Ja erg leukquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:20 schreef jcdragon het volgende:
Tweede streamingseizoen Wie is de Mol? zonder BN'ers in de maak: https://www.rtl.nl/boulev(...)nders-tweede-seizoen
Jubileumseizoen start 1 november. 28 februari 2026 regulier seizoen. Daarna streamingeditie. 👀quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja erg leuk![]()
Ik was wel een beetje verbaasd stiekem, geloof niet dat ik het nog had verwacht
(En de tandjes, ik verwacht dit ergens volgend jaar, maar dan zitten ze dus echt op continu twee seizoen per jaar)
Ja dat is toch echt niet normaalquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jubileumseizoen start 1 november. 28 februari 2026 regulier seizoen. Daarna streamingeditie. 👀
Tien deelnemers waarvan 1 mol.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is er al iets bekend over de deelnemers?
De laatste geruchten die ik heb gelezen gingen over Richard Groenedijk en Daniel Bossevain. Iemand als Daniel Bossevain zou ik tof vinden. Die ging in 2014 all in. Hij vond alles te gek en genoot er echt van. Dat soort kandidaten zie ik graagquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is er al iets bekend over de deelnemers?
Streamingeditie? Op videoland?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jubileumseizoen start 1 november. 28 februari 2026 regulier seizoen. Daarna streamingeditie. 👀
Gewoon op NPO Start.quote:
Beterquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gewoon op NPO Start.
Videoland is van RTL
dan zal het reguliere seizoen overlappen met de Belgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zal het reguliere seizoen overlappen met de Belgen
1 november is al bijnaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Leukquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:27 schreef jcdragon het volgende:
@:moira @:meke De nieuwe widm app kan al gedownload worden
quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou wel echt heel gaaf zijn als ze niet alleen bn-ers maar ook George laten terugkeren naar notabene Portugal, dit keer weer voor de camera ipv erachter
Volgens mij zag ik Ron Boszhardquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:18 schreef jcdragon het volgende:
Mollenjacht barst los: AVROTROS deelt teaser van jubileumseizoen Wie is de Mol?: https://www.rtl.nl/boulev(...)iler-jubileumseizoen
O god neequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik Ron Boszhard
QFTquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik Ron Boszhard
100 pct eens. 1. Hij is niet leuk en 2. hij heeft zn tweede kans al gehad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:25 schreef Meke het volgende:
Was Ron niet ook al mee naar Italië? Hoe leuk ik sommige mensen daar ook vond, ik mag toch hopen dat er niet weer dezelfde mensen nog eens mee mogen
We kunnen inderdaad pas punten inzetten na de eerste afleveringquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk![]()
![]()
Wel nog zonder deelnemers denk ik? Zal zodra de kandidaten bekend zijn een aantal topics in elkaar zetten![]()
Of zouden we die niet te horen krijgen voor de eerste aflevering?
Sow ja. Die zou ik ook graag terug zien. Desnoods met een klein rolletje in een opdracht ofzo.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou wel echt heel gaaf zijn als ze niet alleen bn-ers maar ook George laten terugkeren naar notabene Portugal, dit keer weer voor de camera ipv erachter
En nog helemaal geen nieuwe topics hier.quote:
Ja, dat zou leuk zijnquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee we doen het nu samen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:10 schreef svann het volgende:
[..]
En nog helemaal geen nieuwe topics hier.
Dacht de Fok! poule te gaan joinen, maar dat was de verlopen poule van januari.
@:Moira met pensioen?
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De kandidaten zijn toch al bekend.
Wie dan?quote:Op zondag 26 oktober 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De kandidaten zijn toch al bekend.
Iets van een kans op 1/200 dat je goed zitquote:Op zondag 26 oktober 2025 00:10 schreef Meke het volgende:
Ik heb iig deze TT een opfrisser gegeven en alvast een poule gemaakt![]()
MOL / [JUBILEUM] De WIDM-app (met FOK!poule!)
Ik zal binnenkort even kijken naar een prono, misschien leuk om een schot voor de boeg ronde te doen waarbij we nog geeen idee hebben wie er überhaupt meedoen?Maar moet nog even bedenken hoe ik dat qua punten dan doe
(Een verdubbelaar oid
)
Haha ja daaromquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Iets van een kans op 1/200 dat je goed zit
quote:
Iemand vertelde mij al een lijstje van namen die mee zouden doen, maar geen idee waar zij dat lijstje vandaan heeft gehaald.quote:
Er had ook wel een prono kunnen zijn met: wie zijn de kandidaten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:45 schreef Meke het volgende:
Er komt nog een betere OP na het weekend, maar nu alvast: MOL / [Jubileum] Pronoo
Wie is Lakshmi ook alweer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:14 schreef Montagui het volgende:
Molloot heeft op basis van social media berichten een aantal namen als mogelijke kandidaat aangegeven:
Richard Groenendijk
Georgina Verbaan
Daniël Boissevain
Jennifer Hoffman
Chris Zegers
Imanuelle Grives
Jaike Belfor
Lakshmi Swami Persaud
Sahil Amar AÏssa
Teun Luijckx
https://socialnieuws.nl/2(...)orspelde-kandidaten/
Zangeres met blauw haar, was mee in het Corona seizoen toen Renee de Mol was!quote:
Het zegt mij nietsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Zangeres met blauw haar, was mee in het Corona seizoen toen Renee de Mol was!
Ik vermoed dat jij haar wel leuk vond
Zouden ze gaan voor iemand die in de tussentijd in de gevangenis heeft gezeten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:14 schreef Montagui het volgende:
Molloot heeft op basis van social media berichten een aantal namen als mogelijke kandidaat aangegeven:
Richard Groenendijk
Georgina Verbaan
Daniël Boissevain
Jennifer Hoffman
Chris Zegers
Imanuelle Grives
Jaike Belfor
Lakshmi Swami Persaud
Sahil Amar AÏssa
Teun Luijckx
https://socialnieuws.nl/2(...)orspelde-kandidaten/
Ze kan iig wel goed liegen en bedriegen. Een prima mol.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zouden ze gaan voor iemand die in de tussentijd in de gevangenis heeft gezeten?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mwah, ik vind niet dat je mensen die dat soort shit op hun geweten hebben hoeft te "cleansen" in de media door ze aan zo'n programma te laten deelnemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ze heeft haar straf uitgezeten. Alleen kom je sommige landen met een strafblad niet in.
Als ze al meedoet is ze een ideale mol. Daarom heeft ze mijn stem gekregen in de pronoo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:48 schreef Yesse het volgende:
Niet alleen voor mannen hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:44 schreef MacorgaZ het volgende:
Georgina en Jennifer 😍
En Lakshmi heeft goeie billen die het vorige seizoen leuk in beeld waren.
Voor mannen een leuk seizoen.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:57 schreef DaMart het volgende:
Begint al goed morgen. Ik kan dan waarschijnlijk niet live kijken.
Voordeel is wel dat je dan Ron Boszhard niet zietquote:
Fair enoughquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:32 schreef TLC het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je dan Ron Boszhard niet ziet
Ja, dat brengt je meestal in de gevangenisquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze kan iig wel goed liegen en bedriegen. Een prima mol.
I'm aliveeeeequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:10 schreef svann het volgende:
[..]
En nog helemaal geen nieuwe topics hier.
Dacht de Fok! poule te gaan joinen, maar dat was de verlopen poule van januari.
@:Moira met pensioen?
Dan hoop ik wel echt keihard op Kees Tolquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:58 schreef Rnie het volgende:
Ik denk dat er allemaal oud mollen meedoen.
https://www.nu.nl/media/6(...)e-wie-is-de-mol.htmlquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:22 schreef Moira het volgende:
[ afbeelding ]
Geen MolTalk meer trouwens?
quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/media/6(...)e-wie-is-de-mol.html
Volgens mij in het voorjaarquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:25 schreef Perrin het volgende:
Wanneer zou het zijn opgenomen in Portugal?
Jammer!quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:08 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga vanaf volgende week wel mee doe met de prono denk ik, maar de poule sla ik over voor dit jubileumseizoen.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:08 schreef Felagund het volgende:
Is dit het live-topic of alleen de slowchat?
Deze is de livetopic reeks voor alle seizoenenquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:28 schreef Redefine het volgende:
Ah ik zie dit topic. Lijkt mij handig om daarvan een live topic te maken: MOL / [WIDM 25 JAAR] Jubileumseizoen in Portugal
Jij wist tot vanmiddag niet eens dat dit seizoen er wasquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Deze is de livetopic reeks voor alle seizoenen
Wel ik heb alleen FOK! genegeerdquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij wist tot vanmiddag niet eens dat dit seizoen er was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |