Snap jequote:Op woensdag 5 maart 2025 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn ex zwager kende de zangeres persoonlijk
Podverquote:
Dat was ook niet zn beste ding iddquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap je, zangeressen kennen zijn vaak slecht voor een huwelijk
De Hamvraag is... waardoor?quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PodverJe bent wel op dreef nu. Is de hummus?
Domni îs trouwens 8 kil afgevallen sinds afgelopen najaar
Ik vond dat toen echt geweldig. Ik zat al wel een beetje in de rock/metalhoek als Bosje van 17 Maar dit nummer heeft daar ook best wel aan bijgedragen dat ik daar ook nog steeds inzit... Hoewel ik dus ook voor Lordi (winnaar voor Finland ) had kunnen kiezen net...quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! Verasste me positief! Upbeat, lekker goed Duits!
Hé scheer de zangeressen niet allemaal over een kamquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap je, zangeressen kennen zijn vaak slecht voor een huwelijk
Elke dag hummus op zijn brood!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Hamvraag is... waardoor?
Blijft wel hangen dat nummer..quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldig! Die pakken ook... ergens heel bekend en ook weer oud ..
< Borstelt luchtig nonchalant die hoge noot van zijn brede schouder.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé scheer de zangeressen niet allemaal over een kam
Deze ken ik jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef Prisha het volgende:
Over piraten gesproken......ik heb een lied gehoord van the Bass Singers. Briljant!!!!
Hoe kun je zo diep zingen????? Ongeloofelijk!
Hoist the colours. Ken ik van Pirates of the Caribean, maar deze versie is dus briljant![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hé wil je nog een tegel?quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Borstelt luchtig nonchalant de hoge noot van zijn brede schouder.
Dit vraagt om een tegeltje.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
MIjn streven is eigenlijk, Tegelösch durch dem Nacht!
Bis ein neuer Tag erwachtquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
MIjn streven is eigenlijk, Tegelösch durch dem Nacht!
Nee das voor snert toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijg je dan spliterwten?
Dat magquote:
Succesquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijg je dan spliterwten?
We spreken hier inmiddels geen Nederlands meerquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bröt .. Knackt... Erwtwazz darauf... verstehe?Oder Jonnst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |