We zijn onderhand een week verder.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:47 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Cringe.
[..]
Niet.
[..]
Alleen een rechter kan beelden verwijderen. Een random medewerker of politieagent heeft daar geen bevoegdheden voor
Menig rechter weet amper hoe zijn/haar laptop open te klappen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:47 schreef ricky3 het volgende:
Alleen een rechter kan beelden verwijderen.
Natuurlijk wel. Elke inhoudelijke reactie wordt afgedaan als achterlijk of niet relevant of dom.quote:
We kunnen natuurlijk ook gewoon dát posten wat-ie graag wil horen ...quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Elke inhoudelijke reactie wordt afgedaan als achterlijk of niet relevant of dom.
Tja. Ga dan filmen en kom ons vervolgens vertellen wat er gebeurd is, dan is het nog een leerzaam topic voor iedereen.
Nu loop je gewoon een beetje te rellen omdat je niet te horen krijgt wat je wil horen.
..als ie dat maar even filmt danquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:02 schreef r_one het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook gewoon dát posten wat-ie graag wil horen ...![]()
( en 'm de buil laten vallen)
"Ja maar op Fok! zeiden ze ook dat het wél mocht ..."![]()
![]()
Heeft geen zin, die beelden gaat de rechter hoogstpersoonlijk zelf uit de cloud verwijderen ...quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:33 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
..als ie dat maar even filmt dan
Het zal mij een zorg zijn wat de inhoudelijke reacties zijn. Maar mag mijn vraagtekens zetten niet?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Elke inhoudelijke reactie wordt afgedaan als achterlijk of niet relevant of dom.
Tja. Ga dan filmen en kom ons vervolgens vertellen wat er gebeurd is, dan is het nog een leerzaam topic voor iedereen.
Nu loop je gewoon een beetje te rellen omdat je niet te horen krijgt wat je wil horen.
Lezen is ook niet voor iedereen weggelegd zie ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dat zie je heel scherp. Net zoals de camera waar je mee gaat filmen, gok ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:57 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Lezen is ook niet voor iedereen weggelegd zie ik
Zullen we het topic dan maar op slot laten gooien?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:55 schreef ricky3 het volgende:
Het zal mij een zorg zijn wat de inhoudelijke reacties zijn.
Ah dat zal je een zorg zijn terwijl het inhoudelijke reacties op jouw vraag zijn? Ohhh oké. Klaar dan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:55 schreef ricky3 het volgende:
Anyway, ik was nooit vn plan daadwerkelijk te gaan filmen, maar had wat youtube filmpjes gekeken van mensen die dat wel doen in de VS en was slechts benieuwd hoe de regelgeving is hier. Maar dan ben je blijkbaar een wappie als je dat wil weten.
[..]
Het zal mij een zorg zijn wat de inhoudelijke reacties zijn. Maar mag mijn vraagtekens zetten niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |