quote:Op zondag 2 maart 2025 18:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan met steun van de VS. Dat is het hele punt, anders geef je gewoon de overwinning aan Putin. Die kan dan vervolgens hetzelfde doen bij bijvoorbeeld Georgië. Dat kun je dan zelf prima vinden en dat is ook waar Trump op af lijkt te sturen, maar waarom je dat zou willen is een raadsel.
Niet dat ik een spotprent op z'n tijd compleet wil uitbannen, maar hier is ook een topic voor: POL / Politieke meme's en spotprenten #2quote:
Ik snap niet dat je naar dit soort onzinkanalen luistert. De enige die met WO3 speelt is Poetin die een Europese democratie probeert met geweld plat te walsen.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Nu krijg je toch een beetje je zin, Starmer is bereid om troepen te sturen en hij hoopt op steun van de Amerikanen. Slimme zet overigens van Starmer want dit zet Trump wel in een uitermate lastige positie. Vooralsnog heeft het Amerikaanse volk geen zin in nog een oorlog en dat hebben ze vaak genoeg herhaald. Sterker nog het is een van de redenen waarom Trump is verkozen. Als Trump niet levert dan staan de Europeanen er alleen voor en dat kan heel vervelende gevolgen hebben.
de EU kan dit ook zelf doen zonder de USA , maar met wel met instemming van de NAVO partners, al zal Orban altijd tegenstemmenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je naar dit soort onzinkanalen luistert. De enige die met WO3 speelt is Poetin die een Europese democratie probeert met geweld plat te walsen.
Trump gaat de geschiedenis als de president die WW3 op zijn geweten heeft.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Nu krijg je toch een beetje je zin, Starmer is bereid om troepen te sturen en hij hoopt op steun van de Amerikanen. Slimme zet overigens van Starmer want dit zet Trump wel in een uitermate lastige positie. Vooralsnog heeft het Amerikaanse volk geen zin in nog een oorlog en dat hebben ze vaak genoeg herhaald. Sterker nog het is een van de redenen waarom Trump is verkozen. Als Trump niet levert dan staan de Europeanen er alleen voor en dat kan heel vervelende gevolgen hebben.
Wat een opruiende, nergens op gebaseerde tweet.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Ik zou Poetin niet tot het westen rekenen.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:27 schreef Vis1980 het volgende:
Tijd geleden dat er in het Westen zo'n oorlogshongerige leider zat, de vorige heeft het niet overleeft.
Die rekende ik al niet mee.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou Poetin niet tot het westen rekenen.
Toch alweer meer dan 20 jaar. Gaat in het niet vallen bij de plannen van Trump, al denk ik niet dat ie deze termijn afmaakt.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
De tweede in mijn lijstje is Bush Junior.
Trump solliciteert inderdaad naar WW3 dus die overtreft alle voorgaande oorlogszuchtige westerse leiders.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Toch alweer meer dan 20 jaar. Gaat in het niet vallen bij de plannen van Trump, al denk ik niet dat ie deze termijn afmaakt.
Het is niet beter als Vance het overneemt. Eerder erger denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Toch alweer meer dan 20 jaar. Gaat in het niet vallen bij de plannen van Trump, al denk ik niet dat ie deze termijn afmaakt.
Dan ga je ervan uit dat hij wel in het Witte Huis mag blijven zitten na zijn straf.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is niet beter als Vance het overneemt. Eerder erger denk ik.
Het is te hopen dat de AIVD meeleest, idd.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat een opruiende, nergens op gebaseerde tweet.
Het kan allemaal maar op Fok.
overleefD. Voltooid deelwoord.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:27 schreef Vis1980 het volgende:
Tijd geleden dat er in het Westen zo'n oorlogshongerige leider zat, de vorige heeft het niet overleeft.
Nee, gisteren heeft Trump nog een EO uitgeschreven om het alleen voor dat woord aan te passen. Sorry, blijkbara gaat het allemaal wat te snel voor je.quote:
Helaas voor Trump neem ik hem net zo serieus als ik Sneeuwitje neem en zijn zijn EO's voor mij het papier niet waard waar ze (vermoedelijk vol spelfouten) op geschreven zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, gisteren heeft Trump nog een EO uitgeschreven om het alleen voor dat woord aan te passen. Sorry, blijkbara gaat het allemaal wat te snel voor je.![]()
edit: ook voor 'blijkbara'.
Welke straf?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat hij wel in het Witte Huis mag blijven zitten na zijn straf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |