abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216945287
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze hebben mij aangestoken, dus ze mogen de pleuris krijgen :P

Maar als ik echt strontverkouden ben, blijf ik wel thuis. Beetje snotteren en verstopte holtes valt daar niet onder.
Gewoon wat mannelijker en wat sterker zien te worden.
graag verwijderen
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:38:06 #202
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945288
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze hebben mij aangestoken, dus ze mogen de pleuris krijgen :P

Maar als ik echt strontverkouden ben, blijf ik wel thuis. Beetje snotteren en verstopte holtes valt daar niet onder.
Dat vonden zij dus ook, hoe blij ben je daar zelf mee? |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945292
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Gewoon wat mannelijker en wat sterker zien te worden.
en rijker :!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:38:47 #204
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945293
@kwiwi woon jij vlakbij waar het Songfestival is dit jaar? Dat is in Basel. :)
Your beauty never ever scared me.
pi_216945294
"Stop met schieten vermaledijde Russen want Nattekat moet eventjes niesen en een uurtje klagen"
graag verwijderen
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:39:03 #206
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945295
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en rijker :!
Dat is toch geīmpliceerd met het "mannelijker"?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:39:17 #207
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945298
Niet dat ik anders kom vragen om te crashen hoor haha, gewoon nieuwsgierig. Volgens mij is zo'n kaartje voor de finale sowieso fucking duur.
Your beauty never ever scared me.
pi_216945301
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en rijker :!
Dat volgt dan vanzelf.
graag verwijderen
pi_216945305
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:39 schreef Ama het volgende:
Niet dat ik anders kom vragen om te crashen hoor haha, gewoon nieuwsgierig.
Bij Kwiwi kun je altijd blijven slapen :Y
graag verwijderen
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 10:40:02 #210
446930 crew  ESF1Gamer
pi_216945306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:39 schreef UitStraling het volgende:
"Stop met schieten vermaledijde Russen want Nattekat moet eventjes niesen en een uurtje klagen"
We kunnen hem wel gebruiken tegen russische soldaten door ze gewoon ziek te maken met zijn verkoudheid.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_216945307
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:35 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Vorig jaar, ik had haast denk ik, stapte ik na het tanken in de verkeerde auto, ik huh wat een raar dashboard ineens :? keek ik na wat lange verbaasde seconden naar rechts zie ik een Gerda helemaal in paniek naar me staren en toen begon ze te piepkrijsen :')

Totaal andere auto en andere kleur, rook zelfs anders :)
Zo begon die ene film toch, Split?
Tap tap tap
pi_216945309
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
We kunnen hem wel gebruiken tegen russische soldaten door ze gewoon ziek te maken met zijn verkoudheid.
:!
graag verwijderen
pi_216945313
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zo begon die ene film toch, Split?
Dunno.
graag verwijderen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:41:02 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945317
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Bij Kwiwi kun je altijd blijven slapen :Y
Maar ik zeg net dat ik niet eens plannen heb om naar Zwitserland te gaan.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:41:19 #215
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zo begon die ene film toch, Split?
Die moet ik nog steeds een keer kijken. Da's die met McAvoy toch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945321
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Uur gezocht naar m'n portemonnee.. auto's overhoop gehaald, kelder en gang overhoop gehaald, alle jaszakken en tassen binnenstebuiten gekeerd, in de koelkast en vriezer gekeken.. niks. Wil ik even wat drinken daarna, zie ik 'm in de kast met glazen liggen :|W
:wtf:
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:41:33 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945326
Misschien ga ik wel keertje als het Songfestival ooit weer eens in NL is.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:41:39 #218
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945327
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
We kunnen hem wel gebruiken tegen russische soldaten door ze gewoon ziek te maken met zijn verkoudheid.
Geen sleeper agent maar een sneezer agent.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 10:42:39 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216945337
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dat vonden zij dus ook, hoe blij ben je daar zelf mee? |:)
Ze mogen de pleuris krijgen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 10:42:50 #220
446930 crew  ESF1Gamer
pi_216945340
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Geen sleeper agent maar een sneezer agent.
Dit idee:

Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:42:54 #221
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945341
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze mogen de pleuris krijgen :{
Doorbreek het patroon!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945342
Ik denk dat je een kogel krijgt van de arts in het Russische leger als je een keer klaagt over een verkoudheidje.
graag verwijderen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:43:00 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945343
Poes heeft nog maar 1x lopen zeuren om te drinken uit de kraan, niet aangezet. Lijkt erop dat ze het snel begint af te leren nu met die drinkfontein. _O_ #missiegeslaagd
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:43:15 #224
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945345
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dit idee:

[ afbeelding ]
Achgos.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 10:44:11 #225
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216945352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dit idee:

[ afbeelding ]
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')