Hij had toch een Russische vrouw? Dus hij staat nu aan die kant?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je niet meer een van ons?
Het lijkt er meer op dat je je graag identificeert als Rus, gezien de standpunten die je propageert. En ook een wereldburger zou zich kunnen identificeren met Westerse democratische waarden en het recht op zelfbeschikking van naties, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik identificeer me graag als wereldburger, niet per se als EUropeaan.
Putin wil 9 mei 2025 de overwinning uitroepen en dus moet Oekraïne voor 9 mei 2025 capituleren. Naar alle waarschijnlijkheid organiseert Putin op 9 mei 2025 een gigantisch feest in Moskou waarbij onder andere Orbán, Fico, Vúcić, Xi, Kim-Yung Un en ook Trump uitgenodigd zijn. Voorwaarde is dan wel dat Oekraïne voor 9 mei 2025 moet capituleren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:56 schreef zoost het volgende:
[..]
Als ik Putin was, zou ik geen enkele haast maken met het sluiten van een deal. Zoals Napoleon al zei: nooit de vijand storen als hij een fout maakt.
Wat hebben ze Putin te bieden, wat hij nog niet heeft?
Precies. Nou dan heb je wat.... nogmaals, goed gewerkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Putin wil 9 mei 2025 de overwinning uitroepen en dus moet Oekraïne voor 9 mei 2025 capituleren. Naar alle waarschijnlijkheid organiseert Putin op 9 mei 2025 een gigantisch feest in Moskou waarbij onder andere Orbán, Fico, Vúcić, Xi, Kim-Yung Un en ook Trump uitgenodigd zijn. Voorwaarde is dan wel dat Oekraïne voor 9 mei 2025 moet capituleren.
Je begrijpt jezelf, fijn:quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:53 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ik geloof op geen enkele wijze in de Trump retoriek.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Door een deal te sluiten met Poetin. Waar ze nu ook mee bezig zijn, alleen drie jaar te laat.
Well leger wil je er op afsturen? Dat handjevol beroepsleger dat ik de Baltische staten is gestationeerd?Niemand is bereid om te vechtenquote:
Jij begrijpt mij niet. Ik schreef 'Biden Administration + Europese leiders' afgelopen drie jaar.quote:
Ik denk niet dat die steun nog terug komt. Trump wilt vrede. De inhoud van die vrede is niet relevant voor Trump. Hij gaat net zo lang Oekraine onder druk zetten tot dat zij een vredesakkoord tekenen waar de Russen ook mee akkoord gaan. Uiteraard zet hij de Russen niet onder druk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Trump heeft de steun op pauze gezet. En hij houdt nog wel zoveel van alle mensen en vind het vreselijk dat er dagelijks mensen sterven in Oekraïne.
Gaat niet om een kant kiezen ik heb de EU nooit serieus kunnen nemen, er is door de enorme verschillen geen sprake van eenheid. Hooguit op sommige vlakken economisch.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij had toch een Russische vrouw? Dus hij staat nu aan die kant?
Klopt, we hebben zelf vooral de oorlog in stand gehouden en dat hadden we nog jaren gedaan. Trump is een enorme klootzak maar wat we zelf aan het doen waren verdient ook bepaald de schoonheidsprijs niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:00 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij niet. Ik schreef 'Biden Administration + Europese leiders' afgelopen drie jaar.
hebben we ook gedaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind je?
Jullie hebben 80 jaar tijd gehad om een fatsoenlijk leger te bouwen.
Pappen en nathouden werkt nooit. En nu heb je de poppen aan het dansen...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, we hebben zelf vooral de oorlog in stand gehouden en dat hadden we nog jaren gedaan. Trump is een enorme klootzak maar wat we zelf aan het doen waren verdient ook bepaald de schoonheidsprijs niet.
Op papier ja. En materieel. Je hebt ook mensen nodig die daadwerkelijk willen vechten. Die bereidwilligheid zie ik (nog) niet.quote:
Vergeef me als het niet klopt, maar bedoelen jullie niet hele verschillende dingen? Als ik het goed begrijp bedoelt zij: "Geef Putin min of meer wat hij eist" (immers, waar valt anders over te overleggen) en bedoel jij "we hadden meer moeten doen zodat Oekraine genoeg middelen had gehad om Rusland uit hun land te trappen."quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, we hebben zelf vooral de oorlog in stand gehouden en dat hadden we nog jaren gedaan. Trump is een enorme klootzak maar wat we zelf aan het doen waren verdient ook bepaald de schoonheidsprijs niet.
Capituleren nog wel. Dat gaat niet gebeuren. En ik denk niet dat Putin haast heeft. Laat de NAVO maar eerst imploderen, daarna ziet hij wel verder.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Putin wil 9 mei 2025 de overwinning uitroepen en dus moet Oekraïne voor 9 mei 2025 capituleren. Naar alle waarschijnlijkheid organiseert Putin op 9 mei 2025 een gigantisch feest in Moskou waarbij onder andere Orbán, Fico, Vúcić, Xi, Kim-Yung Un en ook Trump uitgenodigd zijn. Voorwaarde is dan wel dat Oekraïne voor 9 mei 2025 moet capituleren.
ja maar jij hebt er geen verstand van dus je weet niet waar je moet kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Op papier ja. En materieel. Je hebt ook mensen nodig die daadwerkelijk willen vechten. Die bereidwilligheid zie ik (nog) niet.
Ik bedoel inderdaad dat we veel meer hadden moeten doen. We hebben nu Oekraine vooral geld en materieel gegeven om Rusland te matchen, en dan gaat de oorlog dus door tot in de laatste Oekrainer. We hadden veel meer moeten doen om de Russen hard terug te blazen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vergeef me als het niet klopt, maar bedoelen jullie niet hele verschillende dingen? Zij bedoelt: "Geef Putin min of meer wat hij eist" en jij bedoelt "we hadden meer moeten doen zodat Oekraine genoeg middelen had gehad om Rusland uit hun land te trappen."
Hadden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar jij hebt er geen verstand van dus je weet niet waar je moet kijken
we hebben een fatsoenlijk leger, goed opgeleid, extreem goed bewapend, het is alleen te klein, dat komt omdat we geen vijanden hebben
hebbenquote:
Trump wil geen vrede, Trump wil een oorlog die Rusland van Oekraïne winnen kan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:02 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die steun nog terug komt. Trump wilt vrede. De inhoud van die vrede is niet relevant voor Trump. Hij gaat net zo lang Oekraine onder druk zetten tot dat zij een vredesakkoord tekenen waar de Russen ook mee akkoord gaan. Uiteraard zet hij de Russen niet onder druk.
Die heb je dus wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar jij hebt er geen verstand van dus je weet niet waar je moet kijken
we hebben een fatsoenlijk leger, goed opgeleid, extreem goed bewapend, het is alleen te klein, dat komt omdat we geen vijanden hebben
Er wordt een ultimatum aan Kiev gesteld met de keuze: of capituleren voor 9 mei of er gaan Amerikaanse wapens aan Rusland geleverd worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:05 schreef zoost het volgende:
[..]
Capituleren nog wel. Dat gaat niet gebeuren. En ik denk niet dat Putin haast heeft. Laat de NAVO maar eerst imploderen, daarna ziet hij wel verder.
Datquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De echte Amerikanen (dus geen inwoners van New York City, Washington D.C., Los Angeles, San Francisco en Chicago) vinden het helemaal prima dat de Verenigde Staten minder geld besteden aan "projecten" in het buitenland en de echte Amerikanen boeit het geen flikker wat er in Oekraïne gebeurd, ze kunnen Oekraïne niet eens op de kaart aanwijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |