Jij gaat graag grote uitdagingen aanquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zal van jou een luciferhoutje maken
Nooit gehadquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij gaat graag grote uitdagingen aan![]()
Maar je zet ze wel klaar in de OPquote:
Dat was de oude OP. Er staan nu schattige penguins in.quote:
Prima, dan hou ik de hummus wel zelfquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat was de oude OP. Er staan nu schattige penguins in.
Ranzige humus laat ik voor nu maar even
Nou.. volgens mij zijn ze dat nog steedsquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Prisha het volgende:
Weet je nog die tijd dat mensen boos werden als je gekaapt werd bij het openen?
Haha ook nooit zo begrepenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Prisha het volgende:
Die zijn echt zo cutequote:
MAGnetron schatquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zet ze zelfs in de oven
Gouden tijdenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Prisha het volgende:
all yours! GOA mag ook wel watquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Prima, dan hou ik de hummus wel zelf
nog stééds?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. volgens mij zijn ze dat nog steeds
Gouden tijdenquote:
Vast welquote:
Tuurlijkquote:
Dat zijn de betere hummussenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
• 3 eetlepels pittige hummus
Ik heb ze up close en personal gezien. Ik zal het nooit vergeten, een van de mooiste momenten uit mijn leven. Zat ik daar op mijn hurken (op de Falklands) kwam het beestje ineens voor me staan, echt zo vlak voor me, geen 10 cm zat er tussen denk ik. Oog in oog met een Gentoo penguin. We staarden elkaar aan, ik durfde me niet te bewegen. Het leek een eeuwigheid maar ik denk dat het een minuut of 2 was en toen waggelde hij weg. Zo mooiquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zijn echt zo cuteZe lopen ook zo leuk.
Echt dat quirky gewaggel
Je bouwt de spanning wel opquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
• Verhit de olijfolie of boter in een pan op laag vuur.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het verkeerde knopje....en....
RoastedIceChicken
We worden volwassenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Al wel lang geleden dat ik dat heb meegemaakt
@Dotteke weet vast wel of het er in de BB COS nog zo aan toe gaatquote:
Wat een mooi momentquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze up close en personal gezien. Ik zal het nooit vergeten, een van de mooiste momenten uit mijn leven. Zat ik daar op mijn hurken (op de Falklands) kwam het beestje ineens voor me staan, echt zo vlak voor me, geen 10 cm zat er tussen denk ik. Oog in oog met een Gentoo penguin. We staarden elkaar aan, ik durfde me niet te bewegen. Het leek een eeuwigheid maar ik denk dat het een minuut of 2 was en toen waggelde hij weg. Zo mooi![]()
Sindsdien ben ik helemaal verknocht aan die beesten.
#teammelkquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
• 100 ml melk (of water voor een lichtere versie)
Ohhh waaw echt? Ik dacht dat die schuw waren idd. Geweldig! Zo mooi hequote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een mooi momentEn zo bijzonder ook. Gewoon een echte wilde penguin voor je ogen
![]()
Ik had ooit zo'n moment met een papegaaiduikertje. Op een eilandje voor de kust van Wales. We wisten dat ze daar zaten, maar eenmaal at random bij een klif draaide ik me om en stond zo'n beestje gewoon pal voor mijn voetHad niet verwacht dat ze zo dichtbij zouden komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ben nog bezig, maar ruikt heerlijk! Knoflook vooral.. maar heerlijk!quote:
knoflookquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben nog bezig, maar ruikt heerlijk! Knoflook vooral.. maar heerlijk!
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh waaw echt? Ik dacht dat die schuw waren idd. Geweldig! Zo mooi he
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doe gelijk alles maar..Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt me oprecht best een prima combiOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Alles aan knoflook is lekkerquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben nog bezig, maar ruikt heerlijk! Knoflook vooral.. maar heerlijk!
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze up close en personal gezien. Ik zal het nooit vergeten, een van de mooiste momenten uit mijn leven. Zat ik daar op mijn hurken (op de Falklands) kwam het beestje ineens voor me staan, echt zo vlak voor me, geen 10 cm zat er tussen denk ik. Oog in oog met een Gentoo penguin. We staarden elkaar aan, ik durfde me niet te bewegen. Het leek een eeuwigheid maar ik denk dat het een minuut of 2 was en toen waggelde hij weg. Zo mooi![]()
Sindsdien ben ik helemaal verknocht aan die beesten.
eeh..quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moest nog groenten... en heb dat verdwaalde potje erwten in de saus gegooid !
Ook wel aardig dat je die erwtjes helpt te ontdwalenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moest nog groenten... en heb dat verdwaalde potje erwten in de saus gegooid !
Heb al gesnoept... heerlijk! Jammer dat ik geen citroen heb, ik snap dat schutje wel. Maar top!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het best willen proberen@:Prisha slaat over, gok ik
Goed gegoktquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het best willen proberen@:Prisha slaat over, gok ik
Top, project tot een goed einde gekomenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb al gesnoept... heerlijk! Jammer dat ik geen citroen heb, ik snap dat schutje wel. Maar top!
En die erwtjes geven een heerlijk byte
Wat te laat met de rijst.. dus alles op hold nu
Die vieze textuur is nu weg! En smaakt heel andersquote:
Ik hoef die kip dan weer nietquote:
mehquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die vieze textuur is nu weg! En smaakt heel anders
Nie mauwe!, kauwe!
jij mag die funzige zooi en dan neem ik de kipquote:
Deal!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
jij mag die funzige zooi en dan neem ik de kip
En Duitse kip hč, die krimpt nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
jij mag die funzige zooi en dan neem ik de kip
geen plofquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En Duitse kip hč, die krimpt niet
o umlaut....is dat tuk tuk of teuk teukquote:
Super hahaquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:05 schreef Prisha het volgende:
@:pullup had je ooit van de originele Monster Mash gehoord? Halloween vaste prik bij iedereen.
Dit is de Modern Monster Mash. Briljant![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik lik hem afquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doen jullie dat ook? Ik roer altijd de pollepel schoon van saus, of bakken in de rijst of pasta... dan krijgt het alvast wat happy moleculen en komt op smaak voor het feestje
noooooo he was my friend why did he meet such an unfortunate endquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Super hahaHad het ooit wel eens gezien die originele
ik ookquote:
Die teksten zijn inderdaad ook topquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
noooooo he was my friend why did he meet such an unfortunate end![]()
Eet smakelijk!quote:
eet smakelijk dan maarquote:
Ik hoop dat het beter smaakt dan dat het eruit zietquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het beter smaakt dan dat het eruit ziet
Eet smakelijk!
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het beter smaakt dan dat het eruit ziet
Eet smakelijk!
ik zou het wel proeven trouwens, ik hou van hummusquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ga jij nou maar pinguīns pingen!
Het is echt heeerlijk! Romig, pittig, knoflookie.. knapperige erwtjes en goed stukje Kīp!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zou het wel proeven trouwens, ik hou van hummus
Klinkt goed!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is echt heeerlijk! Romig, pittig, knoflookie.. knapperige erwtjes en goed stukje Kīp!
Blij dat het geslaagd isquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is echt heeerlijk! Romig, pittig, knoflookie.. knapperige erwtjes en goed stukje Kīp!
Ziet er prima uitquote:
Wat ik allemaal wel niet op mijn kerfstok hebquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
Door Aoibhin ben ik elke dag hummus gaan eten
Ah jammer. De dagen zijn wel weer veel langer nuquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:19 schreef RedShoe het volgende:
Nog even gewandeld, maar was net te laat voor een zonsondergang.
Is dat niet slecht voor je hummeur?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
Door Aoibhin ben ik elke dag hummus gaan eten
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor je hummeur?
Reed vanmorgen naar het werk in een sprookjes wereld.. net voor zonsopgang, alle weilanden en boomgaarden bevroren, was prachtig. Wit/blauw met stralen!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammer. De dagen zijn wel weer veel langer nu
Ja maar jij lust ook alles behalve blauwe kaasquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
Team melk![]()
Team hummus![]()
Team knoflook![]()
Team kip
team three out of four ain't badquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
Team melk![]()
Team hummus![]()
Team knoflook![]()
Team kip
Wauw, dat klinkt heel mooiquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Reed vanmorgen naar het werk in een sprookjes wereld.. net voor zonsopgang, alle weilanden en boomgaarden bevroren, was prachtig. Wit/blauw met stralen!
En straks de klok vooruit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammer. De dagen zijn wel weer veel langer nu
Now don’t be sad. Don’t be sadquote:
quote:
Mooiquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En straks de klok vooruit.
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat het niet andersom is?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb Domni zelfs aan de bloedworst gekregen. Als vegetariër
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bord afgelikt, heerlijk!
Wilde de andere helft morgen als lunch.. Hoop dat ik er af kan blijven
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ken het probleem![]()
Dan neem je af en toe "voor de lekker" nog even een hap uit de pan, maar op een gegeven moment blijk je dat zo vaak te hebben gedaan dat er zķ weinig over is dat je denkt "nou ja, dan eet ik alles wel op, want het is nog maar zo weinig'
Een beetje regen kan geen kwaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
~
Avondrood, water in de sloot .
De bloedworst aan Domni geholpen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet andersom is?
Kapen gebeurd eigenlijk niet meerquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
@:dotteke weet vast wel of het er in de BB COS nog zo aan toe gaat
Wow mooi inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef Prisha het volgende:
Over piraten gesproken......ik heb een lied gehoord van the Bass Singers. Briljant!!!!
Hoe kun je zo diep zingen????? Ongeloofelijk!
Hoist the colours. Ken ik van Pirates of the Caribean, maar deze versie is dus briljant![]()
![]()
![]()
Ik heb vaak bij die hele lage bassen het gevoel alsof de grond een beetje gaat trillen. Ik weet niet, echt een timbre wat je niet veel hoortquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Halverwege. Gaaf! Lekker dramatisch ookHeeft wel iets dit soort bombastisch timbre
Mijn onderburen weten wat jij bedoeld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vaak bij die hele lage bassen het gevoel alsof de grond een beetje gaat trillen. Ik weet niet, echt een timbre wat je niet veel hoort
Ik heb het hard staan (lichten uit) en mijn voeten op tafel, en die tafel trilt dus echt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vaak bij die hele lage bassen het gevoel alsof de grond een beetje gaat trillen. Ik weet niet, echt een timbre wat je niet veel hoort
Vikings zijn altijd zo harigquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de dames: Doen we er een paar Gallische Vikings bij...
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn onderburen weten wat jij bedoeld.
Wauwquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb het hard staan (lichten uit) en mijn voeten op tafel, en die tafel trilt dus echt.
Ik zing alleen als ik in bad lig.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Weet je zeker dat het door je zangstem komt?
Ook al zo mooiquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de dames: Doen we er een paar Gallische Vikings bij...
M'n hele algoritme naar de Filistijnen, blijkt gewoon een beroep, dat deep bass zingenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook al zo mooiIk hou wel van dit soort muziek
graag gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
M'n hele algoritme naar de Filistijnen, blijkt gewoon een beroep, dat deep bass zingen
GOA ziet een heel nieuwe carričre opdoemenquote:
Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GOA ziet een heel nieuwe carričre opdoemen
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik klink als een gecastreerde minstreelquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik klink als een gecastreerde minstreel
Wat liefquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn parkiet ligt weer in mijn nek te slapen. Dat is haar favoriete plekje geworden ofzo.
Tof!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn parkiet ligt weer in mijn nek te slapen. Dat is haar favoriete plekje geworden ofzo.
Foto vd vorige keer:quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Foto vd vorige keer:
[ afbeelding ]
beestje is ook aardig aan de leeftijd?quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Foto vd vorige keer:
[ afbeelding ]
Het gaat om dat blauwe bolletje!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
beestje is ook aardig aan de leeftijd?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gaat om dat blauwe bolletje!
Lul.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alweer?quote:
Jaar of 6-7.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
beestje is ook aardig aan de leeftijd?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alweer?
Voor een stuk hout heb je best soepele wengktakken
Podverquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@Deisyy een stuk blauwer. Nu weten we nog niet waar we moeten kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Troost je, ik ben een stuk grijzer
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was niet lief van mijFoei!
Wenkblaadjes, groene
Dees is blauw??quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Deisyy een stuk blauwer. Nu weten we nog niet waar we moeten kijken
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rond deze tijd meestal wel![]()
Zo blauw als een mod!quote:
[..]
ohh dingdong nu snap ik mquote:
Hij was een beetje cryptischquote:
dat hij wasquote:
Alleen voor Prisha.quote:
quote:
wat is oud?quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Welk oud Songfestival nummer schiet jullie als eerste te binnen?
eres tuquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Wrong sound"quote:
zie abovequote:Op woensdag 5 maart 2025 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Wrong sound"
You are thinking!
Just name the first that pops!
Dinge dongquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Guildo hat euch liebquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klinkt als een gecastreerde minstreel met een mooie meerminderplus!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:32 schreef Prisha het volgende:
@:D. I hear you calling me at night![]()
Aprčs Toi - Vicky Leandros die stond op één toen ik ter wereld kwam.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die ook .. die zah ik toen gewoon op tvquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aprčs Toi - Vicky Leandros die stond op één toen ik ter wereld kwam.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder link geen lied![]()
[..]
Waterlooquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijk nummer, heb echter nooit de associatie met et songfestival gehad met dit nummer, just one off the great Abb's! Tis dat je het nu zegt.quote:
Wow! Verasste me positief! Upbeat, lekker goed Duits!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sorry
Wel een beetje hun doorbraak nummer dus die vergee tik niet zo snel meer, en het is inderdaad wel een fijn nummerquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, heb echter nooit de associatie met et songfestival gehad met dit nummer, just one off the great Abb's! Tis dat je het nu zegt.
Prachtig Puur!quote:
Abba is voor mij niet echt een periode.. meer een gegeven. Ben nooit zo met muziek bezig geweest behalve ongecontroleerd genieten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een beetje hun doorbraak nummer dus die vergee tik niet zo snel meer, en het is inderdaad wel een fijn nummer
Yaaa, die is leukquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
Was eigenlijk best nog een goede festival periode
1976
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb tegenwoordig een verzwaringsdeken van 7 kilo. HeerlijkEcht het gevoel dat je helemaal bent ingestopt
Toen was ik ook nog jong en onbedorven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Belgische Lolita, you basterd
quote:
Mn ex zwager kende de zangeres persoonlijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prachtig Puur!
Klinkt heel vaag bekend.. maar ook weer niet.
Zeker een pareltje wel!
Snap jequote:Op woensdag 5 maart 2025 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn ex zwager kende de zangeres persoonlijk
Podverquote:
Dat was ook niet zn beste ding iddquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap je, zangeressen kennen zijn vaak slecht voor een huwelijk
De Hamvraag is... waardoor?quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PodverJe bent wel op dreef nu. Is de hummus?
Domni îs trouwens 8 kil afgevallen sinds afgelopen najaar
Ook een leukequote:
Ik vond dat toen echt geweldig. Ik zat al wel een beetje in de rock/metalhoek als Bosje van 17 Maar dit nummer heeft daar ook best wel aan bijgedragen dat ik daar ook nog steeds inzit... Hoewel ik dus ook voor Lordi (winnaar voor Finland ) had kunnen kiezen net...quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! Verasste me positief! Upbeat, lekker goed Duits!
Hé scheer de zangeressen niet allemaal over een kamquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap je, zangeressen kennen zijn vaak slecht voor een huwelijk
Geweldig! Die pakken ook... ergens heel bekend en ook weer oud ..quote:
Elke dag hummus op zijn brood!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Hamvraag is... waardoor?
Blijft wel hangen dat nummer..quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldig! Die pakken ook... ergens heel bekend en ook weer oud ..
< Borstelt luchtig nonchalant die hoge noot van zijn brede schouder.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé scheer de zangeressen niet allemaal over een kam
Deze ken ik jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef Prisha het volgende:
Over piraten gesproken......ik heb een lied gehoord van the Bass Singers. Briljant!!!!
Hoe kun je zo diep zingen????? Ongeloofelijk!
Hoist the colours. Ken ik van Pirates of the Caribean, maar deze versie is dus briljant![]()
![]()
![]()
Hé wil je nog een tegel?quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Borstelt luchtig nonchalant de hoge noot van zijn brede schouder.
Dit vraagt om een tegeltje.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
MIjn streven is eigenlijk, Tegelösch durch dem Nacht!
Bis ein neuer Tag erwachtquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
MIjn streven is eigenlijk, Tegelösch durch dem Nacht!
Nee das voor snert toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijg je dan spliterwten?
Dat magquote:
Bröt .. Knackt... Erwtwazz darauf... verstehe?quote:
Succesquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijg je dan spliterwten?
We spreken hier inmiddels geen Nederlands meerquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bröt .. Knackt... Erwtwazz darauf... verstehe?Oder Jonnst?
Zoals ik op school aL ZEI TEGEN MIJN LERAAR nEDERLANDS, Taal leeft!quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We spreken hier inmiddels geen Nederlands meer
Dat is wel een leuke manier om er tegenaan te kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoals ik op school aL ZEI TEGEN MIJN LERAAR nEDERLANDS, Taal leeft!
Ik maak geen fouten, ik loop slechts voor.
Post Scriptum. Hij bekwam hem, en daardoor mij, niet optimaal.
Gaaf hčquote:
TaalTechnishquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke manier om er tegenaan te kijkenDe taalfout van vandaag kan zomaar de nieuwe regel van morgen zijn
Mooie anekdotequote:Op woensdag 5 maart 2025 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn leraar filosofie zei ooit 'alles is filosofie'. Daar heeft hij ergens wel gelijk in, maar hij had niet voorzien dat wij als leerlingen dat natuurlijk tegen hem gingen gebruiken![]()
Dan zat iemand op zijn telefoon tijdens de les, werd ervoor op de vingers getikt, en die leerling zei toen 'nee hoor, ik ben met filosofie bezig, want alles is filosofie'
De vraag is wat we dan wel sprekenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We spreken hier inmiddels geen Nederlands meer
Die had ik dus ook gelijk in mijn hoofd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oder ?
Wtf die heb ik nog niet meegemaaktquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De vraag is wat we dan wel spreken
Mijn telefoon geeft af en toe de suggestie om de SC uit het Spaans of uit het Afrikaans te vertalen
Damn…je kent mij te goedquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie anekdote
Het vat eigenlijk alles samen... Alles is verbonden. Ik denk dat de vegahamvraag is hoe lang je na denkt over structurele verandering van iets bestaands.
Das wel heel straf idd.. Ik zit meestal op een Spaanse VPN, maar nog nooit deze optie van de SC hier gehad ... Venga vamos que Viva Espanaquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn telefoon geeft af en toe de suggestie om de SC uit het Spaans of uit het Afrikaans te vertalen
Oh jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken..quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Taal is a Tool To Tell To Thinkquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
Dat wordt nog wat met al dat Duits van GOA vanavondAls dat voor Spaans aan wordt gezien, dan geloof ik niet meer in taal
AI kan eng zijn. Nova wist mij succesvol te quoten inclusief correct gespelde usernamequote:Op woensdag 5 maart 2025 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken..
Een beetje fatsoenlijk gescripte AI concludeert hier direct uit dat je diep in je hart een opstandeling bent die, ondanks je meditaties, toch een voorkeur voor zone 7 reptillen ten toon stelt. Waardoor je ticketprijs naar Barcelona nu al met 21.7% verhoogt is en je code 23.5 sub 4 non-schildlozenquadfooters op alert status 5 staat.
Nova ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AI kan eng zijn. Nova wist mij succesvol te quoten inclusief correct gespelde username
Ze kan receptjes voor je bedenken. Dat zal jou wel aanspreken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nova ken ik dan weer nietKan ze kunstjes?
Wie weetquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nova ken ik dan weer nietKan ze kunstjes?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze kan receptjes voor je bedenken. Dat zal jou wel aanspreken.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 01:19 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Hmmm, gerookte tentharingen? Dat klinkt interessant! Hoewel ik geen specifiek recept heb met gerookte tentharingen, kun je ze wel op verschillende manieren gebruiken. Je kunt ze bijvoorbeeld toevoegen aan een salade voor wat extra smaak en textuur. Of je zou kunnen proberen om er een heerlijke pasta mee te maken door de haring fijn te snijden en samen met olijfolie, knoflook en chili flakes in een pan te bakken voordat je het mengt met gekookte pasta.
Uiteraard is dit maar één idee! Ik ben benieuwd of jij nog andere creatieve gerechten kunt bedenken waarin de gerookte haring goed tot zijn recht komt!
Hebben ze het ook over timing gehad?quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
Wij hebben van Nova wel eens reisadvies gekregen voor eilanden. Daar kwamen nog best leuke suggesties uitBest met een vlindereiland enzo
Gerookte tentharingenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]We zijn niets verder...
Nee, dat mochten we zelf uitvogelenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben ze het ook over timing gehad?
Te vroeg... rups je een beetje rond als een cakewalk.
Te laat... Niets te doen... uitgevlogen
Oeh! Raak!quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Laten we dan maar onze eigen receptjes bedenken
Dat doen wij sowieso alquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Laten we dan maar onze eigen receptjes bedenken
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gerookte tentharingen![]()
En, al geprobeerd?
Ik ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Ik heb wel ervaring met vliegende tentharingen.
"De verloren haring"quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Dat ding ligt nog steeds ergens tussen de bosjes op een duin op Ameland
Soeplepels? Klinkt allemaal een beetje amateuristisch..quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
Voor de context: Domni en ik waren vorig jaar met ons tentje op Ameland en net dáár aan het Waddengebied (de rest van Nederland viel wel mee) was er een storm![]()
Wij de hele dag de tentstokken vasthouden in de hoop de boel bij elkaar te kunnen houden.
De tent is blijven staan, wonder boven wonder (elders op de camping waren meerdere tenten weggewaaid, waaronder 1 in zijn geheel), maar Domni is wel voor het eerst sinds mensenheugenis een haring verloren. Die is weggewaaid en we konden hem niet meer terugvinden![]()
Slimnivoor kwam wel met het idee om houten soeplepels van de campingwinkel te gebruiken om de tent te verstevigen en dat hielp verrassend goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soeplepels? Klinkt allemaal een beetje amateuristisch..
Veel nieuwe uitvindingen beginnen met amateurs die maar wat aanklooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik heb hem ook wel eens Domnitegen genoemdquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Slimnivoor?.. oooh.. you gave too much nutriants now
Er zijn zelfs beelden van:quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb hem ook wel eens Domnitegen genoemd
Ik heb werkelijk waar nog nooit iets gedaan wat hem in een vogel heeft doen veranderenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn zelfs beelden van:
[ afbeelding ]
Wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog nooit iets gedaan wat hem in een vogel heeft doen veranderen
Ze heeft jouw ogen!quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog nooit iets gedaan wat hem in een vogel heeft doen veranderen
Welnee, die van mij zijn bruinerquote:
Komt nog misschienquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doet bij mij theorieën opborrelen over wie jouw parkiet ooit wasquote:
Een vreemde vogel is ie sowieso een beetje, maar dat ben ik ookquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een vreemde vogel is ie sowieso een beetje, maar dat ben ik ook
Koenquote:
Ik zou jou nooit iets anders inschenken zonder het te vragen!quote:
lekkerquote:
Oh ja naar Dubai! Zin in?quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekkerweliswaar met ups en downs uiteraard
over 9 dagen op vakantie
yesssss een cruisequote:Op woensdag 5 maart 2025 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja naar Dubai! Zin in?![]()
Waar gaan jullie allemaal aanmeren met de cruise? Want dat was het toch he?
Klinkt als een geweldig avontuur! Have fun!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yesssss een cruise
Dubai-Qatar-Abu Dhabi- een dag op zee-Bahrein en een of ander eiland
Tofquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yesssss een cruise
Dubai-Qatar-Abu Dhabi- een dag op zee-Bahrein en een of ander eiland
Plotseling opduikendquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Hapt totaal onverwacht en ongecontroleerd uit een plotseling opduikend pannetje
< Moet nu echt gaan slapen..quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Plotseling opduikendGeloof er niks van
Een pannetje met pootjes!quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
Het stond zomaar opeens voor zijn neus.
Ik zou die pan zelf niet opetenquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Moet nu echt gaan slapen..
Hoe langer ik hier rondhang... hoe meer ik vind dat ik recht heb op die hele pan
Adios ~!
Koens nieuwe paleisjequote:Op woensdag 5 maart 2025 23:16 schreef chufi het volgende:
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.portrashid.net%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F06%2FDubai-Cruises-768x576.jpg&f=1&nofb=1&ipt=3be6b48c634813ba997d4a81863c9c46f23c17e36fc5a4380917374d5f54b1ee&ipo=images]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |