De reacties eronder zijn ook tekenend, los van het feit dat het opvallend veel uitgesproken pro-israel figuren zijn die reageren, het is allemaal de schuld van linkse rechters, ambtenaren. Je zou maar in zo'n bubbel leven, compleet wappie.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Koopmans is een vervelende querulant en lult ook hier onzin. Dit is helemaal niet "het Nederlandse kabinet met 200kmh inhalen en beleid voeren dat volgens Nederlandse ambtenaren, rechters en opiniemakers helemaal niet kan en mag, want Europa…", dit is gewoon min of meer hetzelfde beleid willen voeren als wat wij hier nu hebben.
"alles wat binnen de grenzen van de wet mogelijk is doen om de afname van irreguliere migratie te bewerkstelligen"
"Grenscontroles uitbreiden."
"het begrenzen van immigratie als beleidsdoel stellen"
"alle vrijwillige asielprogramma's zoals die voor Afghanen beeindigen en geen nieuwe beginnen"
"geen automatisch asiel meer voor familie van familie van bedreigden/vervolgden"
Dat was het. Kortom, Koopmans lult uit zijn nek.
Nonsens natuurlijk. Als je wil kan er heel veel. Maar je hebt daar fatsoenlijke capabele politici voor nodig. En die vind niet bij VVD of PVV. Naast dat die 0,0 belang hebben bij het oplossen van de problemen waar ze groot door zijn geworden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:47 schreef Richestorags het volgende:
[ x ]
Begrenzen van migratie is altijd neergekomen op onwil.
Oh, dat is wel duidelijk. In het huidige kabinet is er geen enkele motivatie om wat te doen.quote:Op zondag 9 maart 2025 07:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wedden dat een kabinet Timmermans inmiddels effectief migratiebeleid (tegen alle soorten van migratie!) had gehad, ipv een beleid dat bestaat uit flyers uitdelen voor terugkeer naar een volgens de eigen minister van buitenlandse zaken onveilig land?
Denk eerder dat ze in de VS zien wat voor ellende het oplevert als dat soort types echt de macht krijgen.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:18 schreef Perrin het volgende:
Mooi om te zien trouwens hoe snel de PVV zetels verliest in de peilingen. Mensen hebben genoeg van Wilders zijn holle praatjes.
Dus de coalitie verliest 28 zetels en het Grote Linkse Blok van Timmermans weet er daarvan maarliefst eentje op te rapen. En dan nog blijven ze stug volhouden dat het allemaal heel succesvol is. Nou ja, als ze het zelf maar geloven.quote:
Als de PVDA verder gaat met die bramen en stikstof zeurpietenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus de coalitie verliest 28 zetels en het Grote Linkse Blok van Timmermans weet er daarvan maarliefst eentje op te rapen. En dan nog blijven ze stug volhouden dat het allemaal heel succesvol is. Nou ja, als ze het zelf maar geloven.
Dat vraag ik me af, ik denk persoonlijk namelijk dat het Trump-effect zwaarder meeweegt op dit moment. De nadruk ligt in Den Haag momenteel niet langer op migratie, maar op veiligheid en defensie. Dat zijn twee onderdelen waarin Wilders zich niet kan profileren en zelfs afgaat als een gieter, want hij kan zichzelf totaal geen rol aannemen vanwege zijn eenzijdige liefdesrelatie met o.a. Trump en Putin.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:18 schreef Perrin het volgende:
Mooi om te zien trouwens hoe snel de PVV zetels verliest in de peilingen. Mensen hebben genoeg van Wilders zijn holle praatjes.
Ja wat willen ze eraan doen dat de kiezer weer terug rent naar CDA nu Bontebal het goed doet. Nederland wil gewoon meer van hetzelfde elke keer weer.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus de coalitie verliest 28 zetels en het Grote Linkse Blok van Timmermans weet er daarvan maarliefst eentje op te rapen. En dan nog blijven ze stug volhouden dat het allemaal heel succesvol is. Nou ja, als ze het zelf maar geloven.
Mokervervelend dat de Newtoniaanse gravitatiewet voor zo'n beetje alles op aarde wel lijkt op te gaan behalve voor GL/PvdA. Het zit weer eens niet mee.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Luc Stultiens vermarkten als de linkse Henri Bontenbal. Als die de schroom wat van zich afgooit is dat de beste hoop.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:59 schreef Hexagon het volgende:
Met Timmermans zal het ook denk ik weinig meer worden.
Allicht. Al past dit tijdsgewricht waarin het vooral gaat over wereldpolitiek hem wel goed.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:59 schreef Hexagon het volgende:
Timmermans is druk met zijn boomverbranding monopolies om het klimaat te redden en de stikstof problematiek en kritische depositie waardes berekenen voor de bramen met de snelweg zittersquote:Op zondag 9 maart 2025 10:59 schreef Hexagon het volgende:
Stemmers op rechts worden toch niet opeens links? NSC kiezers vliegen waarschijnlijk weer terug naar het CDA, mensen die teleurgesteld zijn in de PVV zoeken hun heil nu bij JA21 of FVD.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nu Etto de Islam komt exposen ik ook, moet jij het natuurlijk meteen persoonlijk maken. Het is natuurlijk lachwekkend dat jij en andere apologeten in dit topic beweren dat ik de Islam niet mag en kan beoordelen op haar merites door naar de Koran, Sharia en Hadith te kijken. Wel, dat kan dus wel.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij er een dogmatische interpretatie op nahoud en daarmee dus ook wel even de kern van de religie voor andere meent te moeten invullen. In dat opzicht ben je dus ook niet anders dan bijvoorbeeld Wahabi's.
https://en.wikipedia.org/(...)he%20angel%20Gabriel.quote:Muslims believe the Quran to be God's literal words, a complete code of life, the final revelation to humanity, a work of divine guidance revealed to Muhammad through the angel Gabriel.
https://www.pewresearch.o(...)he%20word%20of%20God.quote:According to the survey findings, most Muslims believe sharia is the revealed word of God rather than a body of law developed by men based on the word of God.
https://www.britannica.com/topic/Hadithquote:For Muslims, hadiths are among the sources through which they come to understand the practice of Muhammad and his Muslim community (ummah). As such, they constitute an important source, second only to the Qurʾān, for law, ritual, and creed.
Dat weet jij helemaal niet. Ik heb regelmatig discussies met Joden die ik in Nederland ken en met mijn Israëlische vrienden / kennissen, waarvan één dame die uit de ultraorthodoxe community is ontvlucht op haar 13e. Maar het Jodendom kent geen bekeringsdrang en is niet aan het oprukken in Europa inclusief een leger progressieve apologeten, niet? Het staat juist onder druk door het geloof van de vrede.quote:Het interessante is ook nog eens dat je dat niet doet bij het Jodendom en Christendom en dat maakt ook meteen dat je agenda er extreem dik bovenop ligt.
quote:Die bestaan namelijk eveneens uit brouwseltjes van interpretaties en hervormingen, terwijl de basis vrijwel identiek is.
Ik juich het niet toe omdat Islam dan weer gebrand wordt (ook door Westerse feministen) als een vrouwvriendelijke religie. Terwijl het dat in de KERN absoluut niet is en moslimstaten ook niet. Eerwraak, dwang, ongelijke rechten, mannen die wegkomen met eermoord, dwingen een hoofddoek te dragen etc.quote:Nog interessanter is het dat je de ontwikkelingen rondom feminisme in de Islam niet toejuicht omdat je liever ziet dat vrouwen gewoon geen moslim meer zijn.
Ach, moet je weer slachtoffertje spelen? Ik heb een teringhekel aan de achterlijke doctrine die het is en de achterlijke denkbeelden die een deel van haar volgers met zich meebrengt. Door heel Europa zien we dezelfde problemen ontstaan als in de Islamitische landen. Individueel kunnen moslims prima mensen zijn, ken je het concept van mensen als individu bezien en naar hun daden te kijken?quote:Het gaat je dan ook uiteindelijk om het laatste. Je hebt een teringhekel aan moslims.
Helaas wel.quote:Laat ik het verder nog niet eens over de inhoud van je post hebben, waarbij je kennelijk niet weet wat in de Koran staat,
Mijn favoriete Hadith zijn de vrouwvriendelijke Hadiths waar Aisha de spermavlekken uit Mohammed zijn kleding wast. Zo vrouwvriendelijk, ik was diep ontroerd.quote:wat een hadith is en hoe naar dat laatste gekeken wordt.
Slachtofferrol. Doe eens aan introspectie op je vrouwonvriendelijke religie.quote:Gevalletje klok klepel met als doel: moslims zijn kut, gekoppeld aan migratie. Langspeelplaat.
Op links zie je nu juist een fragmentatie voor wat betreft wie de linkse zetels van met name NSC afvangt. De hoop was dat een grote partij die zetels eerder naar zich toe zou trekken maar misschien gebeurt dat wel wanneer een verkiezingsstrijd een three horse race wordt.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Stemmers op rechts worden toch niet opeens links? NSC kiezers vliegen waarschijnlijk weer terug naar het CDA, mensen die teleurgesteld zijn in de PVV zoeken hun heil nu bij JA21 of FVD.
En Maurice kan niet tellen.
Dit. De spiegel is echt nodig.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |