Wat natuurlijk voor een hoop gedoe gaat zorgen want waarom zouden mensen nu tegen gelijkwaardigheid zijn, eerlijke behandeling en participatie.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik hoor de hele dag DIY dit, DIY dat, slecht, slecht en Trump gaat daar een eind aan maken.
Ja, ik ben zelf meer van FFM, CMNF en BDSM, maar ja... ieder zijn meug hč.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:43 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ronny Jackson en Pete Hegseth zijn dan weer meer van de DUI...
Ik heb de opgebaarde Lenin nog gezien...lang geleden, opgebaard in de koelkast op t Rode plein.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef Toby56 het volgende:
Mooie tijden in het verschiet voor de reislustige Amerikanen.
Lekker selfies maken met Lenin op het Rode Plein en/of zonnen op het strand van Gaza.
Het hoeft ook niet te kloppen, de schaapjes blaten het toch wel trots na.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:01 schreef Kijkertje het volgende:
DOGE Claims Credit for Killing Contracts That Were Already Dead
Elon Musk’s group claimed credit for canceling procurement agreements that had been completed years earlier, the latest in a string of public errors on its site.
[ afbeelding ]
Wat dat betreft doet Musk hetzelfde als Trump: problemen oplossen die er helemaal niet zijn, de (financiele) voordelen ervan schromelijk overdrijven en daar de overwinning van claimen.
Dat is het mooie van post truth politics: het doer er niet meer toe of het waar is.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:01 schreef Kijkertje het volgende:
DOGE Claims Credit for Killing Contracts That Were Already Dead
Elon Musk’s group claimed credit for canceling procurement agreements that had been completed years earlier, the latest in a string of public errors on its site.
[ afbeelding ]
Wat dat betreft doet Musk hetzelfde als Trump: problemen oplossen die er helemaal niet zijn, de (financiele) voordelen ervan schromelijk overdrijven en daar de overwinning van claimen.
Ja, daarover gesproken, waar zijn Chivaz en Adelaartje?quote:Op maandag 3 maart 2025 21:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet te kloppen, de schaapjes blaten het toch wel trots na.
Uitstellen, dreigen, dealtje sluiten, dealtje toch niet sluiten, dreigen, uitstellen, je hebt er echt niks aan die Trumpisten.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet te kloppen, de schaapjes blaten het toch wel trots na.
Volgens het Trump-beginsel: 'You just tell them and they believe you'quote:Op maandag 3 maart 2025 21:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is het mooie van post truth politics: het doer er niet meer toe of het waar is.
Die hadden vannacht al Russia Today Corvee, dus mogen nu even uitrusten.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:08 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, daarover gesproken, waar zijn Chivaz en Adelaartje?
Mag ik wel nog mijn treinentafel afbouwen?quote:
De beelden:quote:Op maandag 3 maart 2025 21:32 schreef V. het volgende:
Trump houdt net een toespraak op tv over zijn tariff-plannen en bij Fox zag je de onder in beeld live de beurs inzakken![]()
![]()
Ik vraag me steeds af of Trump niet gewoon los gaat op Zelensky (en dus Oekraďne) omdat hij er na zijn vorige presidentschap nog een appeltje mee te schillen had. Hij lijkt me er kleinzerig genoeg voor.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:21 schreef Kijkertje het volgende:
Fmr. CIA Official: Ukrainian ‘ceasefire’ is ‘surrender by another name’
Bekijk deze YouTube-video
Zonder enige veiligheidsgaranties van de VS maar wel 50% van de opbrengsten uit het delven van zeldzame mineralen en daar wil die flapdrol dan de Nobelprijs voor krijgen![]()
'99% of poor people have a fridge at home'quote:Op maandag 3 maart 2025 20:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tja dat zijn zo van die vercijferde uitspraken van appels en peren op het niveau van desinformatie die iemand dan "wat dan?" moet gaan duiden.
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:54 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af of Trump niet gewoon los gaat op Zelensky (en dus Oekraďne) omdat hij er na zijn vorige presidentschap nog een appeltje mee te schillen had. Hij lijkt me er kleinzerig genoeg voor.
Trump weet maar al te goed hoe propaganda en politieke manipulatie werkt. Hij bespeelt de diepgewortelde psychologische mechanismen in de mens.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Volgens het Trump-beginsel: 'You just tell them and they believe you'
Denk jij, Verenigde Staten wordt gewoon omgevormd naar een soort van Hongarije/Servië waarbij het kiesstelsel zo wordt aangepast dat Vance in 2028 het presidentschap wint. Democraten zijn kansloos.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump gaat 2028 niet halen hoor..
Totale ineenstorting van MAGA in de VS momenteel
Ik zie het niet...waar baseer je dat op?quote:Op maandag 3 maart 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik hoop het, maar maga is machtig. Elke republikein die weerstand biedt wordt hard aangevallen en de republikeinen zijn nog niet van plan trump weerstand te bieden.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik weet dat er momenteel gekke dingen gebeuren daar maar ik heb nog wel het geloof in de VS dat er over vier jaar gewoon weer eerlijke verkiezingen zullen komen. Tenminste ik heb het idee dat de rechterlijke macht daar gewoon zijn werk doet.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Denk jij, Verenigde Staten wordt gewoon omgevormd naar een soort van Hongarije/Servië waarbij het kiesstelsel zo wordt aangepast dat Vance in 2028 het presidentschap wint. Democraten zijn kansloos.
Trump trekt er alleen niets van aan. Checks and balances zijn kapot als ze hun werk niet doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik weet dat er momenteel gekke dingen gebeuren daar maar ik heb nog wel het geloof in de VS dat er over vier jaar gewoon weer eerlijke verkiezingen zullen komen. Tenminste ik heb het idee dat de rechterlijke macht daar gewoon zijn werk doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |