Vrijstelling voor Axel bijna binnen. In Jane we trustquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
1/4 Axel - gekregen van Remi [tafeltje]
1/4 Matti - gekregen van Damien [kabouter]
2/4 Jane - gekregen van Jasmijn [bloempot] en van Indy [gitaar]
Maar hij heeft niet de livestream gevolgdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
Hij wist dus hoe de gitaar er uit zag voor het schilderwerk.
echt eerlijk waar hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:41 schreef Kissingbird het volgende:
Tim heeft geen stream gevolgd.. wilde verrast worden
Uhu
haha dat gezicht ziet er niet erg vrolijk uit, hoewel hij zegt dat hij het erg mooi vindt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:41 schreef mazaru het volgende:
Tim is blij met het kunstwerk van Sharice
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:42 schreef Krambo het volgende:
Tim gaat denk ik voor dat tafelding van Jordy
Hij weet van alles hoe het er uit zag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet de livestream gevolgd
Bij elk voorwerp staat een blauw doosje voor de 1/4 tokens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
Hij wist dus hoe de gitaar er uit zag voor het schilderwerk.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tim trekt die saaie streams ook niet, maar mocht dat vast niet zeggen.
Staan foto’s naast de voorwerpen van hoe ze er in originele staat uitzagenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij weet van alles hoe het er uit zag.
Er staat een plaatje hoe het eruit zag op het doosje voor de vrijstelling naast het voorwerpquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij weet van alles hoe het er uit zag.
Met de gitaar zij hij, ik wist hoe het was voor het schilderwerk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Bij elk voorwerp staat een blauw doosje voor de 1/4 tokens.
En op elke blauwe doos hangt een foto van het voorwerp hoe het er uit zag VOOR het gepimpt werd
Ik hoop toch ook dat Axel nog wat puntjes pakt. Die kabouter is hartstikke leukquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:45 schreef Willewa het volgende:
Terecht ook dat Jane deze gaat pakken. Die kist is het mooist.
Ja dat staat op die foto die er naast hangt dusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de gitaar zij hij, ik wist hoe het was voor het schilderwerk.
Ja, op de blauwe doosjes zie je een foto van hoe de voorwerpen eruit zagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de gitaar zij hij, ik wist hoe het was voor het schilderwerk.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mieke mag van mij in de kaartenbak voor volgend jaar
Kaartenbak van : Next, NOT , niet doenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jawel, zeker. Niks ten nadele van anderen, maar de kist springt er wel uit imo, ziet er gewoon strak en redelijk profi uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop toch ook dat Axel nog wat puntjes pakt. Die kabouter is hartstikke leuk
Hoezo, je wilt alvast de eerste bank bekend hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is waar. Als ik eerlijk zou kiezen dan ging ik ook voor die kistquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jawel, zeker. Niks ten nadele van anderen, maar de kist springt er wel uit imo, ziet er gewoon strak en redelijk profi uit.
Allemaal even veel tijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:50 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind ook wel dat Jane en Pootje er het meest energie ingestoken hebben
Die gun ik het nog welquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:50 schreef Lrod01 het volgende:
Goh wat verrassend. Vrijstelling voor Jane dus.
Hij zei wistquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat staat op die foto die er naast hangt dus
Allemaal even veel tijd inderdaad, maar zij 2 hebben er ook echt iets van gemaakt en zijn serieus hard aan de slag gegaanquote:
een kwart is 1/4 hequote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:51 schreef chufi het volgende:
4 kwart van 8 maakt 1 hele vrijstelling ... logisch toch !?!?!
Hou op hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:52 schreef Droopie het volgende:
Is het een vrijstelling op naam, of kan ze hem .... gunnen 😇
Dat weten we dus nog niet inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:52 schreef Droopie het volgende:
Is het een vrijstelling op naam, of kan ze hem .... gunnen 😇
@gebrokenglasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Weer iets gesloopt door axel of jane. Oh een gebroken glas
had ze inderdaad 8 gelijke voorwerpen gegevenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef Flow3r het volgende:
Kist is heel mooi gedaan, vooral het beertje![]()
Maar als we eerlijk ziijn, is er van dat venus beeld toch niks behoorlijks te maken ? Zelfs Jane had daar niks mee kunnen doen dan alleen wat kleur hier en daar toe te voegen, je kan er zelf weinig leuks op schilderen
true maar ach pootje was vorige week al vrijgesteldquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef Flow3r het volgende:
Maar als we eerlijk ziijn, is er van dat venus beeld toch niks behoorlijks te maken ? Zelfs Jane had daar niks mee kunnen doen dan alleen wat kleur hier en daar toe te voegen, je kan er zelf weinig leuks op schilderen
Whahah sorry.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn Cola zit nu tegen mijn stream scherm
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
Je hoort hem zeggen, die ga ik overschilderen.
tis waarschijnlijk een stoel die op zolder stond bij paps en mamsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
verandert weinig, geen van de twee kampen ging op janequote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:54 schreef T0wler het volgende:
Ja hoor Jane vrijstelling dat had ik liever niet gezien..😑 komt toch door het beertje misschien wat Jolien ook wilde schilderen maar Jane het al had gedaan
allemaal kleine diertjes op de achterkant en het woord GROWquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
Oh valt me nu pas op dat dat onderstel ook gedaan is, dacht alleen het stoeltje geel gemaakt en klaar.
Iedereen mocht er een beertje op schilderen al ze wilde.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:54 schreef T0wler het volgende:
Ja hoor Jane vrijstelling dat had ik liever niet gezien..😑 komt toch door het beertje misschien wat Jolien ook wilde schilderen maar Jane het al had gedaan
Ik meende open haard te verstaan, maar denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
De kabouter is ook heel mooi geworden. Maar de kist is ook mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef Flow3r het volgende:
het enige wat nog enigszins artistiek is is het venus beeldjequote:
Ja man wat een ouwehoerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Rob is op open sollicitatie, die wil ook wel meedoen met BB
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob kan ook wel in de kaartenbak voor volgend jaar
Ge Er Oo Wee aldus big brother.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
allemaal kleine diertjes op de achterkant en het woord GROW
Ik twijfel er ook aan of ie weet wat een prei is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef Ireth het volgende:
Ik irriteer me nu al aan Rob... die hoeft van mij geen bewoner te worden
Was jij ingeschreven danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
* greysbones schrijft zich uit voor volgend jaar
Had ergens wel verwacht dat deze een kwart vrijstelling zou krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
het enige wat nog enigszins artistiek is is het venus beeldje
Denk dat ie nu al afgekeurd wordt. Ivm het snappen van spelletjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik twijfel er ook aan of ie weet wat een prei is.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef Droopie het volgende:
Rob is bijna langer in het huis dan Fleur.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef Droopie het volgende:
Rob is bijna langer in het huis dan Fleur.
1/4 Axel - gekregen van Remi [tafeltje]quote:
Ze weten dus wie wie stemde.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:00 schreef Verity het volgende:
Rob: Dit is niet de meest tactische stem dit, maar dan ga ik voor de vrouw. Die is het allermooiste.
mwahhhquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
in mijn ogen mij staat het nog niet vast de Jane de vrijstelling gaat pakken.
Zal wel weer een spel volgen morgen
heerlijk hoe ze zich laten kennen. zo zuur.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus ze blijven maar zeiken over die rankings.
Gaat ie volgend jaar zeiken dat die de eerste verjaardag van zijn neefje mist.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:01 schreef Hznootje het volgende:
Volgende maand is de vrouw van zijn broer uitgeteld
Daar heb je gelijk in maar beetje sensa kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhh
dit is voor BB een prima moment om te kunnen sturen
dus die vrijstelling krijgt ze gewoon
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:03 schreef greysbones het volgende:
mevrouw komt uit Pootje land
maar probeert wel verstaanbaar te praten
Ze hebben iemand horen praten tijdje terugquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:05 schreef Was-beer het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk wat er nu in de gameroom gebeurt?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:05 schreef Was-beer het volgende:
Neequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:05 schreef Was-beer het volgende:
Ze is eerlijk, vind het wel verfrissendquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:08 schreef kater1 het volgende:
Mevrouw Kist is kritisch maar op een goede manier.
Zijn kijkers. Die hebben oude spullen gegeven. De bewoners mochten deze 'mooier' maken.quote:
quote:
en wat bedoelt dat?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is geen nieuwe. Is 1 van de eigenaren van de voorwerpen
Waren opmerkingen van Jane die ze heeft gehad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien verteld dat er steeds opmerkingen werden gemaakt net over de ranking van schoonmaken
jep maar met een halve ben je er niet hequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Axel een halve en Jane een hele toch ?
tadaaaaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Kijkend naar de reacties wisten ze voordat ze in het huis zouden komen al wat ze moesten doen
Iemand zei dat letterlijk..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Kijkend naar de reacties wisten ze voordat ze in het huis zouden komen al wat ze moesten doen
Misschien komt er nog meerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep maar met een halve ben je er niet he
Die jongen dan, moet ik al die vrijstelling meenemen terwijl BB ernog niks van gezegd had.......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat is zo lekker.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane die een grapfruit naar binnen werkt
Zal wel een spelletje worden of gunnen aan elkaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:14 schreef -river- het volgende:
Wat moet je nu met een halve of kwart vrijstelling.
een spel dan ? Onderhandelen met de anderen om die andere delen te verkrijgen ? Iets ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan niet he
niet meer voorwerpen
Misschien dat ze morgen nog wel spellen spelen, waarmee ze er meer kunnen winnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:14 schreef happyme28 het volgende:
Benieuwd wat er met de 1/4 vrijstellingen en 2/4 vrijstelling gebeurd.
Ruilenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:14 schreef -river- het volgende:
Wat moet je nu met een halve of kwart vrijstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |