quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze kan receptjes voor je bedenken. Dat zal jou wel aanspreken.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 01:19 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Hmmm, gerookte tentharingen? Dat klinkt interessant! Hoewel ik geen specifiek recept heb met gerookte tentharingen, kun je ze wel op verschillende manieren gebruiken. Je kunt ze bijvoorbeeld toevoegen aan een salade voor wat extra smaak en textuur. Of je zou kunnen proberen om er een heerlijke pasta mee te maken door de haring fijn te snijden en samen met olijfolie, knoflook en chili flakes in een pan te bakken voordat je het mengt met gekookte pasta.
Uiteraard is dit maar één idee! Ik ben benieuwd of jij nog andere creatieve gerechten kunt bedenken waarin de gerookte haring goed tot zijn recht komt!
Hebben ze het ook over timing gehad?quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
Wij hebben van Nova wel eens reisadvies gekregen voor eilanden. Daar kwamen nog best leuke suggesties uitBest met een vlindereiland enzo
Gerookte tentharingenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]We zijn niets verder...
Nee, dat mochten we zelf uitvogelenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben ze het ook over timing gehad?
Te vroeg... rups je een beetje rond als een cakewalk.
Te laat... Niets te doen... uitgevlogen
Oeh! Raak!quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Laten we dan maar onze eigen receptjes bedenken
Dat doen wij sowieso alquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Laten we dan maar onze eigen receptjes bedenken
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gerookte tentharingen![]()
En, al geprobeerd?
Ik ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Ik heb wel ervaring met vliegende tentharingen.
"De verloren haring"quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Dat ding ligt nog steeds ergens tussen de bosjes op een duin op Ameland
Soeplepels? Klinkt allemaal een beetje amateuristisch..quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
Voor de context: Domni en ik waren vorig jaar met ons tentje op Ameland en net dáár aan het Waddengebied (de rest van Nederland viel wel mee) was er een storm![]()
Wij de hele dag de tentstokken vasthouden in de hoop de boel bij elkaar te kunnen houden.
De tent is blijven staan, wonder boven wonder (elders op de camping waren meerdere tenten weggewaaid, waaronder 1 in zijn geheel), maar Domni is wel voor het eerst sinds mensenheugenis een haring verloren. Die is weggewaaid en we konden hem niet meer terugvinden![]()
Slimnivoor kwam wel met het idee om houten soeplepels van de campingwinkel te gebruiken om de tent te verstevigen en dat hielp verrassend goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soeplepels? Klinkt allemaal een beetje amateuristisch..
Veel nieuwe uitvindingen beginnen met amateurs die maar wat aanklooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik heb hem ook wel eens Domnitegen genoemdquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Slimnivoor?.. oooh.. you gave too much nutriants now
Er zijn zelfs beelden van:quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb hem ook wel eens Domnitegen genoemd
Ik heb werkelijk waar nog nooit iets gedaan wat hem in een vogel heeft doen veranderenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn zelfs beelden van:
[ afbeelding ]
Wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog nooit iets gedaan wat hem in een vogel heeft doen veranderen
Ze heeft jouw ogen!quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog nooit iets gedaan wat hem in een vogel heeft doen veranderen
Welnee, die van mij zijn bruinerquote:
Komt nog misschienquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doet bij mij theorieën opborrelen over wie jouw parkiet ooit wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |