De beelden:quote:Op maandag 3 maart 2025 21:32 schreef V. het volgende:
Trump houdt net een toespraak op tv over zijn tariff-plannen en bij Fox zag je de onder in beeld live de beurs inzakken![]()
![]()
Ik vraag me steeds af of Trump niet gewoon los gaat op Zelensky (en dus Oekraďne) omdat hij er na zijn vorige presidentschap nog een appeltje mee te schillen had. Hij lijkt me er kleinzerig genoeg voor.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:21 schreef Kijkertje het volgende:
Fmr. CIA Official: Ukrainian ‘ceasefire’ is ‘surrender by another name’
Bekijk deze YouTube-video
Zonder enige veiligheidsgaranties van de VS maar wel 50% van de opbrengsten uit het delven van zeldzame mineralen en daar wil die flapdrol dan de Nobelprijs voor krijgen![]()
'99% of poor people have a fridge at home'quote:Op maandag 3 maart 2025 20:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tja dat zijn zo van die vercijferde uitspraken van appels en peren op het niveau van desinformatie die iemand dan "wat dan?" moet gaan duiden.
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:54 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af of Trump niet gewoon los gaat op Zelensky (en dus Oekraďne) omdat hij er na zijn vorige presidentschap nog een appeltje mee te schillen had. Hij lijkt me er kleinzerig genoeg voor.
Trump weet maar al te goed hoe propaganda en politieke manipulatie werkt. Hij bespeelt de diepgewortelde psychologische mechanismen in de mens.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Volgens het Trump-beginsel: 'You just tell them and they believe you'
Denk jij, Verenigde Staten wordt gewoon omgevormd naar een soort van Hongarije/Servië waarbij het kiesstelsel zo wordt aangepast dat Vance in 2028 het presidentschap wint. Democraten zijn kansloos.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump gaat 2028 niet halen hoor..
Totale ineenstorting van MAGA in de VS momenteel
Ik zie het niet...waar baseer je dat op?quote:Op maandag 3 maart 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik hoop het, maar maga is machtig. Elke republikein die weerstand biedt wordt hard aangevallen en de republikeinen zijn nog niet van plan trump weerstand te bieden.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik weet dat er momenteel gekke dingen gebeuren daar maar ik heb nog wel het geloof in de VS dat er over vier jaar gewoon weer eerlijke verkiezingen zullen komen. Tenminste ik heb het idee dat de rechterlijke macht daar gewoon zijn werk doet.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Denk jij, Verenigde Staten wordt gewoon omgevormd naar een soort van Hongarije/Servië waarbij het kiesstelsel zo wordt aangepast dat Vance in 2028 het presidentschap wint. Democraten zijn kansloos.
Trump trekt er alleen niets van aan. Checks and balances zijn kapot als ze hun werk niet doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik weet dat er momenteel gekke dingen gebeuren daar maar ik heb nog wel het geloof in de VS dat er over vier jaar gewoon weer eerlijke verkiezingen zullen komen. Tenminste ik heb het idee dat de rechterlijke macht daar gewoon zijn werk doet.
#tariffsquote:Op maandag 3 maart 2025 22:43 schreef V. het volgende:
De tandjes... ergens vorige week was de voorspelling van de Amerikaanse GDP +2,3% voor Q1.
Afgelopen vrijdag bijgesteld naar -1,5% en vandaag naar -3%.
Un-be-fucking-lievable wat een clown show![]()
![]()
Nou ja voor Trump beginnen de jaren ook te tellen, wie zegt dat hij er over 4 jaar nog is? Het lijkt me in ieder geval niet iemand met een enigszins gezonde leefstijl.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar maga is machtig. Elke republikein die weerstand biedt wordt hard aangevallen en de republikeinen zijn nog niet van plan trump weerstand te bieden.
Vroeg of laat schiet hij zichzelf daarmee natuurlijk gewoon in de voet.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Trump trekt er alleen niets van aan. Checks and balances zijn kapot als ze hun werk niet doen.
Vreemd, zijn dokter geeft juist aan dat hij de fitste president ooit is.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nou ja voor Trump beginnen de jaren ook te tellen, wie zegt dat hij er over 4 jaar nog is? Het lijkt me in ieder geval niet iemand met een enigszins gezonde leefstijl.
Dat zeg ik al sinds 2014.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vroeg of laat schiet hij zichzelf daarmee natuurlijk gewoon in de voet.
4 jaar geleden was het dankzij Mike Pence die weigerde mee te gaan in het plan van Trump dat de democratie daar nog even door kon.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik weet dat er momenteel gekke dingen gebeuren daar maar ik heb nog wel het geloof in de VS dat er over vier jaar gewoon weer eerlijke verkiezingen zullen komen. Tenminste ik heb het idee dat de rechterlijke macht daar gewoon zijn werk doet.
Je bent echt te naďef.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als ie al het Witte Huis uit wordt gesleurd, komt dat niet door checks and balances iig.quote:
Just tired of winning, bro...quote:Op maandag 3 maart 2025 22:43 schreef V. het volgende:
De tandjes... ergens vorige week was de voorspelling voor de groei van de Amerikaanse GDP +2,3% voor Q1.
Afgelopen vrijdag bijgesteld naar -1,5% en vandaag naar bijna -3%.
Un-be-fucking-lievable wat een clown show![]()
![]()
Dat wordt me een post-mortem in april...
Daarom wordt Vance als buikspreekpop van Musk in 2028 naar voren geschoven als presidentskandidaat. Keurig binnen de grondwet van geen derde termijn (Trump is dan ook 82) en geen presidentskandidaat die niet in de Verenigde Staten geboren is. Door manipulatie en hervorming van het kiesstelsel wint Vance de verkiezingen van 2028 en vervolgens ook de verkiezingen van 2032. Wat er dan in 2036 gaat gebeuren is dan een raadsel.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nou ja voor Trump beginnen de jaren ook te tellen, wie zegt dat hij er over 4 jaar nog is? Het lijkt me in ieder geval niet iemand met een enigszins gezonde leefstijl.
Want? Hij mag dan president zijn maar hij heeft niet de macht de complete Amerikaanse democratie omver te werpen.quote:
OMG, waar haal jij je info?quote:Op maandag 3 maart 2025 22:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Want? Hij mag dan president zijn maar hij heeft niet de macht de complete Amerikaanse democratie omver te werpen.
quote:Op maandag 3 maart 2025 22:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Want? Hij mag dan president zijn maar hij heeft niet de macht de complete Amerikaanse democratie omver te werpen.
quote:
Als de dokter iets anders zegt wordt hem waarschijnlijk een gebrek aan respect verweten en wordt hij vervangen door een arts die zegt dat deze fitste president ooit de 100 meter binnen de 10 sec kan lopen als hij dat zou willen.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:46 schreef Vis1980 het volgende:
Vreemd, zijn dokter geeft juist aan dat hij de fitste president ooit is.
Het moet nog blijken hoe lang het stand houdt, voorlopig is ie alles af aan het breken, ook de mensen die een onderzoek in zouden kunnen stellen naar hem worden gewoon ontslagen. Het gaat het in ieder geval zo lang mogelijk proberen en daarna is er nog een blik landverradende kremlins die klaar staat om open getrokken te worden. Ondertussen is Musk echt alles weg aan het snijden.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nee, niet in zijn eentje nee. Maar met al die stromannen die hij overal aan het installeren is wordt het toch langzamerhand gevaarlijk, volgens mij.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Als de dokter iets anders zegt wordt hem waarschijnlijk een gebrek aan respect verweten en wordt hij vervangen door een arts die zegt dat deze fitste president ooit de 100 meter binnen de 10 sec kan lopen als hij dat zou willen.
Niets verbaast mij meer.
Musk en figuren als Stephen Miller zijn het grotere gevaar voor de democratie hierin. Trump is een lafaard en een useful idiot.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het moet nog blijken hoe lang het stand houdt, voorlopig is ie alles af aan het breken, ook de mensen die een onderzoek in zouden kunnen stellen naar hem worden gewoon ontslagen. Het gaat het in ieder geval zo lang mogelijk proberen en daarna is er nog een blik landverradende kremlins die klaar staat om open getrokken te worden. Ondertussen is Musk echt alles weg aan het snijden.
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Musk en figuren als Stephen Miller zijn het grotere gevaar voor de democratie hierin. Trump is een lafaard en een useful idiot.
Er is geen visie, geen beleid, geen ideologie. Slechts geld verdienen over de rug van andere mensen die niet tot 'jouw' groepje behoren. Terms & conditions apply.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |