ja dat denk ik wel. het is die omeprazol. Heb het nu 6 maanden zonder die pillen geprobeerd of misschien zelfs wel langer . Bij ikea al maar heb ze toch nodigquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg vezels binnen?
Deze vrouwquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Sorry maar roggebrood vind ik toch wel echt zo smerig.
Geen duidelijke oorzaak gevonden voor dat maagzuur? Steeds die omeprazol lijkt me ook niks.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel. het is die omeprazol. Heb het nu 6 maanden zonder die pillen geprobeerd of misschien zelfs wel langer . Bij ikea al maar heb ze toch nodig
Same, soms ziet het er wel lekker uit en probeer ik het weer eens. Nopequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Sorry maar roggebrood vind ik toch wel echt zo smerig.
Ja maar roggebrood.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel. het is die omeprazol. Heb het nu 6 maanden zonder die pillen geprobeerd of misschien zelfs wel langer . Bij ikea al maar heb ze toch nodig
omdat dat tantoe nep is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de smaak wel ok, maar die structuur.
"Normaal" brood waar roggemeel bijzit heb ik nul problemen mee.
nee is begonnen nadat ik was gestopt met roken. De huisarts zei toen stress. Bood wel zo'n onderzoek met zo'n camera slang aan maar dat durf ik niet. Nu zijn we denk ik bijna 4 jaar verderquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen duidelijke oorzaak gevonden voor dat maagzuur? Steeds die omeprazol lijkt me ook niks.
WEL VERDIKKEMEquote:
Weet je wel gelijk hoe ze over je denken.quote:
Sorry man we zijn gewoon druk bezig een nieuw iemand te zoeken voor de band en hebben even geen tijd om op berichtjes te antwoorden!quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is begonnen nadat ik was gestopt met roken. De huisarts zei toen stress. Bood wel zo'n onderzoek met zo'n camera slang aan maar dat durf ik niet. Nu zijn we denk ik bijna 4 jaar verder
omeprazo ging heel lang goed totdat de bijwerkingen kwamen; winderig, opgeblazen buik en gerriederrie
Gister weer een opmerking van een thaise vrouw die vroeg of ik zwanger was
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry man we zijn gewoon druk bezig een nieuw iemand te zoeken voor de band en hebben even geen tijd om op berichtjes te antwoorden!
Precies.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wel gelijk hoe ze over je denken.
Dan zou ik toch proberen om me over die angst voor dat onderzoek heen te zetten. Dit is ook niks.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is begonnen nadat ik was gestopt met roken. De huisarts zei toen stress. Bood wel zo'n onderzoek met zo'n camera slang aan maar dat durf ik niet. Nu zijn we denk ik bijna 4 jaar verder
omeprazo ging heel lang goed totdat de bijwerkingen kwamen; winderig, opgeblazen buik en gerriederrie
Gister weer een opmerking van een thaise vrouw die vroeg of ik zwanger was
gerriederrie hoopt zich in de buik op?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niks. Weet nooit wat ik daar op moet zeggen.
Fijn dat je exact weet wat ik haal en waar ik het haal.quote:
Ben je blauw ofzo?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies.
Nou ja, zo extreem is het niet. Maar als ik met iemand afspreek wil ik graag ook wel details
misschien kan het hier in thailand onder narcose ofzoquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou ik toch proberen om me over die angst voor dat onderzoek heen te zetten. Dit is ook niks.
Zo gaat dat hier.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fijn dat je exact weet wat ik haal en waar ik het haal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
nee denk gassen omdat er denk ik te weinig maagzuur isquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gerriederrie hoopt zich in de buik op?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niks. Weet nooit wat ik daar op moet zeggen.
Hehehequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Oemfoefoe I.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zalm, zalm en zalmquote:
Narcose is enger dan zo'n slang.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kan het hier in thailand onder narcose ofzo
in de tijd dus dat ik was gestopt met die pillen nam ik dus die gaviscon pillen maar heb zoveel last dat ik bijna zo'n doosje per 2 dagen eet en die zijn vrij prijzig. Dus daarom dat ik weer aan de pillen ben gegaan ook
Vindt je? Ik heb nog nooit narcose gehadquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Narcose is enger dan zo'n slang.
Ja dat is mijn standaard hoedanigheidquote:
Zalmquote:
Slang vermommen als makreel, dan zit hij binnen 1 seconde in de twaalfvingerige darm.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
eerder dat ze zeggen dat je het met een paracetamolletje je ook wel redt...quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
In nl doen ze het met zo'n roesje toch als je dat vraagt maar weet niet hoeveel je er dan van meekrijgt
Ik vind narcose echt kutspul, ik ben één keer volledig onder geweest en ik hoop het daarbij te houden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vindt je? Ik heb nog nooit narcose gehad
GLOUPquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slang vermommen als makreel, dan zit hij binnen 1 seconde in de twaalfvingerige darm.
Waarom vind je narcose enger? Vanwege de eventuele gevolgen? Want verder merk je er niks van eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee staat altijd bij dat je dat kan vragenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
eerder dat ze zeggen dat je het met een paracetamolletje je ook wel redt...
Eventuele gevolgen en ik heb dus serieus lang last gehad ervan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom vind je narcose enger? Vanwege de eventuele gevolgen? Want verder merk je er niks van eigenlijk.
Haha. @Ama ndelenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
Maar verschilt misschien ook per persoon. Toen ik het op mijn 15de ofzo kreeg om amandelen eruit te halen deed het me ook weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |