abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216945688
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja niks. Weet nooit wat ik daar op moet zeggen.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
gerriederrie hoopt zich in de buik op? :@
Hehehe :D. Is wel leuk om te reageren met iets schokkend of super direct, jij vraagt het :)
Baby darling doll face honey
pi_216945690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
gerriederrie hoopt zich in de buik op? :@
Oemfoefoe I.
graag verwijderen
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:12:57 #278
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216945693
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:o

oh wat voor allemaal kwiwies?
Zalm, zalm en zalm :@ :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:13:00 #279
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945695
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]
misschien kan het hier in thailand onder narcose ofzo

in de tijd dus dat ik was gestopt met die pillen nam ik dus die gaviscon pillen maar heb zoveel last dat ik bijna zo'n doosje per 2 dagen eet en die zijn vrij prijzig. Dus daarom dat ik weer aan de pillen ben gegaan ook :{
Narcose is enger dan zo'n slang. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945702
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:12 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Zalm, zalm en zalm :@ :D
ohhh perfect :D :9~
pi_216945723
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Narcose is enger dan zo'n slang. :@
Vindt je? Ik heb nog nooit narcose gehad
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:13:49 #282
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945729
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ben je blauw ofzo?
Ja dat is mijn standaard hoedanigheid
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216945731
In nl doen ze het met zo'n roesje toch als je dat vraagt maar weet niet hoeveel je er dan van meekrijgt
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:14:06 #284
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945734
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:12 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Zalm, zalm en zalm :@ :D
Zalm _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216945738
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Narcose is enger dan zo'n slang. :@
Slang vermommen als makreel, dan zit hij binnen 1 seconde in de twaalfvingerige darm.
graag verwijderen
pi_216945748
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
In nl doen ze het met zo'n roesje toch als je dat vraagt maar weet niet hoeveel je er dan van meekrijgt
eerder dat ze zeggen dat je het met een paracetamolletje je ook wel redt...
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:15:08 #287
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945753
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Vindt je? Ik heb nog nooit narcose gehad
Ik vind narcose echt kutspul, ik ben één keer volledig onder geweest en ik hoop het daarbij te houden. :') Sowieso daarna kotsmisselijk en het duurde echt lang voor m'n conditie weer een beetje op peil was. :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:15:18 #288
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945760
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Slang vermommen als makreel, dan zit hij binnen 1 seconde in de twaalfvingerige darm.
GLOUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945769
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
GLOUP
Afleiden met een bordje sushi.
graag verwijderen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:15:48 #290
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945770
Oh ik vond vorig jaar narcose wel meevallen eigenlijk. :@ Was paar uur later gewoon weer thuis aan het eten. _O-
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:15:57 #291
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216945772
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Narcose is enger dan zo'n slang. :@
Waarom vind je narcose enger? Vanwege de eventuele gevolgen? Want verder merk je er niks van eigenlijk.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216945782
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
eerder dat ze zeggen dat je het met een paracetamolletje je ook wel redt...
Nee staat altijd bij dat je dat kan vragen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:17:43 #294
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945787
Maar verschilt misschien ook per persoon. Toen ik het op mijn 15de ofzo kreeg om amandelen eruit te halen deed het me ook weinig.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:17:59 #295
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945793
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Waarom vind je narcose enger? Vanwege de eventuele gevolgen? Want verder merk je er niks van eigenlijk.
Eventuele gevolgen en ik heb dus serieus lang last gehad ervan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:18:25 #296
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945797
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
Maar verschilt misschien ook per persoon. Toen ik het op mijn 15de ofzo kreeg om amandelen eruit te halen deed het me ook weinig.
Haha. @Ama ndelen
:')
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:18:44 #297
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945800
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:18 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Haha. @:Ama ndelen
:') ;(
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:19:10 #298
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945803
Ik bedoel, als het moet, moet het hoor. Het is niet dat ik het onder alle omstandigheden weiger.

Maar als het niet echt nodig is, heb ik dat spul liever niet in m'n lijf.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945804
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:18 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Haha. @:Ama ndelen
:')
_O-

JÁHAA
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:19:51 #300
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945810
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
_O-

JÁHAA
_O- Te makkelijk deze _O-
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')