Jij gaat graag grote uitdagingen aanquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zal van jou een luciferhoutje maken
Nooit gehadquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij gaat graag grote uitdagingen aan![]()
Maar je zet ze wel klaar in de OPquote:
Dat was de oude OP. Er staan nu schattige penguins in.quote:
Prima, dan hou ik de hummus wel zelfquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat was de oude OP. Er staan nu schattige penguins in.
Ranzige humus laat ik voor nu maar even
Nou.. volgens mij zijn ze dat nog steedsquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Prisha het volgende:
Weet je nog die tijd dat mensen boos werden als je gekaapt werd bij het openen?
Haha ook nooit zo begrepenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Prisha het volgende:
Die zijn echt zo cutequote:
MAGnetron schatquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zet ze zelfs in de oven
Gouden tijdenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Prisha het volgende:
all yours! GOA mag ook wel watquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Prima, dan hou ik de hummus wel zelf
nog stééds?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. volgens mij zijn ze dat nog steeds
Gouden tijdenquote:
Vast welquote:
Tuurlijkquote:
Dat zijn de betere hummussenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
• 3 eetlepels pittige hummus
Ik heb ze up close en personal gezien. Ik zal het nooit vergeten, een van de mooiste momenten uit mijn leven. Zat ik daar op mijn hurken (op de Falklands) kwam het beestje ineens voor me staan, echt zo vlak voor me, geen 10 cm zat er tussen denk ik. Oog in oog met een Gentoo penguin. We staarden elkaar aan, ik durfde me niet te bewegen. Het leek een eeuwigheid maar ik denk dat het een minuut of 2 was en toen waggelde hij weg. Zo mooiquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zijn echt zo cuteZe lopen ook zo leuk.
Echt dat quirky gewaggel
Je bouwt de spanning wel opquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
• Verhit de olijfolie of boter in een pan op laag vuur.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het verkeerde knopje....en....
RoastedIceChicken
We worden volwassenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Al wel lang geleden dat ik dat heb meegemaakt
@Dotteke weet vast wel of het er in de BB COS nog zo aan toe gaatquote:
Wat een mooi momentquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze up close en personal gezien. Ik zal het nooit vergeten, een van de mooiste momenten uit mijn leven. Zat ik daar op mijn hurken (op de Falklands) kwam het beestje ineens voor me staan, echt zo vlak voor me, geen 10 cm zat er tussen denk ik. Oog in oog met een Gentoo penguin. We staarden elkaar aan, ik durfde me niet te bewegen. Het leek een eeuwigheid maar ik denk dat het een minuut of 2 was en toen waggelde hij weg. Zo mooi![]()
Sindsdien ben ik helemaal verknocht aan die beesten.
#teammelkquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
• 100 ml melk (of water voor een lichtere versie)
Ohhh waaw echt? Ik dacht dat die schuw waren idd. Geweldig! Zo mooi hequote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een mooi momentEn zo bijzonder ook. Gewoon een echte wilde penguin voor je ogen
![]()
Ik had ooit zo'n moment met een papegaaiduikertje. Op een eilandje voor de kust van Wales. We wisten dat ze daar zaten, maar eenmaal at random bij een klif draaide ik me om en stond zo'n beestje gewoon pal voor mijn voetHad niet verwacht dat ze zo dichtbij zouden komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ben nog bezig, maar ruikt heerlijk! Knoflook vooral.. maar heerlijk!quote:
knoflookquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben nog bezig, maar ruikt heerlijk! Knoflook vooral.. maar heerlijk!
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh waaw echt? Ik dacht dat die schuw waren idd. Geweldig! Zo mooi he
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doe gelijk alles maar..Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt me oprecht best een prima combiOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Alles aan knoflook is lekkerquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben nog bezig, maar ruikt heerlijk! Knoflook vooral.. maar heerlijk!
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze up close en personal gezien. Ik zal het nooit vergeten, een van de mooiste momenten uit mijn leven. Zat ik daar op mijn hurken (op de Falklands) kwam het beestje ineens voor me staan, echt zo vlak voor me, geen 10 cm zat er tussen denk ik. Oog in oog met een Gentoo penguin. We staarden elkaar aan, ik durfde me niet te bewegen. Het leek een eeuwigheid maar ik denk dat het een minuut of 2 was en toen waggelde hij weg. Zo mooi![]()
Sindsdien ben ik helemaal verknocht aan die beesten.
eeh..quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moest nog groenten... en heb dat verdwaalde potje erwten in de saus gegooid !
Ook wel aardig dat je die erwtjes helpt te ontdwalenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moest nog groenten... en heb dat verdwaalde potje erwten in de saus gegooid !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |