quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het beter smaakt dan dat het eruit ziet
Eet smakelijk!
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het beter smaakt dan dat het eruit ziet
Eet smakelijk!
ik zou het wel proeven trouwens, ik hou van hummusquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ga jij nou maar pinguïns pingen!
Het is echt heeerlijk! Romig, pittig, knoflookie.. knapperige erwtjes en goed stukje Kïp!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zou het wel proeven trouwens, ik hou van hummus
Klinkt goed!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is echt heeerlijk! Romig, pittig, knoflookie.. knapperige erwtjes en goed stukje Kïp!
Blij dat het geslaagd isquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is echt heeerlijk! Romig, pittig, knoflookie.. knapperige erwtjes en goed stukje Kïp!
Ziet er prima uitquote:
Wat ik allemaal wel niet op mijn kerfstok hebquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
Door Aoibhin ben ik elke dag hummus gaan eten
Ah jammer. De dagen zijn wel weer veel langer nuquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:19 schreef RedShoe het volgende:
Nog even gewandeld, maar was net te laat voor een zonsondergang.
Is dat niet slecht voor je hummeur?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
Door Aoibhin ben ik elke dag hummus gaan eten
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor je hummeur?
Reed vanmorgen naar het werk in een sprookjes wereld.. net voor zonsopgang, alle weilanden en boomgaarden bevroren, was prachtig. Wit/blauw met stralen!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammer. De dagen zijn wel weer veel langer nu
Ja maar jij lust ook alles behalve blauwe kaasquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
Team melk![]()
Team hummus![]()
Team knoflook![]()
Team kip
team three out of four ain't badquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
Team melk![]()
Team hummus![]()
Team knoflook![]()
Team kip
Wauw, dat klinkt heel mooiquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Reed vanmorgen naar het werk in een sprookjes wereld.. net voor zonsopgang, alle weilanden en boomgaarden bevroren, was prachtig. Wit/blauw met stralen!
En straks de klok vooruit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammer. De dagen zijn wel weer veel langer nu
Now don’t be sad. Don’t be sadquote:
quote:
Mooiquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En straks de klok vooruit.
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat het niet andersom is?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb Domni zelfs aan de bloedworst gekregen. Als vegetariër
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bord afgelikt, heerlijk!
Wilde de andere helft morgen als lunch.. Hoop dat ik er af kan blijven
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ken het probleem![]()
Dan neem je af en toe "voor de lekker" nog even een hap uit de pan, maar op een gegeven moment blijk je dat zo vaak te hebben gedaan dat er zó weinig over is dat je denkt "nou ja, dan eet ik alles wel op, want het is nog maar zo weinig'
Een beetje regen kan geen kwaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
~
Avondrood, water in de sloot .
De bloedworst aan Domni geholpen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet andersom is?
Kapen gebeurd eigenlijk niet meerquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
@:dotteke weet vast wel of het er in de BB COS nog zo aan toe gaat
Wow mooi inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef Prisha het volgende:
Over piraten gesproken......ik heb een lied gehoord van the Bass Singers. Briljant!!!!
Hoe kun je zo diep zingen????? Ongeloofelijk!
Hoist the colours. Ken ik van Pirates of the Caribean, maar deze versie is dus briljant![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb vaak bij die hele lage bassen het gevoel alsof de grond een beetje gaat trillen. Ik weet niet, echt een timbre wat je niet veel hoortquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Halverwege. Gaaf! Lekker dramatisch ookHeeft wel iets dit soort bombastisch timbre
Mijn onderburen weten wat jij bedoeld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vaak bij die hele lage bassen het gevoel alsof de grond een beetje gaat trillen. Ik weet niet, echt een timbre wat je niet veel hoort
Ik heb het hard staan (lichten uit) en mijn voeten op tafel, en die tafel trilt dus echt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vaak bij die hele lage bassen het gevoel alsof de grond een beetje gaat trillen. Ik weet niet, echt een timbre wat je niet veel hoort
Vikings zijn altijd zo harigquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de dames: Doen we er een paar Gallische Vikings bij...
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn onderburen weten wat jij bedoeld.
Wauwquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb het hard staan (lichten uit) en mijn voeten op tafel, en die tafel trilt dus echt.
Ik zing alleen als ik in bad lig.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Weet je zeker dat het door je zangstem komt?
Ook al zo mooiquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de dames: Doen we er een paar Gallische Vikings bij...
M'n hele algoritme naar de Filistijnen, blijkt gewoon een beroep, dat deep bass zingenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook al zo mooiIk hou wel van dit soort muziek
graag gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
M'n hele algoritme naar de Filistijnen, blijkt gewoon een beroep, dat deep bass zingen
GOA ziet een heel nieuwe carrière opdoemenquote:
Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GOA ziet een heel nieuwe carrière opdoemen
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik klink als een gecastreerde minstreelquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik klink als een gecastreerde minstreel
Wat liefquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn parkiet ligt weer in mijn nek te slapen. Dat is haar favoriete plekje geworden ofzo.
Tof!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn parkiet ligt weer in mijn nek te slapen. Dat is haar favoriete plekje geworden ofzo.
Foto vd vorige keer:quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Foto vd vorige keer:
[ afbeelding ]
beestje is ook aardig aan de leeftijd?quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Foto vd vorige keer:
[ afbeelding ]
Het gaat om dat blauwe bolletje!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
beestje is ook aardig aan de leeftijd?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gaat om dat blauwe bolletje!
Lul.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alweer?quote:
Jaar of 6-7.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
beestje is ook aardig aan de leeftijd?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alweer?
Voor een stuk hout heb je best soepele wengktakken
Podverquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@Deisyy een stuk blauwer. Nu weten we nog niet waar we moeten kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Troost je, ik ben een stuk grijzer
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was niet lief van mijFoei!
Wenkblaadjes, groene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |