Huh, hoe konden ze de oorlog beëindigen dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:35 schreef Tjoent het volgende:
Goed gewerkt Biden Administration en Europese 'leiders'![]()
Drie jaar lang dagelijks de kans gehad om de oorlog te beëindigen, wetende dat Trump eraan zat te komen.
Nee... laten we pappen en nathouden en hopen dat het wel losloopt
Door een deal te sluiten met Poetin. Waar ze nu ook mee bezig zijn, alleen drie jaar te laat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Huh, hoe konden ze de oorlog beëindigen dan?
De huidige president is toch behoorlijk pro-Europees?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Denk dat Polen daar een pittige mening over heeft
Moldavië boeit minder, die moeten zo snel mogelijk een paraplu zoeken om onder te schuilen idd
zit ook een heel stuk europa tussen oostenrijk en ruslandquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De huidige president is toch behoorlijk pro-Europees?
Ik zie niet in hoe ze dat land aan moeten vallen. Zit een heel stuk Oekraďne tussen.
De echte Amerikanen (dus geen inwoners van New York City, Washington D.C., Los Angeles, San Francisco en Chicago) vinden het helemaal prima dat de Verenigde Staten minder geld besteden aan "projecten" in het buitenland en de echte Amerikanen boeit het geen flikker wat er in Oekraďne gebeurd, ze kunnen Oekraďne niet eens op de kaart aanwijzen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat veel amerikanen die een raar onderbuik gevoel krijgen zo onderhand van die twee zotten
Geen wapens leveren?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gewoon geen wapens meer leveren en Oekraďne af laten slachten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Transnistrie zoekt al langer explicitiet aansluiting bij Rusland. Tegenhouden kun je die dus niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De huidige president is toch behoorlijk pro-Europees?
Ik zie niet in hoe ze dat land aan moeten vallen. Zit een heel stuk Oekraďne tussen.
Wat wil je concreet, inhoudelijk voor deal sluiten?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Door een deal te sluiten met Poetin. Waar ze nu ook mee bezig zijn, alleen drie jaar te laat.
Ahaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gewoon geen wapens meer leveren en Oekraďne af laten slachten.
Vergeten mensen met deze mening eigenlijk steeds dat Putin er zelfs voor had kunnen zorgen dat die oorlog er überhaupt niet was? En dat hij hem elke dag heel simpel per direct had kunnen beëindigen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Door een deal te sluiten met Poetin. Waar ze nu ook mee bezig zijn, alleen drie jaar te laat.
Europa stelt zich op basis van ervaring met het conflict Oekraine-Rusland, op het standpunt dat met Rusland geen afspraak ("deal") te maken is, want afspraken worden toch elke keer geschonden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, want deze mensen zijn niet uit een ei gekropen. De realiteit is echter dat Putin dat niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vergeten mensen met deze mening eigenlijk steeds dat Putin er zelfs voor had kunnen zorgen dat die oorlog er überhaupt niet was? En dat hij hem elke dag heel simpel per direct had kunnen beëindigen?
Ik geloof op geen enkele wijze in de Trump retoriek.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:51 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Europa stelt zich op basis van ervaring met het conflict Oekraine-Rusland, op het standpunt dat met Rusland geen afspraak ("deal") te maken is, want afspraken worden toch elke keer geschonden.
Dus nu er is iets anders gaande.
Dat die Europese ervaring met Poetin op dit dossier, opeens heel andere garanties op de toekomst zouden geven, en jij gelooft die Trump retoriek nog ook.
Sinds wanneer ben je niet meer een van ons?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind je?
Jullie hebben 80 jaar tijd gehad om een fatsoenlijk leger te bouwen.
Poetin vrij spel geven lijkt mij niet echt een sterke onderhandelingsstrategiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Als ik Putin was, zou ik geen enkele haast maken met het sluiten van een deal. Zoals Napoleon al zei: nooit de vijand storen als hij een fout maakt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat is wel wat de MAGA achterban geloofd, hun geweldige man doet dit om hij zoveel geeft om de burgers daar!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Trump heeft de steun op pauze gezet. En hij houdt nog wel zoveel van alle mensen en vind het vreselijk dat er dagelijks mensen sterven in Oekraďne.
Ik identificeer me graag als wereldburger, niet per se als EUropeaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je niet meer een van ons?
Je geeft geen vrij spel. Je zegt: tot hier en niet verder. En doet er vervolgens álles aan om Poetin aan zijn woord te houden. Dan had je een corridor kunnen maken achter de Donbas met een vredesmacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Poetin vrij spel geven lijkt mij niet echt een sterke onderhandelingsstrategie
Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als poetin moldavie inneemt dan beweegt europa niet , als ie door gaat naar oostenrijk ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |