quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het beter smaakt dan dat het eruit ziet
Eet smakelijk!
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het beter smaakt dan dat het eruit ziet
Eet smakelijk!
ik zou het wel proeven trouwens, ik hou van hummusquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ga jij nou maar pinguïns pingen!
Het is echt heeerlijk! Romig, pittig, knoflookie.. knapperige erwtjes en goed stukje Kïp!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zou het wel proeven trouwens, ik hou van hummus
Klinkt goed!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is echt heeerlijk! Romig, pittig, knoflookie.. knapperige erwtjes en goed stukje Kïp!
Blij dat het geslaagd isquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is echt heeerlijk! Romig, pittig, knoflookie.. knapperige erwtjes en goed stukje Kïp!
Ziet er prima uitquote:
Wat ik allemaal wel niet op mijn kerfstok hebquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
Door Aoibhin ben ik elke dag hummus gaan eten
Ah jammer. De dagen zijn wel weer veel langer nuquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:19 schreef RedShoe het volgende:
Nog even gewandeld, maar was net te laat voor een zonsondergang.
Is dat niet slecht voor je hummeur?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
Door Aoibhin ben ik elke dag hummus gaan eten
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor je hummeur?
Reed vanmorgen naar het werk in een sprookjes wereld.. net voor zonsopgang, alle weilanden en boomgaarden bevroren, was prachtig. Wit/blauw met stralen!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammer. De dagen zijn wel weer veel langer nu
Ja maar jij lust ook alles behalve blauwe kaasquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
Team melk![]()
Team hummus![]()
Team knoflook![]()
Team kip
team three out of four ain't badquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
Team melk![]()
Team hummus![]()
Team knoflook![]()
Team kip
Wauw, dat klinkt heel mooiquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Reed vanmorgen naar het werk in een sprookjes wereld.. net voor zonsopgang, alle weilanden en boomgaarden bevroren, was prachtig. Wit/blauw met stralen!
En straks de klok vooruit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammer. De dagen zijn wel weer veel langer nu
Now don’t be sad. Don’t be sadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |