Ik zat gister terug te kijken. Het was idd oersaai.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Silenus het volgende:
Echt ongekend idd. Er gebeurt ook gewoon helemaal niks.
Goed punt.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik snapte al dat avondeten niet zo. Dit was toch dezelfde dag dat ze in de stal hadden zitten gourmetten en chinezen...?
Die dame gaat vol voor Roy. De rest zit er voor Jan lul bij. Bij de rest is het vooralsnog een tamme bende die nog nergens heen gaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat gister terug te kijken. Het was idd oersaai.
Normaliter heb je boeren die compleet vastlopen, boeren die stiekem al een voorkeur krijgen, boeren die overspannen raken en ongeduldig worden. Grappige scenes. Nu is het echt allemaal mak.
Máár misschien komt dat nog. Ze slapen er immers net.Ben benieuwd of er nog ergens een vrouw uit zichzelf wil vertrekken.
(Die mannen bij Diedrie zijn zo verkocht, die blijven.)
Zo’n knappe jongen als Roy zal ze buiten het programma nooit niet snel krijgen en ze hield van humor. Dus dan is het een prima keuze.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die dame gaat vol voor Roy. De rest zit er voor Jan lul bij. Bij de rest is het vooralsnog een tamme bende die nog nergens heen gaat.
Carst Jan kwam van een boerderij die verkocht werd. Hij hield hoop op een boerderij. Ik vind een manage niet echt boerderij-achtig. Het kan natuurlijk wel een goed alternatief zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo’n knappe jongen als Roy zal ze buiten het programma nooit niet snel krijgen en ze hield van humor. Dus dan is het een prima keuze.
Sjoerd leek me ook wel voldoen aan het stukje humor. Vrolijke jongen.Ik weet niet hoe belangrijk uiterlijk voor haar is.
De slager zou ik lekker skippen.
Ik vind tot nu toe Roy niet zo boeiend, en ook niet knap althans het zou mijn type niet zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo’n knappe jongen als Roy zal ze buiten het programma nooit niet snel krijgen en ze hield van humor. Dus dan is het een prima keuze.
Sjoerd leek me ook wel voldoen aan het stukje humor. Vrolijke jongen.Ik weet niet hoe belangrijk uiterlijk voor haar is.
De slager zou ik lekker skippen.
Eensquote:Op woensdag 26 maart 2025 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe Roy niet zo boeiend, en ook niet knap althans het zou mijn type niet zijn.
Die lijkt me ook leuk, maar vind ik niet aantrekkelijk. Maar Deedry misschien wel.quote:
Tja, smaken verschillen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 06:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die lijkt me ook leuk, maar vind ik niet aantrekkelijk. Maar Deedry misschien wel.
Geen van de mannen zou m’n type zijn overigens.
In een preview schijnt te zien geweest te zijn dat hij nog niet had verteld dat hij een zoontje heeftquote:
Alleen naar concerten. Alleen op stedentrip. Klinkt bekend allemaalquote:
Ben ook benieuwd of hij gaat zorgen dat hij met allemaal een beetje 1 op 1 tijd heeftquote:Op zondag 30 maart 2025 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Julius heeft wel echt 3 verschillende vrouwen. Ben benieuwd welke hij het beste vindt passen.
Snap ik wel, hij hoeft geen mode poppetje.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof je met make-up niet met 2 benen op de grond kunt staan.
Hij is kritisch en wil needy vrouwen zoals bij bv John.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:38 schreef Stepperoller het volgende:
Julius die gaat vragen wat de dames verwachten terwijl zij ook geen idee hebben hoe de dag eruit gaat zien
En dan teleurgesteld zijn als daar weinig reactie op komt
Dat was tenenkrommend, en dan dat nog een quasi verplichte nachtkus… Productie wat doen jullie!quote:Op zondag 30 maart 2025 20:35 schreef suzebol75 het volgende:
Oh wat gezellig, bij elke boer met z'n allen om 1 wasbak tanden staan te poetsen 🤮
Dat ligt aan gladde John. Niet aan de productie.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:40 schreef ytram het volgende:
[..]
Dat was tenenkrommend, en dan dat nog een quasi verplichte nachtkus… Productie wat doen jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |