abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216945543
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Krijg je wel genoeg vezels binnen?
ja dat denk ik wel. het is die omeprazol. Heb het nu 6 maanden zonder die pillen geprobeerd of misschien zelfs wel langer . Bij ikea al maar heb ze toch nodig :{
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:06:10 #252
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945549
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Sorry maar roggebrood vind ik toch wel echt zo smerig.
Deze vrouw _O_
Roggebrood :r
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:06:56 #253
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945553
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja dat denk ik wel. het is die omeprazol. Heb het nu 6 maanden zonder die pillen geprobeerd of misschien zelfs wel langer . Bij ikea al maar heb ze toch nodig :{
Geen duidelijke oorzaak gevonden voor dat maagzuur? Steeds die omeprazol lijkt me ook niks. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945560
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Sorry maar roggebrood vind ik toch wel echt zo smerig.
Same, soms ziet het er wel lekker uit en probeer ik het weer eens. Nope :{w
Baby darling doll face honey
pi_216945563
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:06 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Deze vrouw _O_
Roggebrood :r
NÉHEEEE
pi_216945572
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja dat denk ik wel. het is die omeprazol. Heb het nu 6 maanden zonder die pillen geprobeerd of misschien zelfs wel langer . Bij ikea al maar heb ze toch nodig :{
Ja maar roggebrood.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:08:30 #257
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945573
Ik vind de smaak wel ok, maar die structuur. :N

"Normaal" brood waar roggemeel bijzit heb ik nul problemen mee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945586
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de smaak wel ok, maar die structuur. :N

"Normaal" brood waar roggemeel bijzit heb ik nul problemen mee.
omdat dat tantoe nep is.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:09:10 #259
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945592
Mensen die niks laten horen :r
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216945594
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Geen duidelijke oorzaak gevonden voor dat maagzuur? Steeds die omeprazol lijkt me ook niks. -O-
nee is begonnen nadat ik was gestopt met roken. De huisarts zei toen stress. Bood wel zo'n onderzoek met zo'n camera slang aan maar dat durf ik niet. Nu zijn we denk ik bijna 4 jaar verder

omeprazo ging heel lang goed totdat de bijwerkingen kwamen; winderig, opgeblazen buik en gerriederrie

Gister weer een opmerking van een thaise vrouw die vroeg of ik zwanger was
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:09:25 #261
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945596
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
NÉHEEEE
WEL VERDIKKEME
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216945600
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen die niks laten horen :r
Weet je wel gelijk hoe ze over je denken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:10:05 #263
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_216945607
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen die niks laten horen :r
Sorry man we zijn gewoon druk bezig een nieuw iemand te zoeken voor de band en hebben even geen tijd om op berichtjes te antwoorden!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_216945614
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee is begonnen nadat ik was gestopt met roken. De huisarts zei toen stress. Bood wel zo'n onderzoek met zo'n camera slang aan maar dat durf ik niet. Nu zijn we denk ik bijna 4 jaar verder

omeprazo ging heel lang goed totdat de bijwerkingen kwamen; winderig, opgeblazen buik en gerriederrie

Gister weer een opmerking van een thaise vrouw die vroeg of ik zwanger was
:{ wat zei je :')
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:10:26 #265
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945620
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef Strani het volgende:

[..]
Sorry man we zijn gewoon druk bezig een nieuw iemand te zoeken voor de band en hebben even geen tijd om op berichtjes te antwoorden!
_O-
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216945623
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen die niks laten horen :r
Dan ben je onbelangrijk voor hullie.
graag verwijderen
pi_216945624
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef Crack_ het volgende:

[..]
:{ wat zei je :')
ja niks. Weet nooit wat ik daar op moet zeggen.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:10:41 #268
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945625
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Weet je wel gelijk hoe ze over je denken.
Precies.
Nou ja, zo extreem is het niet. Maar als ik met iemand afspreek wil ik graag ook wel details _O-
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:11:05 #269
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945636
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee is begonnen nadat ik was gestopt met roken. De huisarts zei toen stress. Bood wel zo'n onderzoek met zo'n camera slang aan maar dat durf ik niet. Nu zijn we denk ik bijna 4 jaar verder

omeprazo ging heel lang goed totdat de bijwerkingen kwamen; winderig, opgeblazen buik en gerriederrie

Gister weer een opmerking van een thaise vrouw die vroeg of ik zwanger was
Dan zou ik toch proberen om me over die angst voor dat onderzoek heen te zetten. Dit is ook niks. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945661
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja niks. Weet nooit wat ik daar op moet zeggen.
gerriederrie hoopt zich in de buik op? :@
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:11:57 #271
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945666
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
omdat dat tantoe nep is.
Fijn dat je exact weet wat ik haal en waar ik het haal. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945668
quote:
8s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Precies.
Nou ja, zo extreem is het niet. Maar als ik met iemand afspreek wil ik graag ook wel details _O-
Ben je blauw ofzo?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216945678
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dan zou ik toch proberen om me over die angst voor dat onderzoek heen te zetten. Dit is ook niks. -O-
misschien kan het hier in thailand onder narcose ofzo

in de tijd dus dat ik was gestopt met die pillen nam ik dus die gaviscon pillen maar heb zoveel last dat ik bijna zo'n doosje per 2 dagen eet en die zijn vrij prijzig. Dus daarom dat ik weer aan de pillen ben gegaan ook :{
pi_216945683
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Fijn dat je exact weet wat ik haal en waar ik het haal. :Y
Zo gaat dat hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216945687
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
gerriederrie hoopt zich in de buik op? :@
nee denk gassen omdat er denk ik te weinig maagzuur is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')