Gewoon wat mannelijker en wat sterker zien te worden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben mij aangestoken, dus ze mogen de pleuris krijgen
Maar als ik echt strontverkouden ben, blijf ik wel thuis. Beetje snotteren en verstopte holtes valt daar niet onder.
Dat vonden zij dus ook, hoe blij ben je daar zelf mee?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben mij aangestoken, dus ze mogen de pleuris krijgen
Maar als ik echt strontverkouden ben, blijf ik wel thuis. Beetje snotteren en verstopte holtes valt daar niet onder.
en rijkerquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon wat mannelijker en wat sterker zien te worden.
Dat is toch geīmpliceerd met het "mannelijker"?quote:
Bij Kwiwi kun je altijd blijven slapenquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:39 schreef Ama het volgende:
Niet dat ik anders kom vragen om te crashen hoor haha, gewoon nieuwsgierig.
We kunnen hem wel gebruiken tegen russische soldaten door ze gewoon ziek te maken met zijn verkoudheid.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:39 schreef UitStraling het volgende:
"Stop met schieten vermaledijde Russen want Nattekat moet eventjes niesen en een uurtje klagen"
Zo begon die ene film toch, Split?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorig jaar, ik had haast denk ik, stapte ik na het tanken in de verkeerde auto, ik huh wat een raar dashboard ineenskeek ik na wat lange verbaasde seconden naar rechts zie ik een Gerda helemaal in paniek naar me staren en toen begon ze te piepkrijsen
![]()
Totaal andere auto en andere kleur, rook zelfs anders
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen hem wel gebruiken tegen russische soldaten door ze gewoon ziek te maken met zijn verkoudheid.
Dunno.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo begon die ene film toch, Split?
Maar ik zeg net dat ik niet eens plannen heb om naar Zwitserland te gaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij Kwiwi kun je altijd blijven slapen
Die moet ik nog steeds een keer kijken. Da's die met McAvoy toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo begon die ene film toch, Split?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Uur gezocht naar m'n portemonnee.. auto's overhoop gehaald, kelder en gang overhoop gehaald, alle jaszakken en tassen binnenstebuiten gekeerd, in de koelkast en vriezer gekeken.. niks. Wil ik even wat drinken daarna, zie ik 'm in de kast met glazen liggen
Geen sleeper agent maar een sneezer agent.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen hem wel gebruiken tegen russische soldaten door ze gewoon ziek te maken met zijn verkoudheid.
Ze mogen de pleuris krijgenquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vonden zij dus ook, hoe blij ben je daar zelf mee?
Dit idee:quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen sleeper agent maar een sneezer agent.
Doorbreek het patroon!quote:
quote:
AchgosCHIE.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keer kijken. Da's die met McAvoy toch?
en 12 uur s avonds.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is vast al wel ergens 12 uur.
Als jij op dit tijdstip warm wil eten moet je dat gewoon doen!quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Is het dan als chocoladevla of moet je gewoon tien keer vegen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Krijg je wel genoeg vezels binnen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Moet ze even vragen of wij Fries roggebrood die kant op kunnen sturenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg vezels binnen?
chocolade vlaquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het dan als chocoladevla of moet je gewoon tien keer vegen?
Gadverdamme.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet ze even vragen of wij Fries roggebrood die kant op kunnen sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |