrouwen zoals bij bv John.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:38 schreef Stepperoller het volgende:
Julius die gaat vragen wat de dames verwachten terwijl zij ook geen idee hebben hoe de dag eruit gaat zien
En dan teleurgesteld zijn als daar weinig reactie op komt
Dat was tenenkrommend, en dan dat nog een quasi verplichte nachtkus… Productie wat doen jullie!quote:Op zondag 30 maart 2025 20:35 schreef suzebol75 het volgende:
Oh wat gezellig, bij elke boer met z'n allen om 1 wasbak tanden staan te poetsen 🤮
Dat ligt aan gladde John. Niet aan de productie.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:40 schreef ytram het volgende:
[..]
Dat was tenenkrommend, en dan dat nog een quasi verplichte nachtkus… Productie wat doen jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |