Zoals ik op school aL ZEI TEGEN MIJN LERAAR nEDERLANDS, Taal leeft!quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We spreken hier inmiddels geen Nederlands meer
Dat is wel een leuke manier om er tegenaan te kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoals ik op school aL ZEI TEGEN MIJN LERAAR nEDERLANDS, Taal leeft!
Ik maak geen fouten, ik loop slechts voor.
Post Scriptum. Hij bekwam hem, en daardoor mij, niet optimaal.
Gaaf hèquote:
TaalTechnishquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke manier om er tegenaan te kijkenDe taalfout van vandaag kan zomaar de nieuwe regel van morgen zijn
Mooie anekdotequote:Op woensdag 5 maart 2025 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn leraar filosofie zei ooit 'alles is filosofie'. Daar heeft hij ergens wel gelijk in, maar hij had niet voorzien dat wij als leerlingen dat natuurlijk tegen hem gingen gebruiken![]()
Dan zat iemand op zijn telefoon tijdens de les, werd ervoor op de vingers getikt, en die leerling zei toen 'nee hoor, ik ben met filosofie bezig, want alles is filosofie'
De vraag is wat we dan wel sprekenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We spreken hier inmiddels geen Nederlands meer
Die had ik dus ook gelijk in mijn hoofd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oder ?
Bekijk deze YouTube-video
Wtf die heb ik nog niet meegemaaktquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De vraag is wat we dan wel spreken
Mijn telefoon geeft af en toe de suggestie om de SC uit het Spaans of uit het Afrikaans te vertalen
Damn…je kent mij te goedquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie anekdote
Het vat eigenlijk alles samen... Alles is verbonden. Ik denk dat de vegahamvraag is hoe lang je na denkt over structurele verandering van iets bestaands.
Das wel heel straf idd.. Ik zit meestal op een Spaanse VPN, maar nog nooit deze optie van de SC hier gehad ... Venga vamos que Viva Espanaquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn telefoon geeft af en toe de suggestie om de SC uit het Spaans of uit het Afrikaans te vertalen
Oh jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken..quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Taal is a Tool To Tell To Thinkquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
Dat wordt nog wat met al dat Duits van GOA vanavondAls dat voor Spaans aan wordt gezien, dan geloof ik niet meer in taal
AI kan eng zijn. Nova wist mij succesvol te quoten inclusief correct gespelde usernamequote:Op woensdag 5 maart 2025 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken..
Een beetje fatsoenlijk gescripte AI concludeert hier direct uit dat je diep in je hart een opstandeling bent die, ondanks je meditaties, toch een voorkeur voor zone 7 reptillen ten toon stelt. Waardoor je ticketprijs naar Barcelona nu al met 21.7% verhoogt is en je code 23.5 sub 4 non-schildlozenquadfooters op alert status 5 staat.
Nova ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AI kan eng zijn. Nova wist mij succesvol te quoten inclusief correct gespelde username
Ze kan receptjes voor je bedenken. Dat zal jou wel aanspreken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nova ken ik dan weer nietKan ze kunstjes?
Wie weetquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nova ken ik dan weer nietKan ze kunstjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |