quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie
Is het dan als chocoladevla of moet je gewoon tien keer vegen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie
Krijg je wel genoeg vezels binnen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie
Moet ze even vragen of wij Fries roggebrood die kant op kunnen sturenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg vezels binnen?
chocolade vlaquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het dan als chocoladevla of moet je gewoon tien keer vegen?
Gadverdamme.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet ze even vragen of wij Fries roggebrood die kant op kunnen sturen
ja dat denk ik wel. het is die omeprazol. Heb het nu 6 maanden zonder die pillen geprobeerd of misschien zelfs wel langer . Bij ikea al maar heb ze toch nodigquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg vezels binnen?
Deze vrouwquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Sorry maar roggebrood vind ik toch wel echt zo smerig.
Geen duidelijke oorzaak gevonden voor dat maagzuur? Steeds die omeprazol lijkt me ook niks.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel. het is die omeprazol. Heb het nu 6 maanden zonder die pillen geprobeerd of misschien zelfs wel langer . Bij ikea al maar heb ze toch nodig
Same, soms ziet het er wel lekker uit en probeer ik het weer eens. Nopequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Sorry maar roggebrood vind ik toch wel echt zo smerig.
Ja maar roggebrood.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel. het is die omeprazol. Heb het nu 6 maanden zonder die pillen geprobeerd of misschien zelfs wel langer . Bij ikea al maar heb ze toch nodig
omdat dat tantoe nep is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de smaak wel ok, maar die structuur.
"Normaal" brood waar roggemeel bijzit heb ik nul problemen mee.
nee is begonnen nadat ik was gestopt met roken. De huisarts zei toen stress. Bood wel zo'n onderzoek met zo'n camera slang aan maar dat durf ik niet. Nu zijn we denk ik bijna 4 jaar verderquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen duidelijke oorzaak gevonden voor dat maagzuur? Steeds die omeprazol lijkt me ook niks.
WEL VERDIKKEMEquote:
Weet je wel gelijk hoe ze over je denken.quote:
Sorry man we zijn gewoon druk bezig een nieuw iemand te zoeken voor de band en hebben even geen tijd om op berichtjes te antwoorden!quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is begonnen nadat ik was gestopt met roken. De huisarts zei toen stress. Bood wel zo'n onderzoek met zo'n camera slang aan maar dat durf ik niet. Nu zijn we denk ik bijna 4 jaar verder
omeprazo ging heel lang goed totdat de bijwerkingen kwamen; winderig, opgeblazen buik en gerriederrie
Gister weer een opmerking van een thaise vrouw die vroeg of ik zwanger was
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry man we zijn gewoon druk bezig een nieuw iemand te zoeken voor de band en hebben even geen tijd om op berichtjes te antwoorden!
Precies.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wel gelijk hoe ze over je denken.
Dan zou ik toch proberen om me over die angst voor dat onderzoek heen te zetten. Dit is ook niks.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is begonnen nadat ik was gestopt met roken. De huisarts zei toen stress. Bood wel zo'n onderzoek met zo'n camera slang aan maar dat durf ik niet. Nu zijn we denk ik bijna 4 jaar verder
omeprazo ging heel lang goed totdat de bijwerkingen kwamen; winderig, opgeblazen buik en gerriederrie
Gister weer een opmerking van een thaise vrouw die vroeg of ik zwanger was
gerriederrie hoopt zich in de buik op?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niks. Weet nooit wat ik daar op moet zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |