Die gun ik het nog welquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:50 schreef Lrod01 het volgende:
Goh wat verrassend. Vrijstelling voor Jane dus.
Hij zei wistquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat staat op die foto die er naast hangt dus
Allemaal even veel tijd inderdaad, maar zij 2 hebben er ook echt iets van gemaakt en zijn serieus hard aan de slag gegaanquote:
een kwart is 1/4 hequote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:51 schreef chufi het volgende:
4 kwart van 8 maakt 1 hele vrijstelling ... logisch toch !?!?!
Hou op hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:52 schreef Droopie het volgende:
Is het een vrijstelling op naam, of kan ze hem .... gunnen 😇
Dat weten we dus nog niet inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:52 schreef Droopie het volgende:
Is het een vrijstelling op naam, of kan ze hem .... gunnen 😇
@gebrokenglasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Weer iets gesloopt door axel of jane. Oh een gebroken glas
had ze inderdaad 8 gelijke voorwerpen gegevenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef Flow3r het volgende:
Kist is heel mooi gedaan, vooral het beertje![]()
Maar als we eerlijk ziijn, is er van dat venus beeld toch niks behoorlijks te maken ? Zelfs Jane had daar niks mee kunnen doen dan alleen wat kleur hier en daar toe te voegen, je kan er zelf weinig leuks op schilderen
true maar ach pootje was vorige week al vrijgesteldquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef Flow3r het volgende:
Kist is heel mooi gedaan, vooral het beertje![]()
Maar als we eerlijk ziijn, is er van dat venus beeld toch niks behoorlijks te maken ? Zelfs Jane had daar niks mee kunnen doen dan alleen wat kleur hier en daar toe te voegen, je kan er zelf weinig leuks op schilderen
Whahah sorry.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn Cola zit nu tegen mijn stream scherm
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
Je hoort hem zeggen, die ga ik overschilderen.
tis waarschijnlijk een stoel die op zolder stond bij paps en mamsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
Je hoort hem zeggen, die ga ik overschilderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |