Ja hij was echt een topmol.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:34 schreef heywoodu het volgende:
En nu helemaal klaar met ook de laatste uitzending. Superleuke mol, Stijn
Enige wat jammer was, maar dat lag niet aan hem, was dat hij zonder moeite duizenden euro's uit de pot kon tillen met de finalevrijstelling. Die opdrachten moeten zo gedaan worden dat een bod van de mol niet telt.
Volgens Tina Nijkamp begint het extra seizoen pas op 1 November.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Ah. Dit topic heeft een schop gekregen. Dan stel ik gelijk de vraag: Zijn er al geruchten over het extra seizoen in September?
quote:Volgens haar heeft het ermee te maken dat de NPO eerst ruimte maakt voor Beste Zangers. Dit muziekprogramma zal dan samen met Ik Vertrek te zien zijn aan het begin van het nieuwe tv-seizoen op de zaterdagavond.
In de link staan ook namen van mensen die aan het extra seizoen mee zouden doenquote:Reguliere seizoen
Wat het verder betekent? Dat de nieuwe reguliere reeks voor het eerst niet in januari zal starten, want de jubileumreeks zou 20 december afgelopen zijn. Tina schrijft dat de nieuwe reeks dan pas 28 februari of 7 maart zal beginnen na de Olympische Spelen.
Meer informatie wordt binnenkort vast en zeker bekendgemaakt door AVROTROS.
Oh Daniel Boissevain zou ik tof vinden. Een van mijn favorieten kandidaten ooit!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens Tina Nijkamp begint het extra seizoen pas op 1 November.
Tina Nijkamp: ''Wie Is de Mol? start niet in september"
[..]
[..]
In de link staan ook namen van mensen die aan het extra seizoen mee zouden doen
Allebei inmiddels inderdaad door de AvroTros bevestigd: 1 november & 28 februariquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens Tina Nijkamp begint het extra seizoen pas op 1 November.
Tina Nijkamp: ''Wie Is de Mol? start niet in september"
[..]
[..]
In de link staan ook namen van mensen die aan het extra seizoen mee zouden doen
Klopt: Vanaf zaterdag 1 november is het jubileumseizoen dat zich afspeelt in Portugal wekelijks te zien om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 1. De live finale staat gepland op 20 december. Acht afleveringen lang worden kijkers opnieuw uitgedaagd om te zoeken, te twijfelen, te vertrouwen én te ontmaskeren. Presentator Rik van de Westelaken neemt wederom de leiding in het spel waarin niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:16 schreef Meke het volgende:
Allebei inmiddels inderdaad door de AvroTros bevestigd: 1 november & 28 februari![]()
MolTalk keert bij het volgende reguliere seizoen in februari wel terugquote:
Ja erg leukquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:20 schreef jcdragon het volgende:
Tweede streamingseizoen Wie is de Mol? zonder BN'ers in de maak: https://www.rtl.nl/boulev(...)nders-tweede-seizoen
Jubileumseizoen start 1 november. 28 februari 2026 regulier seizoen. Daarna streamingeditie. 👀quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja erg leuk![]()
Ik was wel een beetje verbaasd stiekem, geloof niet dat ik het nog had verwacht
(En de tandjes, ik verwacht dit ergens volgend jaar, maar dan zitten ze dus echt op continu twee seizoen per jaar)
Ja dat is toch echt niet normaalquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jubileumseizoen start 1 november. 28 februari 2026 regulier seizoen. Daarna streamingeditie. 👀
Tien deelnemers waarvan 1 mol.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is er al iets bekend over de deelnemers?
De laatste geruchten die ik heb gelezen gingen over Richard Groenedijk en Daniel Bossevain. Iemand als Daniel Bossevain zou ik tof vinden. Die ging in 2014 all in. Hij vond alles te gek en genoot er echt van. Dat soort kandidaten zie ik graagquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is er al iets bekend over de deelnemers?
Streamingeditie? Op videoland?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jubileumseizoen start 1 november. 28 februari 2026 regulier seizoen. Daarna streamingeditie. 👀
Gewoon op NPO Start.quote:
Beterquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gewoon op NPO Start.
Videoland is van RTL
dan zal het reguliere seizoen overlappen met de Belgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zal het reguliere seizoen overlappen met de Belgen
1 november is al bijnaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Leukquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:27 schreef jcdragon het volgende:
@:moira @:meke De nieuwe widm app kan al gedownload worden
quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou wel echt heel gaaf zijn als ze niet alleen bn-ers maar ook George laten terugkeren naar notabene Portugal, dit keer weer voor de camera ipv erachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |