verandert weinig, geen van de twee kampen ging op janequote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:54 schreef T0wler het volgende:
Ja hoor Jane vrijstelling dat had ik liever niet gezien..😑 komt toch door het beertje misschien wat Jolien ook wilde schilderen maar Jane het al had gedaan
allemaal kleine diertjes op de achterkant en het woord GROWquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
Oh valt me nu pas op dat dat onderstel ook gedaan is, dacht alleen het stoeltje geel gemaakt en klaar.
Iedereen mocht er een beertje op schilderen al ze wilde.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:54 schreef T0wler het volgende:
Ja hoor Jane vrijstelling dat had ik liever niet gezien..😑 komt toch door het beertje misschien wat Jolien ook wilde schilderen maar Jane het al had gedaan
Ik meende open haard te verstaan, maar denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
Je hoort hem zeggen, die ga ik overschilderen.
De kabouter is ook heel mooi geworden. Maar de kist is ook mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef Flow3r het volgende:
Kist is heel mooi gedaan, vooral het beertje![]()
Maar als we eerlijk ziijn, is er van dat venus beeld toch niks behoorlijks te maken ? Zelfs Jane had daar niks mee kunnen doen dan alleen wat kleur hier en daar toe te voegen, je kan er zelf weinig leuks op schilderen
het enige wat nog enigszins artistiek is is het venus beeldjequote:
Ja man wat een ouwehoerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Rob is op open sollicitatie, die wil ook wel meedoen met BB
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob kan ook wel in de kaartenbak voor volgend jaar
Ge Er Oo Wee aldus big brother.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
allemaal kleine diertjes op de achterkant en het woord GROW
Ik twijfel er ook aan of ie weet wat een prei is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef Ireth het volgende:
Ik irriteer me nu al aan Rob... die hoeft van mij geen bewoner te worden
Was jij ingeschreven danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
* greysbones schrijft zich uit voor volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |