Hij moet er een smoesje aan breien nog blijkbaar voor de achterban.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:55 schreef TLC het volgende:
Oekraine moet 'zich ter goede trouw in zetten voor de vrede' aldus wortelharses d.trump
Volgens mij neukt putin donald al in de reet en vindt ie het nog lekker ook
Onderhandelingen in Saudi Arabie tussen Poetin en Trump over mijnbouw in de Donbas.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 03:26 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Hij moet er een smoesje aan breien nog blijkbaar voor de achterban.
Ik meen me te herinneren dat Oekraïne helemaal niet uitgenodigd was aan de onderhandelingstafel.
De wapenindustrie daar ookquote:
https://www.amnesty.nl/ac(...)chap-oorlogsmisdrijfquote:De Russische autoriteiten hebben Oekraïense krijgsgevangenen en burgergevangenen onderworpen aan marteling, lange incommunicado gevangenschap, gedwongen verdwijningen en andere onmenselijke behandeling. Deze zaken komen neer op oorlogsmisdrijven en misdrijven tegen de mensheid.
En dan zijn er nog zoveel mensen (pro-Ukraine) en zelfs Europese regeringsleiders die dat platform gebruiken als een doorgeefluik. :/quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:10 schreef polderturk het volgende:
Deze gast is COMPLEET van de pot gerukt.
Waar zijn we in beland?
Boycot alles wat met Musk te maken heeft.
Grok,
X,
Tesla,
Ik ga toch maar een account openen bij Blue Sky.
[ x ]
Ik vermoed dat veel mensen dat doen omdat ze X nog steeds zien als een populariteitspoll, welke berichten trending zijn. Het twitter van vroeger.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 06:40 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
En dan zijn er nog zoveel mensen (pro-Ukraine) en zelfs Europese regeringsleiders die dat platform gebruiken als een doorgeefluik. :/
Musk kan doen met het algoritme wat hij wilt, en zijn eigen narratief verkopen, dat is t probleem. Als je 't gebruikt ondersteun je dat, is meer een morele kwestie dan een economische. Rijk blijft Musk toch wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 06:53 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat veel mensen dat doen omdat ze X nog steeds zien als een populariteitspoll, welke berichten trending zijn. Het twitter van vroeger.
Ben benieuwd als iedere Nederlanders opeens dhr Schoof of mw vd Leyen gaat volgen, wat dat met X-algoritmes doet.
Economisch consumentenboycot heeft volgens mij nog nooit een persoon economisch failliet gekregen.
Het kan dhr Musk echt niets schelen als Tesla eigenaren opeens veel meer te maken krijgen met het ontmoeten van asociale medeweggebruikers, of vernielingen aan hun auto.
Volgens mij zijn die Tesla's goed te hacken, wanneer er opeens drie tegelijk aan de laadpaal ontploffen, dan zal dat wel gevolgen hebben. Niet veilig volgens de EU, (tijdelijk) verbod Tesla's stekkeren.
vertelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als je hoort wat ze moeten doen dan is $10.000 zwaar onderbetaald.
Maakt niet uit wat Trump doet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 06:58 schreef Seven. het volgende:
Gaat Trump dit besluit terugdraaien als Zelenskyy zijn excuses aanbiedt?
als poetin moldavie inneemt dan beweegt europa niet , als ie door gaat naar oostenrijk ook nietquote:
waar halen ze die laptops?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 02:15 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Als het Bond-girls zijn die stilletto broekjes dragen die uitklappen als ze laptop gaan, dan vind ik het prima.
nou zover is het nog niet gelukkigquote:
Dat vraag ik me af. Hij gaat smalend en duidelijk genietend een heel pleidooi ophangen op de media over hoe geweldig hij is en zal Zelensky nog een trap na geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 06:58 schreef Seven. het volgende:
Gaat Trump dit besluit terugdraaien als Zelenskyy zijn excuses aanbiedt?
Denk dat Polen daar een pittige mening over heeftquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als poetin moldavie inneemt dan beweegt europa niet , als ie door gaat naar oostenrijk ook niet
ik denk dat veel amerikanen die een raar onderbuik gevoel krijgen zo onderhand van die twee zottenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:10 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Hij gaat smalend en duidelijk genietend een heel pleidooi ophangen op de media over hoe geweldig hij is en zal Zelensky nog een trap na geven.
In sneltreinvaart is Trump bezig een 2e Poetin te worden. Hij heeft zijn bewondering voor dictators nooit verborgen, en hij heeft alle ingrediënten om dezelfde kant op te gaan. Non empatisch, narcistisch, geil op macht, en gewetenloos. De VS kan dit nog wel eens duur komen te staan, want uiteindelijk kan wat er nu aan de hand is alleen maar negatief uitpakken voor iedereen.
Dat mogen we toch hopen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat veel amerikanen die een raar onderbuik gevoel krijgen zo onderhand van die twee zotten
Het valt mij op dat het protest in US tegen Trump in zijn eerste termijn, luider en breder was. Natuurlijk is er nog wel satire bij Saturday Night Live, maar mensen die straat op gaan of iets extreem ludieks doen, dat lijkt minder.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat veel amerikanen die een raar onderbuik gevoel krijgen zo onderhand van die twee zotten
Huh, hoe konden ze de oorlog beëindigen dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:35 schreef Tjoent het volgende:
Goed gewerkt Biden Administration en Europese 'leiders'![]()
Drie jaar lang dagelijks de kans gehad om de oorlog te beëindigen, wetende dat Trump eraan zat te komen.
Nee... laten we pappen en nathouden en hopen dat het wel losloopt
Door een deal te sluiten met Poetin. Waar ze nu ook mee bezig zijn, alleen drie jaar te laat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Huh, hoe konden ze de oorlog beëindigen dan?
De huidige president is toch behoorlijk pro-Europees?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Denk dat Polen daar een pittige mening over heeft
Moldavië boeit minder, die moeten zo snel mogelijk een paraplu zoeken om onder te schuilen idd
zit ook een heel stuk europa tussen oostenrijk en ruslandquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De huidige president is toch behoorlijk pro-Europees?
Ik zie niet in hoe ze dat land aan moeten vallen. Zit een heel stuk Oekraïne tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |