abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216945287
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze hebben mij aangestoken, dus ze mogen de pleuris krijgen :P

Maar als ik echt strontverkouden ben, blijf ik wel thuis. Beetje snotteren en verstopte holtes valt daar niet onder.
Gewoon wat mannelijker en wat sterker zien te worden.
graag verwijderen
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:38:06 #202
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945288
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze hebben mij aangestoken, dus ze mogen de pleuris krijgen :P

Maar als ik echt strontverkouden ben, blijf ik wel thuis. Beetje snotteren en verstopte holtes valt daar niet onder.
Dat vonden zij dus ook, hoe blij ben je daar zelf mee? |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945292
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Gewoon wat mannelijker en wat sterker zien te worden.
en rijker :!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:38:47 #204
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945293
@kwiwi woon jij vlakbij waar het Songfestival is dit jaar? Dat is in Basel. :)
Your beauty never ever scared me.
pi_216945294
"Stop met schieten vermaledijde Russen want Nattekat moet eventjes niesen en een uurtje klagen"
graag verwijderen
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:39:03 #206
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945295
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en rijker :!
Dat is toch geīmpliceerd met het "mannelijker"?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:39:17 #207
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945298
Niet dat ik anders kom vragen om te crashen hoor haha, gewoon nieuwsgierig. Volgens mij is zo'n kaartje voor de finale sowieso fucking duur.
Your beauty never ever scared me.
pi_216945301
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en rijker :!
Dat volgt dan vanzelf.
graag verwijderen
pi_216945305
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:39 schreef Ama het volgende:
Niet dat ik anders kom vragen om te crashen hoor haha, gewoon nieuwsgierig.
Bij Kwiwi kun je altijd blijven slapen :Y
graag verwijderen
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 10:40:02 #210
446930 crew  ESF1Gamer
pi_216945306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:39 schreef UitStraling het volgende:
"Stop met schieten vermaledijde Russen want Nattekat moet eventjes niesen en een uurtje klagen"
We kunnen hem wel gebruiken tegen russische soldaten door ze gewoon ziek te maken met zijn verkoudheid.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_216945307
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:35 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Vorig jaar, ik had haast denk ik, stapte ik na het tanken in de verkeerde auto, ik huh wat een raar dashboard ineens :? keek ik na wat lange verbaasde seconden naar rechts zie ik een Gerda helemaal in paniek naar me staren en toen begon ze te piepkrijsen :')

Totaal andere auto en andere kleur, rook zelfs anders :)
Zo begon die ene film toch, Split?
Tap tap tap
pi_216945309
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
We kunnen hem wel gebruiken tegen russische soldaten door ze gewoon ziek te maken met zijn verkoudheid.
:!
graag verwijderen
pi_216945313
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zo begon die ene film toch, Split?
Dunno.
graag verwijderen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:41:02 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945317
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Bij Kwiwi kun je altijd blijven slapen :Y
Maar ik zeg net dat ik niet eens plannen heb om naar Zwitserland te gaan.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:41:19 #215
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zo begon die ene film toch, Split?
Die moet ik nog steeds een keer kijken. Da's die met McAvoy toch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945321
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Uur gezocht naar m'n portemonnee.. auto's overhoop gehaald, kelder en gang overhoop gehaald, alle jaszakken en tassen binnenstebuiten gekeerd, in de koelkast en vriezer gekeken.. niks. Wil ik even wat drinken daarna, zie ik 'm in de kast met glazen liggen :|W
:wtf:
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:41:33 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945326
Misschien ga ik wel keertje als het Songfestival ooit weer eens in NL is.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:41:39 #218
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945327
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
We kunnen hem wel gebruiken tegen russische soldaten door ze gewoon ziek te maken met zijn verkoudheid.
Geen sleeper agent maar een sneezer agent.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 10:42:39 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216945337
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dat vonden zij dus ook, hoe blij ben je daar zelf mee? |:)
Ze mogen de pleuris krijgen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 10:42:50 #220
446930 crew  ESF1Gamer
pi_216945340
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Geen sleeper agent maar een sneezer agent.
Dit idee:

Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:42:54 #221
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945341
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze mogen de pleuris krijgen :{
Doorbreek het patroon!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945342
Ik denk dat je een kogel krijgt van de arts in het Russische leger als je een keer klaagt over een verkoudheidje.
graag verwijderen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:43:00 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945343
Poes heeft nog maar 1x lopen zeuren om te drinken uit de kraan, niet aangezet. Lijkt erop dat ze het snel begint af te leren nu met die drinkfontein. _O_ #missiegeslaagd
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:43:15 #224
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945345
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dit idee:

[ afbeelding ]
Achgos.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 10:44:11 #225
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216945352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dit idee:

[ afbeelding ]
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 10:44:29 #226
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216945355
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Achgos.
AchgosCHIE.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216945374
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Die moet ik nog steeds een keer kijken. Da's die met McAvoy toch?
:Y
Tap tap tap
pi_216945379
Voelt al als tijd om te lunchen
Baby darling doll face honey
pi_216945394
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:47 schreef Crack_ het volgende:
Voelt al als tijd om te lunchen
Het is altijd tijd om te lunchen
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:52:13 #230
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945408
En dat om 10 voor elf :D
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216945411
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:01 schreef Recce het volgende:

[..]
Had je zo'n helm met hoorns?
Ja die outfit.
Vakman pur sang
pi_216945430
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja die outfit.
losse was afgelopen tijd aan het hosse
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:55:26 #233
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216945431
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:52 schreef Grotetijd het volgende:
En dat om 10 voor elf :D
Het is vast al wel ergens 12 uur.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_216945441
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Het is altijd tijd om te lunchen
Hier ga ik niet tegenin
Baby darling doll face honey
pi_216945450
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het is vast al wel ergens 12 uur.
en 12 uur s avonds.
Slaap lekkah
pi_216945471
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Het is altijd tijd om te lunchen
En voor avondeten?
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:58:17 #237
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945476
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En voor avondeten?
En wat erbij?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945481
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En voor avondeten?
ook
pi_216945486
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie -O-
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:00:35 #240
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945495
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En voor avondeten?
Als jij op dit tijdstip warm wil eten moet je dat gewoon doen!
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:00:51 #241
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216945498
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie -O-
-O-

Ik ga zo sushi eten :@
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:00:51 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216945499
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie -O-
-O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_216945514
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie -O-
Is het dan als chocoladevla of moet je gewoon tien keer vegen?
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:02:27 #244
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945517
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb weer gerriederrie -O-
Krijg je wel genoeg vezels binnen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945520
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]
-O-

Ik ga zo sushi eten :@
:o

oh wat voor allemaal kwiwies?
pi_216945532
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Krijg je wel genoeg vezels binnen?
Moet ze even vragen of wij Fries roggebrood die kant op kunnen sturen
pi_216945534
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Is het dan als chocoladevla of moet je gewoon tien keer vegen?
chocolade vla

Ik zit weer aan de omeprazol voor het maagzuur en had maandag en dinsdag 2 mango smoothies genomen en dat gaat dus niet samen net zoals voorgaande keren in thailand -O-
pi_216945535
Tap tap tap
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:04:22 #249
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945537
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Moet ze even vragen of wij Fries roggebrood die kant op kunnen sturen
Gadverdamme.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:04:49 #250
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945541
Sorry maar roggebrood vind ik toch wel echt zo smerig.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')