Die ook .. die zah ik toen gewoon op tvquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Après Toi - Vicky Leandros die stond op één toen ik ter wereld kwam.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder link geen lied![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rond deze tijd meestal wel![]()
Waterlooquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Welk oud Songfestival nummer schiet jullie als eerste te binnen?
Heerlijk nummer, heb echter nooit de associatie met et songfestival gehad met dit nummer, just one off the great Abb's! Tis dat je het nu zegt.quote:
Wow! Verasste me positief! Upbeat, lekker goed Duits!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sorry
Wel een beetje hun doorbraak nummer dus die vergee tik niet zo snel meer, en het is inderdaad wel een fijn nummerquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, heb echter nooit de associatie met et songfestival gehad met dit nummer, just one off the great Abb's! Tis dat je het nu zegt.
Prachtig Puur!quote:
Abba is voor mij niet echt een periode.. meer een gegeven. Ben nooit zo met muziek bezig geweest behalve ongecontroleerd genieten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een beetje hun doorbraak nummer dus die vergee tik niet zo snel meer, en het is inderdaad wel een fijn nummer
Yaaa, die is leukquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
Was eigenlijk best nog een goede festival periode
1976
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb tegenwoordig een verzwaringsdeken van 7 kilo. HeerlijkEcht het gevoel dat je helemaal bent ingestopt
Toen was ik ook nog jong en onbedorven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Belgische Lolita, you basterd
quote:
Mn ex zwager kende de zangeres persoonlijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prachtig Puur!
Klinkt heel vaag bekend.. maar ook weer niet.
Zeker een pareltje wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |