quote:
Die ook .. die zah ik toen gewoon op tvquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Après Toi - Vicky Leandros die stond op één toen ik ter wereld kwam.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder link geen lied![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rond deze tijd meestal wel![]()
Waterlooquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Welk oud Songfestival nummer schiet jullie als eerste te binnen?
Pffff... vermoeiendquote:
Heerlijk nummer, heb echter nooit de associatie met et songfestival gehad met dit nummer, just one off the great Abb's! Tis dat je het nu zegt.quote:
Wow! Verasste me positief! Upbeat, lekker goed Duits!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sorry
Wel een beetje hun doorbraak nummer dus die vergee tik niet zo snel meer, en het is inderdaad wel een fijn nummerquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, heb echter nooit de associatie met et songfestival gehad met dit nummer, just one off the great Abb's! Tis dat je het nu zegt.
Prachtig Puur!quote:
Abba is voor mij niet echt een periode.. meer een gegeven. Ben nooit zo met muziek bezig geweest behalve ongecontroleerd genieten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een beetje hun doorbraak nummer dus die vergee tik niet zo snel meer, en het is inderdaad wel een fijn nummer
De Belgische Lolita, you basterdquote:
Yaaa, die is leukquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
Was eigenlijk best nog een goede festival periode
1976
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb tegenwoordig een verzwaringsdeken van 7 kilo. HeerlijkEcht het gevoel dat je helemaal bent ingestopt
Toen was ik ook nog jong en onbedorven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Belgische Lolita, you basterd
Mn ex zwager kende de zangeres persoonlijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prachtig Puur!
Klinkt heel vaag bekend.. maar ook weer niet.
Zeker een pareltje wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |