abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216887951
Er staat bij de ingang een bordje met huisregels, hierop staat dat ik binnen niet mag filmen. Stel ik doe het toch, wat voor consequenties zouden er kunnen zijn? Heb ik niet de vrijheid van informatiegaring in het openbaar of in een openbaar gebouw? Kan ik deze huisregel gewoon negeren en toch gaan filmen? Of staat het gemeentehuis in hun recht om mij desnoods hardhandig het gebouw uit te zetten? En als ze de politie bellen? Kunnen die dan iets doen? Lijkt mij niet aangezien er geen wet overtreden wordt.
pi_216888026
Waarom zou je dit willen?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:05:36 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216888041
Een gemeentehuis is geen volledig openbare ruimte, en het bestuur mag dus huisregels opstellen. Als ze je zien filmen, mogen ze je vragen te vertrekken. Hier geen gehoor aan geven is huisvredebreuk, dus de politie mag dan gewoon optreden.

Als je filmt zonder overlast te veroorzaken en je vertrekt zodra ze dat verzoeken, dan is er niet heel veel dat ze kunnen doen.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_216888300
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Waarom zou je dit willen?
Misschien is er journalistieke relevantie? Misschien wil ik een nieuwsitem maken over het gemeentehuis oid?
  Moderator zaterdag 1 maart 2025 @ 23:25:13 #5
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216888363
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:21 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Misschien is er journalistieke relevantie? Misschien wil ik een nieuwsitem maken over het gemeentehuis oid?
Wat zit je nu te speculeren? Jij weet dat beter dan wij.
F.K.A. SuperwormJim
  Redactie Frontpage zaterdag 1 maart 2025 @ 23:34:28 #6
38148 crew  Innisdemon
pi_216888520
quote:

[..]
Dan neem je contact op met de persvoorlichter, en kun je een moment plannen wanneer je mag komen filmen
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:38:58 #7
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_216888584
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:05 schreef Mikeytt het volgende:
Een gemeentehuis is geen volledig openbare ruimte, en het bestuur mag dus huisregels opstellen. Als ze je zien filmen, mogen ze je vragen te vertrekken. Hier geen gehoor aan geven is huisvredebreuk, dus de politie mag dan gewoon optreden.

Als je filmt zonder overlast te veroorzaken en je vertrekt zodra ze dat verzoeken, dan is er niet heel veel dat ze kunnen doen.
Ja dit zo ongeveer
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Spellchecker zaterdag 1 maart 2025 @ 23:42:41 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216888633
quote:

[..]
Misschien beter om dat even te melden van te voren?

Misschien.
pi_216889327
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:34 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Dan neem je contact op met de persvoorlichter, en kun je een moment plannen wanneer je mag komen filmen
Iets zegt me dat TS een zelfbenoemde journalist is zonder officiële accreditatie
pi_216889343
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 00:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Iets zegt me dat TS een zelfbenoemde journalist is zonder officiële accreditatie
En denkt dat er iets interessants te filmen valt in een gemeentehuis...
pi_216889391
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:00 schreef ricky3 het volgende:
Er staat bij de ingang een bordje met huisregels, hierop staat dat ik binnen niet mag filmen.
Nou, dat lijkt me duidelijk.

Goed dat je er kennis van hebt genomen ^O^
quote:
Stel ik doe het toch, wat voor consequenties zouden er kunnen zijn?
Dat jij vriendelijk doch streng wordt aangesproken daarmee onmiddellijk te stoppen.
quote:
Heb ik niet de vrijheid van informatiegaring in het openbaar of in een openbaar gebouw?
Nee, in dit geval niet.
quote:
Kan ik deze huisregel gewoon negeren en toch gaan filmen?
Kan maar is niet echt snugger.
Mag het? Nee.
quote:
Of staat het gemeentehuis in hun recht om mij desnoods hardhandig het gebouw uit te zetten?
Ja. Of te laten zetten.
quote:
En als ze de politie bellen?
Dan moeten ze 0900-8844 bellen. Of als jij erg vervelend bent 112.
En dan komen ze.
quote:
Kunnen die dan iets doen?
Jazeker wel.
quote:
Lijkt mij niet aangezien er geen wet overtreden wordt
Maar wel de huisregels.

Als ik bij jou thuis over je 3-zits bankstel pis, is er ook geen wet overtreden.

[ Bericht 30% gewijzigd door r_one op 02-03-2025 01:22:28 ]
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216889397
Volgens mij kunnen ze de beelden in beslag nemen en ga je gewoon een hoge boete betalen omdat je gefilmd hebt!
Cindy De Vuyst
pi_216889420
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 01:15 schreef einzeinz het volgende:
Volgens mij kunnen ze de beelden in beslag nemen en ga je gewoon een hoge boete betalen omdat je gefilmd hebt!
Rechtsgrond voor de boete?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216889421
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 00:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
A la Henrie Kamps :')
.
pi_216889426
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 01:23 schreef r_one het volgende:

[..]
Rechtsgrond voor de boete?
Als je niet mag filmen mag het niet!
Als ze daar sancties opzetten van 500 euro tot 1000 euro zou ik daar niet van schrikken.

Ik heb hoge boetes gezien voor zaken die ik eigenlijk als faits divers zou zien en waarvan je dan denkt dat zo'n buitenproportionele boetes gewoon niet kunnen.
Je zou maar tegen een boom pissen en 400 euro boete krijgen, het kan dus ;)
Cindy De Vuyst
pi_216889441
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 01:25 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Als ze daar sancties opzetten van 500 euro tot 1000 euro zou ik daar niet van schrikken.
En wie gaat die boete dan opleggen?
quote:
Ik heb hoge boetes gezien voor zaken die ik eigenlijk als faits divers zou zien en waarvan je dan denkt dat zo'n buitenproportionele boetes gewoon niet kunnen.
Gast ... voor 400 euro kun je bijna 3x tegen een boom aan pissen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_216890015
Het werkt hier dus waarschijnlijk iets anders van in de VS. Daar mag je gewoon alles filmen. Nou vraag ik mij natuurlijk af of A. De politie daadwerkelijk gaat komen. En B wat die dan eventueel zouden kunnen doen.

quote:
Kunnen die dan iets doen?
Jazeker wel.
Wat dan? Het gebouw uitzetten? Of kunnen ze mij daadwerkelijk arresteren/ een boete geven

quote:
Het is maar een hypothetische situatie. En overigens zijn er genoeg zelfbenoemde journalisten idd. Een accreditatie is nergens voor nodig.

quote:
Hier geen gehoor aan geven is huisvredebreuk, dus de politie mag dan gewoon optreden.
volgens Google is huisvredebreuk jezelf wederrechtelijk toegang verschaffen tot een gebouw. Weet niet of dit hier van toepassing is aangezien het gebouw openbaar toegankelijk is?
  zondag 2 maart 2025 @ 09:48:07 #18
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_216891136
Gewoon met zulks een camerabril naar binnen gaan, kunnen ze niks van zeggen.

pindazakje
  zondag 2 maart 2025 @ 09:50:05 #19
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216891162
Ben je zo'n wappie?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 2 maart 2025 @ 10:09:16 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216891414
Voel inderdaad sterke wappievibes.
Huilen dan.
  Spellchecker zondag 2 maart 2025 @ 10:20:39 #21
197773 crew  maily
pi_216891531
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 05:39 schreef ricky3 het volgende:
Het werkt hier dus waarschijnlijk iets anders van in de VS. Daar mag je gewoon alles filmen. Nou vraag ik mij natuurlijk af of A. De politie daadwerkelijk gaat komen. En B wat die dan eventueel zouden kunnen doen.
[..]
Wat dan? Het gebouw uitzetten? Of kunnen ze mij daadwerkelijk arresteren/ een boete geven
[..]
Het is maar een hypothetische situatie. En overigens zijn er genoeg zelfbenoemde journalisten idd. Een accreditatie is nergens voor nodig.
[..]
volgens Google is huisvredebreuk jezelf wederrechtelijk toegang verschaffen tot een gebouw. Weet niet of dit hier van toepassing is aangezien het gebouw openbaar toegankelijk is?
Probeer het gewoon en breng vooral verslag uit. *O*
pi_216891636
Ja, de politie komt. En, afhankelijk van jouw houding, kunnen ze je arresteren, een boete geven en/of helemaal niets.

Als jij verbaal of fysiek geweld gebruikt tegen de politie is het sowieso klaar, dan is het arrestatie en rechtszaak. Waarschijnlijk een goede boete en een paar dagen schoffelen.
pi_216893663
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 05:39 schreef ricky3 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is dan ook geen huisvredebreuk maar lokaalvredebreuk.

De openbare toegankelijkheid is met (huis)regels omkleed. Lap je die aan je laars, ben je in overtreding en zal je gevorderd worden het gebouw te verlaten.

Doe je dat niet, zal de politie komen om je dat nogmaals duidelijk te maken en nogmaals te vorderen het gebouw te verlaten.

Doe je dat niet (of treed je in herhaling), zul je hoogstwaarschijnlijk gearresteerd worden o.g.v. overtreding van art. 139 Sr. en is het niet ondenkbaar dat jij je "hypothetische situatie" uit mag leggen aan de Nederlandse rechter.

Zo duidelijk?
.
pi_216894971
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 13:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Het is dan ook geen huisvredebreuk maar lokaalvredebreuk.

De openbare toegankelijkheid is met (huis)regels omkleed. Lap je die aan je laars, ben je in overtreding en zal je gevorderd worden het gebouw te verlaten.

Doe je dat niet, zal de politie komen om je dat nogmaals duidelijk te maken en nogmaals te vorderen het gebouw te verlaten.

Doe je dat niet (of treed je in herhaling), zul je hoogstwaarschijnlijk gearresteerd worden o.g.v. overtreding van art. 139 Sr. en is het niet ondenkbaar dat jij je "hypothetische situatie" uit mag leggen aan de Nederlandse rechter.

Zo duidelijk?
Jazeker! Bedankt. Ja vroeg mij vooral af hoe het in NL werkt. In de VS mogen ze gewoon overal filmen in de openbare ruimten. Is daar een stuk simpeler geregeld. Ik was niets van plan hoor maar was gewoon nieuwsgierig hoe het hier geregeld is.
pi_216895003
Methoden en vormen van lokaalvredebreuk
Lokaalvredebreuk kan in verschillende vormen voorkomen, waaronder:

Ongeautoriseerd binnendringen: iemand betreedt een afgesloten gebouw zonder toestemming, bijvoorbeeld door een deur open te breken of via een raam binnen te komen;
Weigeren te vertrekken: iemand blijft in een lokaal of ruimte na een duidelijke vordering om te vertrekken;
Kraken van panden: het innemen van bedrijfsruimtes zonder toestemming van de eigenaar;
Protesten of sit-ins: groepen die zonder toestemming in een gebouw blijven om te demonstreren (demonstratierecht is overigens een groot goed).

Her zal hier vooral om deel 2 gaan neem ik aan. Ze zullen vorderen te vertrekken als je filmt. Huisregels zelf lijken me behoorlijk irrelevant? Weet niet of het klopt. Alleen naar binnen lopen en gaan filmen is nog steeds geen lokaalvredebreuk zoals hier gezegd wordt
  Spellchecker zondag 2 maart 2025 @ 15:20:40 #26
197773 crew  maily
pi_216895260
Lol, lekker de discussie aangaan met chatgpt
pi_216895287
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:13 schreef ricky3 het volgende:
Huisregels zelf lijken me behoorlijk irrelevant? Weet niet of het klopt.
Hoezo irrelevant?

Bij deze: het klopt niet. Huisregels zijn bijzonder relevant. Of wou je binnen ook even een sigaretje aansteken?
.
  zondag 2 maart 2025 @ 15:38:20 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216895296
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:37 schreef r_one het volgende:

[..]
Hoezo irrelevant?

Omdat ze niet bevallen, natuurlijk.
Huilen dan.
pi_216895363
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:10 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Jazeker! Bedankt. Ja vroeg mij vooral af hoe het in NL werkt. In de VS mogen ze gewoon overal filmen in de openbare ruimten. Is daar een stuk simpeler geregeld. Ik was niets van plan hoor maar was gewoon nieuwsgierig hoe het hier geregeld is.
In Amerika mag iedere gek ook een pistool dragen
FUCK YEAH
Bekijk deze YouTube-video
pi_216895412
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:10 schreef ricky3 het volgende:
In de VS mogen ze gewoon overal filmen in de openbare ruimten. Is daar een stuk simpeler geregeld.
Amerika :')

Daar mag je ook gewoon overheidsgebouwen (Capitool) overnemen Is daar een stuk simpeler geregeld..
.
  zondag 2 maart 2025 @ 16:06:41 #32
152789 karr-1
pi_216895672
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:13 schreef ricky3 het volgende:
Alleen naar binnen lopen en gaan filmen is nog steeds geen lokaalvredebreuk zoals hier gezegd wordt
Ik zou er als mede bezoeker van bv het gemeentehuis ook niet op zitten te wachten dat iemand een camera in mijn smoel drukt, of daar andere fratsen gaat uithalen.
pi_216895748
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Omdat ze niet bevallen, natuurlijk.
Mijn overbuurvrouw is vorige week bevallen :s)
.
pi_216896024
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 01:00 schreef Accordtje het volgende:

[..]
En denkt dat er iets interessants te filmen valt in een gemeentehuis...
Sommige gemeentehuizen zijn bouwkundig, architectonisch en historisch gezien best interessant om een docu-filmpje over te maken. Als dat de intentie is kan daar in overleg waarschijnlijk best toestemming voor gegeven worden. Mits de nieuwe documentaire meerwaarde heeft ten opzichte van reeds bestaande documentaires. Want als het betreffende gemeentehuis zo interessant is zal TS niet de eerste zijn die er wat mee wil doen.

Hetgeen zich doorgaans in het gemeentehuis afspeelt is meestal niet zo relevant om maar gewoon naar binnen te wandelen en te gaan filmen. Bij een bruiloft in de trouwzaal mag je zonder toestemming van het trouwpaar zeker niet filmen. Iets met inbreuk op de privacy. Wél mag je doodleuk het huwelijk bijwonen van volstrekt vreemden. Het burgerlijk huwelijk is een openbare aangelegenheid waar iedereen die dat wil, dus ook zonder uitnodiging, bij aanwezig mag zijn. Vergelijkbaar met zittingen in een rechtszaal.
  zondag 2 maart 2025 @ 16:42:10 #35
3542 Gia
User under construction
pi_216896098
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 01:25 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Als dat in een bos is (buiten de bebouwde kom dus), krijg je echt geen boete. Want dat mag gewoon.
pi_216896268
Gewoon doen en laat ons live meekijken. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216900001
quote:
6s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:43 schreef Evangelion het volgende:

[..]
In Amerika mag iedere gek ook een pistool dragen
FUCK YEAH
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt me normaal. Waarom zou het niet mogen?
pi_216900021
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 16:56 schreef Discombobulate het volgende:
Gewoon doen en laat ons live meekijken. :)
Zou het zo doen hoor. Wel verborgen dan natuurlijk, blijkbaar is Nederland een land waar je niet eens videoopnames mag maken in gebouwen die door ons zelf betaald worden ')
pi_216900128
quote:
16s.gif Op zondag 2 maart 2025 09:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Ben je zo'n wappie?
Want? Waarom zou ik niet een beeldopname willen maken van mijn eigen gebouwen?
pi_216900288
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 09:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Gewoon met zulks een camerabril naar binnen gaan, kunnen ze niks van zeggen.

[ afbeelding ]
Datzou eenn optie zijn idd. We betalen een hoop geld voor zo'n gebouw als inwoner van Nederland. Moeten we beet een beetje kunnen documenteren als we dat willen. Overigens zijn er ook gemeentehuizen waar filmen wel mag trouwens.
pi_216900541
Het belangrijkste lijkt me dat je een plan maakt hoe je ervoor zorgt dat je geen andere personen in beeld brengt. (Andere bezoekers en/of personeel). Als je dat doet heb je een serieuze kans om toestemming te krijgen om te mogen filmen.
  zondag 2 maart 2025 @ 22:14:50 #42
152789 karr-1
pi_216901036
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 21:14 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Er is niets van jou bij, dat scheelt alvast. Dus waarom zou je dat willen?
pi_216902904
In de publieke delen van een gemeentehuis mag je wel degelijk filmen, mits je camera duidelijk zichtbaar is (je mag geen verborgen opnamen maken). Dit valt onder de vrije nieuwsgaring en kan en mag niet door 'huisregels' verboden worden.
pi_216905435
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 21:14 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Je denkt dat elke ambtenaar naar jouw bevelen moet luisteren omdat je hun salaris betaald?

Een publiek gebouw is niet van jou. Het is van de gemeente/staat, wat zaken voor je regelt. Je kunt er niet doen alsof alles van jou is, omdat je toevallig een van de duizenden belastingbetalers bent.
  maandag 3 maart 2025 @ 11:29:31 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216905543
TS is ook van mij want ik betaal zijn uitkering.

Nou hup, de ramen lappen!
Huilen dan.
pi_216906033
Ja kan maar mag niet.

En nee, je kunt aansprakelijk gesteld worden en er is altijd een kans als jij de beelden publiceert dat je een rechtszaak aan je broek hebt hangen en in Nederland zal de rechter in het algemeen jou ongelijk geven en de eigenaar van het pand gelijk (mbt huisregels).

Kan een duur grapje worden.

Vooral niet doen is mijn advies... besteed je tijd nuttiger! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_216907288
quote:
Een gemeentehuis is geen volledig openbare ruimte, en het bestuur mag dus huisregels opstellen. Als ze je zien filmen, mogen ze je vragen te vertrekken. Hier geen gehoor aan geven is huis lokaalvredebreuk, dus de politie mag dan gewoon optreden.

pi_216907359
In het gemeentehuis zijn de BOA's vaak aanwezig om koffie en zo te drinken. Dus dan is handhaving dichtbij !
pi_216908568
quote:

[..]
Misschien? Misschien?
Je maakt wel meteen duidelijk waar we mee te maken hebben ja.
  maandag 3 maart 2025 @ 15:07:07 #50
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_216908621
Hahahah deze TS _O- wat een mongool
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 3 maart 2025 @ 15:07:46 #51
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_216908633
zeker weten dat ie ook een fatbike heeft
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_216909263
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2025 15:07 schreef junkiesietze het volgende:
Hahahah deze TS _O- wat een mongool
Haha hoezo? Het is een vrij normale vraag hoor. Bovendien is het niet zo netjes iemand voor mongool uit te schelden. Ben je niet opgevoed ofzo?
pi_216909274
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 03:39 schreef dvr het volgende:
In de publieke delen van een gemeentehuis mag je wel degelijk filmen, mits je camera duidelijk zichtbaar is (je mag geen verborgen opnamen maken). Dit valt onder de vrije nieuwsgaring en kan en mag niet door 'huisregels' verboden worden.
De meesten hier spreken jou tegen. Waarom denk je gelijk te hebben?
  maandag 3 maart 2025 @ 16:18:33 #54
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216909393
Ben je nou al gaan filmen, met je hypothetische situatie?
  maandag 3 maart 2025 @ 16:34:37 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216909584
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:07 schreef ricky3 het volgende:

[..]
De meesten hier spreken jou tegen. Waarom denk je gelijk te hebben?
Trap er niet in!
Huilen dan.
  maandag 3 maart 2025 @ 16:39:14 #56
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216909622
Wat is WGR verworden tot KLB 2.0 zeg. Elke keer als ik een topic open is er geen inhoudelijke opmerking te bekennen en is het alleen TS bashen.
  Spellchecker maandag 3 maart 2025 @ 16:40:23 #57
197773 crew  maily
pi_216909638
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 03:39 schreef dvr het volgende:
quote:
verborgen
Ik blijf nog even volgen.
  maandag 3 maart 2025 @ 16:40:42 #58
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216909643
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:39 schreef Origami94 het volgende:
Wat is WGR verworden tot KLB 2.0 zeg. Elke keer als ik een topic open is er geen inhoudelijke opmerking te bekennen en is het alleen TS bashen.
Ts heeft een hele reeks inhoudelijke reacties gekregen.
  maandag 3 maart 2025 @ 16:44:47 #59
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216909696
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:40 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Ts heeft een hele reeks inhoudelijke reacties gekregen.
Ik lees geen wetsartikelen, geen jurisprudentie maar de termen wappie zijn niet op een hand te tellen
  maandag 3 maart 2025 @ 16:46:24 #60
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216909716
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ik lees geen wetsartikelen, geen jurisprudentie maar de termen wappie zijn niet op een hand te tellen
Dan moet je echt beter lezen, die worden namelijk wel degelijk genoemd. TS gelooft het alleen niet dus de beste manier om erachter te komen of het in Nederland echt zoveel erger is dan in de VS is door het uit te proberen.
Wappie wordt 2 keer genoemd (ik tel die van jou even niet mee). Kan dus wel op een hand, tenminste, als je al je vingers nog hebt.
pi_216911272
quote:
o.a.
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 13:35 schreef r_one het volgende:
overtreding van art. 139 Sr.
Hoeveel méér inhoudelijker had je het gehad willen hebben? :?
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Dan lees je dus niet goed :6

Of moet ik 139 Sr serieus voor je uitspellen?
.
  maandag 3 maart 2025 @ 19:37:39 #62
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216911685
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 19:10 schreef r_one het volgende:

[..]
o.a.
[..]
Hoeveel méér inhoudelijker had je het gehad willen hebben? :?
[..]
Dan lees je dus niet goed :6

Of moet ik 139 Sr serieus voor je uitspellen?
Een wetsartikel idd toen ik het teruglas.

Nou phoe phoe. De rest is bagger. Tevens heb ik het niet alleen over dit topic maar meerdere waar de kwaliteit van het helpen van TS gwn bagger is.
  maandag 3 maart 2025 @ 19:54:54 #63
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_216912027
quote:

Ik denk dat het geen huisvredebreuk is. Maar lokaalvredebreuk. Er woont immers als het goed is niemand in het gemeentehuis.
  maandag 3 maart 2025 @ 19:56:47 #64
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216912072
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 19:37 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Nou phoe phoe. De rest is bagger. Tevens heb ik het niet alleen over dit topic maar meerdere waar de kwaliteit van het helpen van TS gwn bagger is.
TS wil volgens mij niet echt geholpen worden. Maar mocht je denken dat dat ook niet klopt dan hoor ik dat natuurlijk graag van je.
  Spellchecker maandag 3 maart 2025 @ 20:03:18 #65
197773 crew  maily
pi_216912204
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2025 19:56 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
TS wil volgens mij niet echt geholpen worden. Maar mocht je denken dat dat ook niet klopt dan hoor ik dat natuurlijk graag van je.
Ik zou denken dat hij graag in de boeien geslagen wil worden door de politie. :!
pi_216914120
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:46 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Dan moet je echt beter lezen, die worden namelijk wel degelijk genoemd. TS gelooft het alleen niet dus de beste manier om erachter te komen of het in Nederland echt zoveel erger is dan in de VS is door het uit te proberen.
Wappie wordt 2 keer genoemd (ik tel die van jou even niet mee). Kan dus wel op een hand, tenminste, als je al je vingers nog hebt.
Hoe kom je erbij dat ik het niet geloof? Waar schrijf ik dat? Ik stel de vraag gewoon.

quote:
Want? Man man man wat een niveau.

quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 20:03 schreef maily het volgende:

[..]
Ik zou denken dat hij graag in de boeien geslagen wil worden door de politie. :!
Waaruit blijkt dat ik dat graag zou willen?

quote:
Basically dit, al waren er wel een paar inhoudelijke reacties, naast mensen die me een mongool of wappie noemden uiteraard.
pi_216914516
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 19:37 schreef Origami94 het volgende:

[..]
O!

sorry r_one
quote:
Nou phoe phoe. De rest is bagger.
Je weet niet van ophouden he
quote:
Tevens heb ik het niet alleen over dit topic maar meerdere waar de kwaliteit van het helpen van TS gwn bagger is.
mi mi mi mi mi ....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door r_one op 03-03-2025 22:42:41 ]
.
  maandag 3 maart 2025 @ 22:59:04 #68
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216914848
quote:
16s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:36 schreef r_one het volgende:

[..]
O!

sorry r_one
[..]
Je weet niet van ophouden he
[..]
mi mi mi mi mi ....
SPOILER
Ik had het niet specifiek over deze TS maar in het algemeen
pi_216915007
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:59 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ik had het niet specifiek over deze TS maar in het algemeen
Volgens mij had je het over het helpen "van TS"; TS is @ricky3.

Maar ook in zijn algemeenheid praat je gewoon poep:
quote:
Nogmaals: dan lees je niet goed.
.
pi_216915905
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 01:15 schreef einzeinz het volgende:
Beelden in beslag nemen in een tijd waarin alles met 1 druk op de knop in de cloud staat 😂
  dinsdag 4 maart 2025 @ 16:05:20 #71
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_216921906
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 01:14 schreef r_one het volgende:
Als ik bij jou thuis over je 3-zits bankstel pis, is er ook geen wet overtreden.
In geval van Seats & Sofas, een verbetering :)
"Van voor naar achter, van links naar TON"
  woensdag 5 maart 2025 @ 20:53:51 #72
152789 karr-1
pi_216940529
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 04:41 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Beelden in beslag nemen in een tijd waarin alles met 1 druk op de knop in de cloud staat 😂
Ja want daar kunnen ze natuurkijk niets tegen doen..... Hou toch op met die flauwekul zeg
  donderdag 6 maart 2025 @ 06:45:12 #73
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216943197
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:05 schreef ricky3 het volgende:
Want? Man man man wat een niveau.
Die indruk wek je
pi_216946193
TS heeft vast snode plannen om de waarheid aan het licht te brengen.
En figuren die zeggen: HU HU HU ik betaal belasting, dat zijn over het algemeen mensen die netto ontvangers zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216947054
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:50 schreef raptorix het volgende:
TS heeft vast snode plannen om de waarheid aan het licht te brengen.
En figuren die zeggen: HU HU HU ik betaal belasting, dat zijn over het algemeen mensen die netto ontvangers zijn.
Cringe.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 06:45 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Die indruk wek je
Niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 20:53 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Ja want daar kunnen ze natuurkijk niets tegen doen..... Hou toch op met die flauwekul zeg
Alleen een rechter kan beelden verwijderen. Een random medewerker of politieagent heeft daar geen bevoegdheden voor
  Spellchecker donderdag 6 maart 2025 @ 12:56:21 #76
197773 crew  maily
pi_216947233
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:47 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Cringe.
[..]
Niet.
[..]
Alleen een rechter kan beelden verwijderen. Een random medewerker of politieagent heeft daar geen bevoegdheden voor
We zijn onderhand een week verder.

Heb je nou al gefilmd in het gemeentehuis?
pi_216947242
quote:
Alleen een rechter kan beelden verwijderen.
Menig rechter weet amper hoe zijn/haar laptop open te klappen.
.
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:23:10 #78
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216947506
quote:

[..]
Niet.

Natuurlijk wel. Elke inhoudelijke reactie wordt afgedaan als achterlijk of niet relevant of dom.
Tja. Ga dan filmen en kom ons vervolgens vertellen wat er gebeurd is, dan is het nog een leerzaam topic voor iedereen.
Nu loop je gewoon een beetje te rellen omdat je niet te horen krijgt wat je wil horen.
pi_216948676
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Natuurlijk wel. Elke inhoudelijke reactie wordt afgedaan als achterlijk of niet relevant of dom.
Tja. Ga dan filmen en kom ons vervolgens vertellen wat er gebeurd is, dan is het nog een leerzaam topic voor iedereen.
Nu loop je gewoon een beetje te rellen omdat je niet te horen krijgt wat je wil horen.
We kunnen natuurlijk ook gewoon dát posten wat-ie graag wil horen ... :P

( en 'm de buil laten vallen >:) )

"Ja maar op Fok! zeiden ze ook dat het wél mocht ..." :blauwoog: :'(
.
  Redactie Frontpage donderdag 6 maart 2025 @ 15:33:22 #80
38148 crew  Innisdemon
pi_216948994
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:02 schreef r_one het volgende:

[..]
We kunnen natuurlijk ook gewoon dát posten wat-ie graag wil horen ... :P

( en 'm de buil laten vallen >:) )

"Ja maar op Fok! zeiden ze ook dat het wél mocht ..." :blauwoog: :'(
..als ie dat maar even filmt dan :D
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_216949435
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:33 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
..als ie dat maar even filmt dan :D
Heeft geen zin, die beelden gaat de rechter hoogstpersoonlijk zelf uit de cloud verwijderen ... ;(
.
pi_216952353
Anyway, ik was nooit vn plan daadwerkelijk te gaan filmen, maar had wat youtube filmpjes gekeken van mensen die dat wel doen in de VS en was slechts benieuwd hoe de regelgeving is hier. Maar dan ben je blijkbaar een wappie als je dat wil weten.
quote:

[..]
Het zal mij een zorg zijn wat de inhoudelijke reacties zijn. Maar mag mijn vraagtekens zetten niet?
pi_216952372
quote:

[..]
Lezen is ook niet voor iedereen weggelegd zie ik :')
  donderdag 6 maart 2025 @ 19:58:40 #84
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216952397
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:57 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Lezen is ook niet voor iedereen weggelegd zie ik :')
Dat zie je heel scherp. Net zoals de camera waar je mee gaat filmen, gok ik.

Edit: oh pardon had niet door dat je me twee keer gequote had. Je gaat dus niet filmen, jammer.
pi_216952615
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:55 schreef ricky3 het volgende:
Het zal mij een zorg zijn wat de inhoudelijke reacties zijn.
Zullen we het topic dan maar op slot laten gooien?

Want 'inhoudelijke reacties' zijn nou juist het bestaansrecht van WGR maar als jou als TS die 'een zorg zal zijn', had je net zo goed helemaal geen topic in WGR hoeven openen.

O ja ... @Origami94 lees je nog mee?
.
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 20:21:18 #86
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_216952761
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:55 schreef ricky3 het volgende:
Anyway, ik was nooit vn plan daadwerkelijk te gaan filmen, maar had wat youtube filmpjes gekeken van mensen die dat wel doen in de VS en was slechts benieuwd hoe de regelgeving is hier. Maar dan ben je blijkbaar een wappie als je dat wil weten.
[..]
Het zal mij een zorg zijn wat de inhoudelijke reacties zijn. Maar mag mijn vraagtekens zetten niet?
Ah dat zal je een zorg zijn terwijl het inhoudelijke reacties op jouw vraag zijn? Ohhh oké. Klaar dan.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')