abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216945287
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze hebben mij aangestoken, dus ze mogen de pleuris krijgen :P

Maar als ik echt strontverkouden ben, blijf ik wel thuis. Beetje snotteren en verstopte holtes valt daar niet onder.
Gewoon wat mannelijker en wat sterker zien te worden.
graag verwijderen
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:38:06 #202
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945288
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze hebben mij aangestoken, dus ze mogen de pleuris krijgen :P

Maar als ik echt strontverkouden ben, blijf ik wel thuis. Beetje snotteren en verstopte holtes valt daar niet onder.
Dat vonden zij dus ook, hoe blij ben je daar zelf mee? |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945292
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Gewoon wat mannelijker en wat sterker zien te worden.
en rijker :!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:38:47 #204
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945293
@kwiwi woon jij vlakbij waar het Songfestival is dit jaar? Dat is in Basel. :)
Your beauty never ever scared me.
pi_216945294
"Stop met schieten vermaledijde Russen want Nattekat moet eventjes niesen en een uurtje klagen"
graag verwijderen
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:39:03 #206
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945295
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en rijker :!
Dat is toch geīmpliceerd met het "mannelijker"?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:39:17 #207
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945298
Niet dat ik anders kom vragen om te crashen hoor haha, gewoon nieuwsgierig. Volgens mij is zo'n kaartje voor de finale sowieso fucking duur.
Your beauty never ever scared me.
pi_216945301
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en rijker :!
Dat volgt dan vanzelf.
graag verwijderen
pi_216945305
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:39 schreef Ama het volgende:
Niet dat ik anders kom vragen om te crashen hoor haha, gewoon nieuwsgierig.
Bij Kwiwi kun je altijd blijven slapen :Y
graag verwijderen
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 10:40:02 #210
446930 crew  ESF1Gamer
pi_216945306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:39 schreef UitStraling het volgende:
"Stop met schieten vermaledijde Russen want Nattekat moet eventjes niesen en een uurtje klagen"
We kunnen hem wel gebruiken tegen russische soldaten door ze gewoon ziek te maken met zijn verkoudheid.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_216945307
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:35 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Vorig jaar, ik had haast denk ik, stapte ik na het tanken in de verkeerde auto, ik huh wat een raar dashboard ineens :? keek ik na wat lange verbaasde seconden naar rechts zie ik een Gerda helemaal in paniek naar me staren en toen begon ze te piepkrijsen :')

Totaal andere auto en andere kleur, rook zelfs anders :)
Zo begon die ene film toch, Split?
Tap tap tap
pi_216945309
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
We kunnen hem wel gebruiken tegen russische soldaten door ze gewoon ziek te maken met zijn verkoudheid.
:!
graag verwijderen
pi_216945313
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zo begon die ene film toch, Split?
Dunno.
graag verwijderen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:41:02 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945317
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Bij Kwiwi kun je altijd blijven slapen :Y
Maar ik zeg net dat ik niet eens plannen heb om naar Zwitserland te gaan.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:41:19 #215
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zo begon die ene film toch, Split?
Die moet ik nog steeds een keer kijken. Da's die met McAvoy toch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945321
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Uur gezocht naar m'n portemonnee.. auto's overhoop gehaald, kelder en gang overhoop gehaald, alle jaszakken en tassen binnenstebuiten gekeerd, in de koelkast en vriezer gekeken.. niks. Wil ik even wat drinken daarna, zie ik 'm in de kast met glazen liggen :|W
:wtf:
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:41:33 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945326
Misschien ga ik wel keertje als het Songfestival ooit weer eens in NL is.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:41:39 #218
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945327
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
We kunnen hem wel gebruiken tegen russische soldaten door ze gewoon ziek te maken met zijn verkoudheid.
Geen sleeper agent maar een sneezer agent.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 10:42:39 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216945337
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dat vonden zij dus ook, hoe blij ben je daar zelf mee? |:)
Ze mogen de pleuris krijgen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 10:42:50 #220
446930 crew  ESF1Gamer
pi_216945340
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Geen sleeper agent maar een sneezer agent.
Dit idee:

Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:42:54 #221
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945341
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze mogen de pleuris krijgen :{
Doorbreek het patroon!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945342
Ik denk dat je een kogel krijgt van de arts in het Russische leger als je een keer klaagt over een verkoudheidje.
graag verwijderen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:43:00 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945343
Poes heeft nog maar 1x lopen zeuren om te drinken uit de kraan, niet aangezet. Lijkt erop dat ze het snel begint af te leren nu met die drinkfontein. _O_ #missiegeslaagd
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:43:15 #224
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945345
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dit idee:

[ afbeelding ]
Achgos.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 10:44:11 #225
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216945352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dit idee:

[ afbeelding ]
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 10:44:29 #226
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216945355
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Achgos.
AchgosCHIE.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216945374
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Die moet ik nog steeds een keer kijken. Da's die met McAvoy toch?
:Y
Tap tap tap
pi_216945379
Voelt al als tijd om te lunchen
Baby darling doll face honey
pi_216945394
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:47 schreef Crack_ het volgende:
Voelt al als tijd om te lunchen
Het is altijd tijd om te lunchen
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:52:13 #230
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945408
En dat om 10 voor elf :D
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216945411
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:01 schreef Recce het volgende:

[..]
Had je zo'n helm met hoorns?
Ja die outfit.
Vakman pur sang
pi_216945430
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja die outfit.
losse was afgelopen tijd aan het hosse
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:55:26 #233
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216945431
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:52 schreef Grotetijd het volgende:
En dat om 10 voor elf :D
Het is vast al wel ergens 12 uur.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_216945441
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Het is altijd tijd om te lunchen
Hier ga ik niet tegenin
Baby darling doll face honey
pi_216945450
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het is vast al wel ergens 12 uur.
en 12 uur s avonds.
Slaap lekkah
pi_216945471
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Het is altijd tijd om te lunchen
En voor avondeten?
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:58:17 #237
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945476
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En voor avondeten?
En wat erbij?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945481
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En voor avondeten?
ook
pi_216945486
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie -O-
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:00:35 #240
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945495
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En voor avondeten?
Als jij op dit tijdstip warm wil eten moet je dat gewoon doen!
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:00:51 #241
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216945498
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie -O-
-O-

Ik ga zo sushi eten :@
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:00:51 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216945499
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie -O-
-O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_216945514
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie -O-
Is het dan als chocoladevla of moet je gewoon tien keer vegen?
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:02:27 #244
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945517
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie -O-
Krijg je wel genoeg vezels binnen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945520
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]
-O-

Ik ga zo sushi eten :@
:o

oh wat voor allemaal kwiwies?
pi_216945532
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Krijg je wel genoeg vezels binnen?
Moet ze even vragen of wij Fries roggebrood die kant op kunnen sturen
pi_216945534
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Is het dan als chocoladevla of moet je gewoon tien keer vegen?
chocolade vla

Ik zit weer aan de omeprazol voor het maagzuur en had maandag en dinsdag 2 mango smoothies genomen en dat gaat dus niet samen net zoals voorgaande keren in thailand -O-
pi_216945535
Tap tap tap
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:04:22 #249
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945537
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Moet ze even vragen of wij Fries roggebrood die kant op kunnen sturen
Gadverdamme.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:04:49 #250
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945541
Sorry maar roggebrood vind ik toch wel echt zo smerig.
Your beauty never ever scared me.
pi_216945543
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Krijg je wel genoeg vezels binnen?
ja dat denk ik wel. het is die omeprazol. Heb het nu 6 maanden zonder die pillen geprobeerd of misschien zelfs wel langer . Bij ikea al maar heb ze toch nodig :{
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:06:10 #252
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945549
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Sorry maar roggebrood vind ik toch wel echt zo smerig.
Deze vrouw _O_
Roggebrood :r
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:06:56 #253
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945553
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja dat denk ik wel. het is die omeprazol. Heb het nu 6 maanden zonder die pillen geprobeerd of misschien zelfs wel langer . Bij ikea al maar heb ze toch nodig :{
Geen duidelijke oorzaak gevonden voor dat maagzuur? Steeds die omeprazol lijkt me ook niks. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945560
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Sorry maar roggebrood vind ik toch wel echt zo smerig.
Same, soms ziet het er wel lekker uit en probeer ik het weer eens. Nope :{w
Baby darling doll face honey
pi_216945563
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:06 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Deze vrouw _O_
Roggebrood :r
NÉHEEEE
pi_216945572
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja dat denk ik wel. het is die omeprazol. Heb het nu 6 maanden zonder die pillen geprobeerd of misschien zelfs wel langer . Bij ikea al maar heb ze toch nodig :{
Ja maar roggebrood.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:08:30 #257
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945573
Ik vind de smaak wel ok, maar die structuur. :N

"Normaal" brood waar roggemeel bijzit heb ik nul problemen mee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945586
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de smaak wel ok, maar die structuur. :N

"Normaal" brood waar roggemeel bijzit heb ik nul problemen mee.
omdat dat tantoe nep is.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:09:10 #259
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945592
Mensen die niks laten horen :r
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216945594
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Geen duidelijke oorzaak gevonden voor dat maagzuur? Steeds die omeprazol lijkt me ook niks. -O-
nee is begonnen nadat ik was gestopt met roken. De huisarts zei toen stress. Bood wel zo'n onderzoek met zo'n camera slang aan maar dat durf ik niet. Nu zijn we denk ik bijna 4 jaar verder

omeprazo ging heel lang goed totdat de bijwerkingen kwamen; winderig, opgeblazen buik en gerriederrie

Gister weer een opmerking van een thaise vrouw die vroeg of ik zwanger was
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:09:25 #261
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945596
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
NÉHEEEE
WEL VERDIKKEME
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216945600
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen die niks laten horen :r
Weet je wel gelijk hoe ze over je denken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:10:05 #263
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_216945607
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen die niks laten horen :r
Sorry man we zijn gewoon druk bezig een nieuw iemand te zoeken voor de band en hebben even geen tijd om op berichtjes te antwoorden!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_216945614
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee is begonnen nadat ik was gestopt met roken. De huisarts zei toen stress. Bood wel zo'n onderzoek met zo'n camera slang aan maar dat durf ik niet. Nu zijn we denk ik bijna 4 jaar verder

omeprazo ging heel lang goed totdat de bijwerkingen kwamen; winderig, opgeblazen buik en gerriederrie

Gister weer een opmerking van een thaise vrouw die vroeg of ik zwanger was
:{ wat zei je :')
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:10:26 #265
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945620
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef Strani het volgende:

[..]
Sorry man we zijn gewoon druk bezig een nieuw iemand te zoeken voor de band en hebben even geen tijd om op berichtjes te antwoorden!
_O-
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216945623
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen die niks laten horen :r
Dan ben je onbelangrijk voor hullie.
graag verwijderen
pi_216945624
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef Crack_ het volgende:

[..]
:{ wat zei je :')
ja niks. Weet nooit wat ik daar op moet zeggen.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:10:41 #268
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945625
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Weet je wel gelijk hoe ze over je denken.
Precies.
Nou ja, zo extreem is het niet. Maar als ik met iemand afspreek wil ik graag ook wel details _O-
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:11:05 #269
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945636
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee is begonnen nadat ik was gestopt met roken. De huisarts zei toen stress. Bood wel zo'n onderzoek met zo'n camera slang aan maar dat durf ik niet. Nu zijn we denk ik bijna 4 jaar verder

omeprazo ging heel lang goed totdat de bijwerkingen kwamen; winderig, opgeblazen buik en gerriederrie

Gister weer een opmerking van een thaise vrouw die vroeg of ik zwanger was
Dan zou ik toch proberen om me over die angst voor dat onderzoek heen te zetten. Dit is ook niks. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945661
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja niks. Weet nooit wat ik daar op moet zeggen.
gerriederrie hoopt zich in de buik op? :@
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:11:57 #271
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945666
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
omdat dat tantoe nep is.
Fijn dat je exact weet wat ik haal en waar ik het haal. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945668
quote:
8s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Precies.
Nou ja, zo extreem is het niet. Maar als ik met iemand afspreek wil ik graag ook wel details _O-
Ben je blauw ofzo?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216945678
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dan zou ik toch proberen om me over die angst voor dat onderzoek heen te zetten. Dit is ook niks. -O-
misschien kan het hier in thailand onder narcose ofzo

in de tijd dus dat ik was gestopt met die pillen nam ik dus die gaviscon pillen maar heb zoveel last dat ik bijna zo'n doosje per 2 dagen eet en die zijn vrij prijzig. Dus daarom dat ik weer aan de pillen ben gegaan ook :{
pi_216945683
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Fijn dat je exact weet wat ik haal en waar ik het haal. :Y
Zo gaat dat hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216945687
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
gerriederrie hoopt zich in de buik op? :@
nee denk gassen omdat er denk ik te weinig maagzuur is
pi_216945688
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja niks. Weet nooit wat ik daar op moet zeggen.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
gerriederrie hoopt zich in de buik op? :@
Hehehe :D. Is wel leuk om te reageren met iets schokkend of super direct, jij vraagt het :)
Baby darling doll face honey
pi_216945690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
gerriederrie hoopt zich in de buik op? :@
Oemfoefoe I.
graag verwijderen
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:12:57 #278
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216945693
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:o

oh wat voor allemaal kwiwies?
Zalm, zalm en zalm :@ :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:13:00 #279
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945695
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]
misschien kan het hier in thailand onder narcose ofzo

in de tijd dus dat ik was gestopt met die pillen nam ik dus die gaviscon pillen maar heb zoveel last dat ik bijna zo'n doosje per 2 dagen eet en die zijn vrij prijzig. Dus daarom dat ik weer aan de pillen ben gegaan ook :{
Narcose is enger dan zo'n slang. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945702
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:12 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Zalm, zalm en zalm :@ :D
ohhh perfect :D :9~
pi_216945723
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Narcose is enger dan zo'n slang. :@
Vindt je? Ik heb nog nooit narcose gehad
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:13:49 #282
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945729
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ben je blauw ofzo?
Ja dat is mijn standaard hoedanigheid
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216945731
In nl doen ze het met zo'n roesje toch als je dat vraagt maar weet niet hoeveel je er dan van meekrijgt
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:14:06 #284
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945734
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:12 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Zalm, zalm en zalm :@ :D
Zalm _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216945738
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Narcose is enger dan zo'n slang. :@
Slang vermommen als makreel, dan zit hij binnen 1 seconde in de twaalfvingerige darm.
graag verwijderen
pi_216945748
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
In nl doen ze het met zo'n roesje toch als je dat vraagt maar weet niet hoeveel je er dan van meekrijgt
eerder dat ze zeggen dat je het met een paracetamolletje je ook wel redt...
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:15:08 #287
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945753
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Vindt je? Ik heb nog nooit narcose gehad
Ik vind narcose echt kutspul, ik ben één keer volledig onder geweest en ik hoop het daarbij te houden. :') Sowieso daarna kotsmisselijk en het duurde echt lang voor m'n conditie weer een beetje op peil was. :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:15:18 #288
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945760
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Slang vermommen als makreel, dan zit hij binnen 1 seconde in de twaalfvingerige darm.
GLOUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945769
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
GLOUP
Afleiden met een bordje sushi.
graag verwijderen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:15:48 #290
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945770
Oh ik vond vorig jaar narcose wel meevallen eigenlijk. :@ Was paar uur later gewoon weer thuis aan het eten. _O-
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:15:57 #291
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216945772
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Narcose is enger dan zo'n slang. :@
Waarom vind je narcose enger? Vanwege de eventuele gevolgen? Want verder merk je er niks van eigenlijk.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216945782
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
eerder dat ze zeggen dat je het met een paracetamolletje je ook wel redt...
Nee staat altijd bij dat je dat kan vragen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:17:43 #294
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945787
Maar verschilt misschien ook per persoon. Toen ik het op mijn 15de ofzo kreeg om amandelen eruit te halen deed het me ook weinig.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:17:59 #295
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945793
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Waarom vind je narcose enger? Vanwege de eventuele gevolgen? Want verder merk je er niks van eigenlijk.
Eventuele gevolgen en ik heb dus serieus lang last gehad ervan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:18:25 #296
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945797
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
Maar verschilt misschien ook per persoon. Toen ik het op mijn 15de ofzo kreeg om amandelen eruit te halen deed het me ook weinig.
Haha. @Ama ndelen
:')
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:18:44 #297
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945800
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:18 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Haha. @:Ama ndelen
:') ;(
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:19:10 #298
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945803
Ik bedoel, als het moet, moet het hoor. Het is niet dat ik het onder alle omstandigheden weiger.

Maar als het niet echt nodig is, heb ik dat spul liever niet in m'n lijf.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945804
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:18 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Haha. @:Ama ndelen
:')
_O-

JÁHAA
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:19:51 #300
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945810
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
_O-

JÁHAA
_O- Te makkelijk deze _O-
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')