SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Hé, we zijn het over iets volmondig eens!quote:Op zondag 2 maart 2025 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende: [..] Een bezetting is voor Rusland onbetaalbaar.
Oekraïne heeft al drie staakt het vuren met Rusland gehad die tientallen keren zijn geschonden door Poetin met als uitsmijter de huidige oorlog. Zelensky zijn terechte punt is daarom dat diplomatie en een staakt het vuren niks waard zijn zonder stok achter de deur. Dat was ook het moment dat de boel ontplofte.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:01 schreef Hyaenidae het volgende: Ik heb niet alles gevolgd over dit onderwerp, maar tijdens die 'ruzie' ving ik dus op dat Trump graag een einde aan de oorlog wil maken en Zelensky gewoon door wil blijven vechten en oorlog voeren (met het geld en leger van andere landen omdat het zelf niet hebben). En ziet Trump dat niet zitten, wat me terecht lijkt. Waarom wordt de wens van Trump om gewoon te kappen met de oorlog niet gewoon toegejuicht?
Napoleon, ben jij het?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb de wereldvrede al 2x gered.
Jij denkt dat Putin "vrede" wil omdat het Rusland zo goed afgaat in deze oorlog? Economie is onhoudbaar, en de oorlogsvoering ook.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is werkelijk niets wat hierop wijst.
Polen is wel een stuk sterker dan in 1939 en er staat nog een aardige rekening open.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:05 schreef byah het volgende:
[..]
Dan staat Rusland voor het eind van deze maand aan de grens van Polen.
Poetin wil geen vrede, hij wil overgave van Oekraïne en Trump doet zijn best om dat te regelen.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Jij denkt dat Putin "vrede" wil omdat het Rusland zo goed afgaat in deze oorlog? Economie is onhoudbaar, en de oorlogsvoering ook.
Tijd voor Europa om op te houden te kwispelen naar andere geopolitieke spelers en uit te gaan van eigen kracht.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:03 schreef Questular het volgende:
Tijd voor Europa om de banden met China maar te versterken, hebben we gewoon een nieuw beste vriendje .
Boehoequote:Op zondag 2 maart 2025 13:05 schreef byah het volgende:
[..]
Dan staat Rusland voor het eind van deze maand aan de grens van Polen.
Inderdaad, Rusland heeft op geen enkel moment laten zien oorlogszuchtig te zijn. Toch? Die zijn wel te vertrouwen.quote:
Oorlog is voor geen enkel land een goede zaak.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Jij denkt dat Putin "vrede" wil omdat het Rusland zo goed afgaat in deze oorlog? Economie is onhoudbaar, en de oorlogsvoering ook.
Ze lopen al helemaal stuk op Oekraïne. Wat denk je, dat ze Polen er even bij pakken? Gaat niet gebeuren. Bovendien hebben ze daar ook niks te zoeken.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Inderdaad, Rusland heeft op geen enkel moment laten zien oorlogszuchtig te zijn. Toch? Die zijn wel te vertrouwen.
In Oekraïne ook niet toch?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ze lopen al helemaal stuk op Oekraïne. Wat denk je, dat ze Polen er even bij pakken? Gaat niet gebeuren. Bovendien hebben ze daar ook niks te zoeken.
Trump wil nu wel van de deal af, maar dat het geklapt is, komt vooral omdat Trump het gevoel had, dat Zelensky de VS nog wilde gebruiken voor gebiedsverovering, terwijl Trump volgens mij uit was op een direkte wapenstilstand .quote:Op zondag 2 maart 2025 13:25 schreef capricia het volgende:
Wat ik hoorde in een podcast (weet alleen niet meer welke):
Die mineralen deal is Obama ook al eens aangeboden. Die hebben het toen onderzocht. En het bleek dat veel moeilijk te ontginnen is, als je er al bij kunt komen. Er moet heel veel ingestoken worden, wil je er iets mee kunnen.
Trump dacht dat hij een mooie deal had. Met die mineralen. Totdat hij onlangs ontdekte dat het allemaal wat lastiger is dan gedacht.
En nu wil hij er vanaf. Zonder te veel gezichtsverlies.
Vandaar deze act. Om Zelensky, die de deal wilde tekenen, zo het witte huis uit te bonjouren.
Zelensky wil overigens nog steeds de deal tekenen.
Hoe kom je daar nou weer bij? Hij wilde (en wil) terecht veiligheidsgaranties.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Trump wil nu wel van de deal af, maar dat het geklapt is, komt vooral omdat Trump het gevoel had, dat Zelensky de VS nog wilde gebruiken voor gebiedsverovering, terwijl Trump volgens mij uit was op een direkte wapenstilstand .
Bovenstaande is ondertussen niet eens nieuws. Vanuit Israelis pov is het volstrekt logisch dat ze Russen te vriend willen houden en daardoor met alle liefde Oekraïne afvallen. Als je al kan spreken van afvallen ik bedoel wat heeft Israël überhaupt gedaan voor Oekraïne sinds de start van dw oorlog? Vergeet niet dat de Russische gemeenschap in Israel groot is. Waardoor Rusland een natuurlijke vriend is voor Israel.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Als dit waar is, dienen we Netanyahu te liquideren.
Jawel, o.a. Maersheimer en Wierd Duk hadden het al voorspeld soort van. En kijk ook eens Poetin's speech in München 2007 terug.quote:
Netanyahu kan nu meer expliciet pro Russisch zijn omdat Trump dat ook is. Zoals ik eerder zei wat heeft Netanyahu voor Oekraïne gedaan sinds de start van de oorlog? Nu zitten ze dus de Amerikanen te lobbyen zodat de Russen gewoon in Syrië kunnen blijven. Putin Pijper Trump en Putin Pijper Netanyahu United.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:38 schreef Discombobulate het volgende:
Israël gaat ook weer terug naar normale betrekkingen met Rusland. Volgens mij interesseert het ze niks. Mja, Netanyahu is ook net een Poetin.
Yup. Israël en de VS zijn wat betreft buitenlands beleid een eenheid.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:41 schreef egayalS het volgende:
[..]
Netanyahu kan nu meer expliciet pro Russisch zijn omdat Trump dat ook is. Zoals ik eerder zei wat heeft Netanyahu voor Oekraïne gedaan sinds de start van de oorlog? Nu zitten ze dus de Amerikanen te lobbyen zodat de Russen gewoon in Syrië kunnen blijven. Putin Pijper Trump en Putin Pijper Netanyahu United.
En waar waren deze troepen dan precies?quote:
Duitsland en Italië lijkt me.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:50 schreef capricia het volgende:
[..]
En waar waren deze troepen dan precies?
Hele rare argumentatie dit.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jawel, o.a. Maersheimer en Wierd Duk hadden het al voorspeld soort van. En kijk ook eens Poetin's speech in München 2007 terug.
Mooi. Kunnen ze niet met Rusland mee vechten.quote:
Israel heeft nooit (heel) slechte betrekkingen gehad met Rusland naar mijn weten. Aantal Russische Israeliers is ook enorm.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:38 schreef Discombobulate het volgende:
Israël gaat ook weer terug naar normale betrekkingen met Rusland. Volgens mij interesseert het ze niks. Mja, Netanyahu is ook net een Poetin.
De nieuwe as van het kwaad: de VS, Israël en Rusland.quote:
Geven hem Alaska in plaats van Oekrainequote:Op zondag 2 maart 2025 14:09 schreef Fok-it het volgende:
Zou een vredesplan met Oekraïne wat Putin acceptabel vindt mogelijk zijn zonder Amerikaanse inmenging? Kan het me haast niet voorstellen. Zou wel echt een krachtig signaal afgeven
Poetin vindt Europese troepen op de grond in Oekraïne al niet eens acceptabel.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:09 schreef Fok-it het volgende:
Zou een vredesplan met Oekraïne wat Putin acceptabel vindt mogelijk zijn zonder Amerikaanse inmenging? Kan het me haast niet voorstellen. Zou wel echt een krachtig signaal afgeven
Inderdaad niet lekker verlopen het bezoek van Zelensky aan de VS, maar dit lijkt nu wat voorbarig.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De nieuwe as van het kwaad: de VS, Israël en Rusland.
Fair. Maar wat heeft een eenzijdig vredesplan voor zin dan? Ben geen diplomatiek expert maar zowel de onderdrukte als de agressor moeten aan tafel komen voor zo'n plan lijkt me tochquote:Op zondag 2 maart 2025 14:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Poetin vindt Europese troepen op de grond in Oekraïne al niet eens acceptabel.
Dus daar moet je niets van aantrekken.
Alle maffialeiders verenigd: Poetin, Trump, Xi, Khamenei, Netanyahu, Bin Salman, Maduro, Kim, Loekashenko etc. De lijst wordt steeds langer en samen staan ze sterk.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Israël is juist goed bezig.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nou ik call 'm alvast. De visies van Trump, Poetin en Netanyahu komen prima overeen op het moment. En belangrijker: alle drie autocraten die lak hebben aan het recht (mensenrechten, nationale wetten, internationale wetten, democratie etc.) en zo lang mogelijk willen blijven zitten.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:11 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Inderdaad niet lekker verlopen het bezoek van Zelensky aan de VS, maar dit lijkt nu wat voorbarig.
De VS mag lekker met zijn nieuwe vriendjes gaan spelenquote:Op zondag 2 maart 2025 14:16 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Israël is juist goed bezig.
Gaza plat, Hezbollah is niks meer van over, Syrië heeft geen enkele militaire basis meer en Iran mag zich de komende tien jaar achter de oren krabben waar het allemaal fout is gegaan.
2025 lijkt het jaar te worden dat de grootste brandhaarden geblust gaan worden.
Europa - Amerika - Rusland - Israël. Daarmee kan je de hele wereld aan. We zouden dom zijn om de VS nu de rug toe te keren.
Wanneer waren de laatste verkiezingen in de Oekraïne.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:15 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Alle maffialeiders verenigd: Poetin, Trump, Xi, Khamenei, Netanyahu, Bin Salman, Maduro, Kim, Loekashenko etc. De lijst wordt steeds langer en samen staan ze sterk.
Hun gezamelijke grote vijand zijn wij, Europa. Met onze wetten, regels, instanties, vrije pers e.d. die hen verhinderen om de wereld af te persen.
Lang verhaal kort: Autocratie B.V. is snel groeiende.
Wel jammer dat we met ons huidige kabinet niet echt mee doen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:04 schreef luxerobots het volgende:
Van nu.nl:
VK en Frankrijk gaan vredesplan bedenken met Oekraïne, VS later betrokken
(...)
Starmer zei dat "misschien een of twee andere landen" zullen meewerken aan het vredesplan. Het is niet duidelijk om welke landen het gaat.
(...)
Later op zondag komen in Londen vertegenwoordigers van bijna alle NAVO-landen en de Europese Unie bijeen om te praten over Oekraïne. Er is geen Amerikaanse afvaardiging aanwezig in de Engelse hoofdstad.
2019 wanneer ze voor het laatst volgens de grondwet gehouden kunnen worden?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:20 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Wanneer waren de laatste verkiezingen in de Oekraïne.
Is er afgelopen week niet een oppositiekandidaat in Roemenië gearresteerd nadat eerdere verkiezingen al ongeldig waren verklaard door de rechtelijke macht?
Thierry Breton die openlijk spreekt over het cancellen van verkiezingen als rechts zou kunnen winnen?
Europa is het narratief al een tijdje kwijt.
Laten we wel zij: er was natuurlijk ook niet echt sprake van een vredesplan op dit moment. En ik denk eigenlijk dat een vredesplan met Putin niet mogelijk is. Niet een pkan dat acceptabel is.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:09 schreef Fok-it het volgende:
Dat was voor dat Putin Ukraine binnenviel voor martelingen, verkrachtingen en ontvoering van Ukrainse kinderen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:20 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Wanneer waren de laatste verkiezingen in de Oekraïne.
Poetin is dan ook niet geïnteresseerd in'vrede', maar dat lijkt maar niet door te dringen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:24 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Helaas vermoord Rusland nog steeds burgers in Oekraine
https://factchecknederland.afp.com/doc.afp.com.36WR4MXquote:Op zondag 2 maart 2025 14:20 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Is er afgelopen week niet een oppositiekandidaat in Roemenië gearresteerd nadat eerdere verkiezingen al ongeldig waren verklaard door de rechtelijke macht?
Thierry Breton die openlijk spreekt over het cancellen van verkiezingen als rechts zou kunnen winnen?
Als het goed is welquote:Op zondag 2 maart 2025 14:31 schreef Momo het volgende:
Gaat Dick Schoof ook naar de meeting in Londen?
Met twee regeringspartijen die heulen met Poetin krijg je dat. Je ziet hoeveel moeite Wilders heeft als het niet gaat om vluchtelingen of Marokkanen. Hij heeft Rusland alleen populair weten te maken bij een stel fascisten en wappies maar de gemiddelde hardwerkende belastingbetaler moet niets van die Kremlingriezels weten. En aangezien hij pretendeert de leider te zijn....verf-hoek. Wat hij ook doet, hij komt er nooit goed uit. En Wilders zet zijn eigen belang, dat zag je gisteren met zijn Amusante TV tweet, toch boven het landsbelang.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wel jammer dat we met ons huidige kabinet niet echt mee doen.
Yes.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:31 schreef Momo het volgende:
Gaat Dick Schoof ook naar de meeting in Londen?
De Nederlandse postzegel stelt weinig voor in het geopolitiek spel, men blijft toch altijd afhankelijk van de grotere machten.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wel jammer dat we met ons huidige kabinet niet echt mee doen.
Nederland is wel een belangrijke speler in de steun aan Oekraïne. Mede dankzij Nederland zijn de F16's er gekomen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De Nederlandse postzegel stelt weinig voor in het geopolitiek spel, men blijft toch altijd afhankelijk van de grotere machten.
Aan de andere kant hebben we economisch en infrastructureel best wat in de melk te brokkelen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De Nederlandse postzegel stelt weinig voor in het geopolitiek spel, men blijft toch altijd afhankelijk van de grotere machten.
Tot we de haven van Rotterdam sluiten voor Amerikaans materieel en een schepen laten zinken in de Westerschelde. Moet je opletten hoe snel we dan relevant zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Nederland niks doet, maar het als het echt hard op hard gaat zijn het toch de grote spelers in Europa die het voortouw moeten nemen, Frankrijk, VK en Duitsland.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nederland is wel een belangrijke speler in de steun aan Oekraïne. Mede dankzij Nederland zijn de F16's er gekomen.
quote:Ukrainian forces have punched deep holes into Russian defenses in Toretsk and re-entered into large part of the city. They have already entered the ruins of the city center.
https://bsky.app/profile/tendar.bsky.social/post/3ljfjvoztmk2h
Maurits keurt dit goed.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tot we de haven van Rotterdam sluiten voor Amerikaans materieel en een schepen laten zinken in de Westerschelde. Moet je opletten hoe snel we dan relevant zijn.
quote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Israël en de VS zijn wat betreft buitenlands beleid een eenheid.
[ afbeelding ]
Ja de wereld wordt steeds meer verdeeld tussen aan de ene kant de haaien en aan de andere kant hun eten.quote:
Woorden als altijd of nooit moetje zo veel mogelijk vermijdenquote:Op zondag 2 maart 2025 14:41 schreef skysherrif het volgende:
Met ASML zullen we voorlopig geopolitiek altijd heel belangrijk zijn lijkt me
Laten we dan ook weer de leveringen van EUV machines aan China hervatten. Netherlands first.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:41 schreef skysherrif het volgende:
De situatie is meer zo fluide omdat er amper iemand in de stad is. Ook daar is er amper nog een muurtje staande, dus je hebt her en der wat plukjes soldaten die in een kelder zitten. Je kan eigenlijk van weinig controle spreken in Toretsk, een grote clusterfuckquote:Op zondag 2 maart 2025 14:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi. Ik ben benieuwd of er veel Russen uit die omsingeling konden ontsnappen of dat de AFU er weer tientallen/honderden gevangenen bij maakt.
Je ziet het met nu met Taiwan, Trump boeit dat allemaal niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:41 schreef skysherrif het volgende:
De keuze voor de VS en tegen China wordt idd een steeds twijfelachtigere.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Laten we dan ook weer de leveringen van EUV machines aan China hervatten. Netherlands first.
Maar dat was met het vorige kabinet, met Rutte.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nederland is wel een belangrijke speler in de steun aan Oekraïne. Mede dankzij Nederland zijn de F16's er gekomen.
Denk je? De Russen zijn AFAIK niet zo van het terugtrekken. Zeker als het gaat om kleinere eenheden doen ze dat zelden. Een leger terugtrekken om die te redden doen ze nog wel, maar een bataljon?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De situatie is meer zo fluide omdat er amper iemand in de stad is. Ook daar is er amper nog een muurtje staande, dus je hebt her en der wat plukjes soldaten die in een kelder zitten. Je kan eigenlijk van weinig controle spreken in Toretsk, een grote clusterfuck
Steun voor Israël lijkt wel onvoorwaardelijk vanuit dat kamp.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:45 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je ziet het met nu met Taiwan, Trump boeit dat allemaal niet.
Dat is geen woord Frans bij.quote:Macron:
“But we must not forget one point—if anyone is playing the Third World War, it is Vladimir Putin. He was the one who started the war three years ago, and he brought 10,000 North Korean soldiers to European soil.”
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ljfbpejoxk2j
Dat ASML geopolitiek gezien belangrijk is, betekent niet dat wij belangrijk zijn. Het betekent dat anderen zullen willen bepalen wat ASML mag doen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:41 schreef skysherrif het volgende:
Blijft daar allemaal doormodderen op deze manier.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi. Ik ben benieuwd of er veel Russen uit die omsingeling konden ontsnappen of dat de AFU er weer tientallen/honderden gevangenen bij maakt.
Oekraïne stopt de Russische opmars, doet een tegenaanval en omsingelt een bezette stad. Dus dat gebied is niet meer in Russische handen op het moment dat er vrede komt. Vind je dat erg?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:59 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Blijft daar allemaal doormodderen op deze manier.
Met een slag om de arm (dat wel) was het sluiten van de veelbesproken en helaas vooralsnog mislukte deal tussen de VS (Donald Trump) en Zelensky voor grondstoffen, in ruil van bescherming door de VS, beter geweest.
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Denk je? De Russen zijn AFAIK niet zo van het terugtrekken. Zeker als het gaat om kleinere eenheden doen ze dat zelden. Een leger terugtrekken om die te redden doen ze nog wel, maar een bataljon?
quote:In fact, the video the blogger posted alongside his missive revealed Ukrainian troops in central Toretsk—and not just in the “border area,” as the Russian claimed. A week later, western Toretsk was again contested, according to the definitive Ukraine Control Map. And it was possible a few Russian troops were clinging to an exposed salient jutting into the urban no-man’s-land.
quote:However, many people do not understand that temporary reaching does not mean permanent control.
The number of soldiers in the city is very low, we only ever see them walking through the city alone or in pairs. Very very rarely 3-5 at a time. This can be attributed to known factors such as extensive drone surveillance.
Oh, absoluut niet hoor!quote:Op zondag 2 maart 2025 15:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oekraïne stopt de Russische opmars, doet een tegenaanval en omsingelt een bezette stad. Dus dat gebied is niet meer in Russische handen op het moment dat er vrede komt. Vind je dat erg?
Hier had Merz imo ook moeten zijn, gewoon samen dan met Scholz.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:12 schreef egayalS het volgende:
Good line up in London today
🇬🇧 Starmer
🇺🇦 Zelenskyy
🇫🇷 Macron
🇩🇪 Scholz
🇮🇹 Meloni
🇨🇦 Trudeau
🇪🇸 Sánchez
🇵🇱 Tusk
🇩🇰 Frederiksen
🇳🇴 Støre
🇫🇮 Stubb
🇸🇪 Kristersson
🇳🇱 Schoof
🇨🇿 Fiala
🇷🇴 Bolojan
🇹🇷 Fidan
🇪🇺 Von der Leyen
🇪🇺 Costa
NATO’s Mark Rutte
[ x ]
Weghorst weer op de bank ?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:12 schreef egayalS het volgende:
Good line up in London today
🇬🇧 Starmer
🇺🇦 Zelenskyy
🇫🇷 Macron
🇩🇪 Scholz
🇮🇹 Meloni
🇨🇦 Trudeau
🇪🇸 Sánchez
🇵🇱 Tusk
🇩🇰 Frederiksen
🇳🇴 Støre
🇫🇮 Stubb
🇸🇪 Kristersson
🇳🇱 Schoof
🇨🇿 Fiala
🇷🇴 Bolojan
🇹🇷 Fidan
🇪🇺 Von der Leyen
🇪🇺 Costa
NATO’s Mark Rutte
[ x ]
Onderhandelingen zoals in Frankrijk in 1918 met Rusland in de rol van Duitsland is een prima idee.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:09 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Oh, absoluut niet hoor!
Doelde er meer op dat het in deze oorlog steeds 'om het even' is. Nu heeft Oekraïne winst, straks opnieuw de russen en is het helaas weer 'huilie huilie' wanneer zij de overhand krijgen.
Deze oorlog moet gewoon gestopt worden door onderhandelingen. En niemand hoeft de Amerikanen verder aardig te vinden o.i.d. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |