Met de gitaar zij hij, ik wist hoe het was voor het schilderwerk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Bij elk voorwerp staat een blauw doosje voor de 1/4 tokens.
En op elke blauwe doos hangt een foto van het voorwerp hoe het er uit zag VOOR het gepimpt werd
Ik hoop toch ook dat Axel nog wat puntjes pakt. Die kabouter is hartstikke leukquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:45 schreef Willewa het volgende:
Terecht ook dat Jane deze gaat pakken. Die kist is het mooist.
Ja dat staat op die foto die er naast hangt dusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de gitaar zij hij, ik wist hoe het was voor het schilderwerk.
Ja, op de blauwe doosjes zie je een foto van hoe de voorwerpen eruit zagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de gitaar zij hij, ik wist hoe het was voor het schilderwerk.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mieke mag van mij in de kaartenbak voor volgend jaar
Kaartenbak van : Next, NOT , niet doenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jawel, zeker. Niks ten nadele van anderen, maar de kist springt er wel uit imo, ziet er gewoon strak en redelijk profi uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop toch ook dat Axel nog wat puntjes pakt. Die kabouter is hartstikke leuk
Hoezo, je wilt alvast de eerste bank bekend hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is waar. Als ik eerlijk zou kiezen dan ging ik ook voor die kistquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jawel, zeker. Niks ten nadele van anderen, maar de kist springt er wel uit imo, ziet er gewoon strak en redelijk profi uit.
Allemaal even veel tijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:50 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind ook wel dat Jane en Pootje er het meest energie ingestoken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |