Die houden hun kruit droog denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:15 schreef skysherrif het volgende:
Blijf de apathische houding van een Zuid Korea ook wel walgelijk vinden.
Tsja, in de tussentijd krijgt hun historische vijand " gratis " gevechtservaring en militaire upgrades van Rusland.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die houden hun kruit droog denk ik.
Niet onbegrijpelijk, want die zullen ook wel hun vraagtekens hebben bij de betrouwbaarheid van de VS.
De Zuid-Koreaanse grondwet verbiedt de levering van wapens aan landen die in oorlog zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 15:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, in de tussentijd krijgt hun historische vijand " gratis " gevechtservaring en militaire upgrades van Rusland.
Ik denk dat simpelweg niet iedereen is uitgenodigd, op basis waarvan geen idee.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:18 schreef Momo het volgende:
Ik mis ook wel landen als Griekenland, Baltische staten, aantal Balkan landen als Kroatië bijvoorbeeld etc.
Erdogan was wel uitgenodigd, maar hij heeft zijn vertrouwelijk kalın van buitenlandse zaken gestuurd.quote:
De tafel is niet groot genoegquote:Op zondag 2 maart 2025 15:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat simpelweg niet iedereen is uitgenodigd, op basis waarvan geen idee.
Niet vreemd, aangezien die geen vriendjes om zich heen hebben.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:15 schreef skysherrif het volgende:
Blijf de apathische houding van een Zuid Korea ook wel walgelijk vinden.
Ehm, tja. Daar valt helaas wat voor te zeggen, naar het schijnt.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:18 schreef Tengano het volgende:
Geen idee of dit al is gepost, maar hier geeft Trump een eigen update over de Zelensky 'peace-deal' situatie.
Ik zie het zelf net voor het eerst. Trump schetst een beeld van Zelensky dat hij liever doorvecht dan dat hij vrede heeft.
Bekijk deze YouTube-video
Nou vertel eens wat er voor te zeggen valtquote:Op zondag 2 maart 2025 15:30 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Ehm, tja. Daar valt helaas wat voor te zeggen, naar het schijnt.
Vertelquote:Op zondag 2 maart 2025 15:30 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Nou, dat is vrij duidelijk hè.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou vertel eens wat er voor te zeggen valt
Ik denk niet dat de Russen van Zelensky een martelaar willen maken.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
Ik vind het altijd een beetje 'eng' hoe Zelensky in allerlei landen zo open en bloot loopt en staat. Dan denk ik als Rusland zo graag van hem af wil dan proberen ze geheid een aanslag op z'n leven als hij zo ergens op bezoek is.
Zelensky heeft in ieder geval veel vertrouwen in dat de omgeving goed beveiligd is en er allemaal te vertrouwen werknemers om hem heen zijn in die landen.
Done.quote:
Hier komt hij enigszins sympathiek over.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:30 schreef Scjvb het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |