Zoals ik al zei: een parodie-account.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:51 schreef Eagles89 het volgende:
Elon Musk is echt zeer waardevol momenteel met een ander geluid te laten horen dan de verdraaiende/liegende traditionele media. En het wordt gezien de reacties in Europa langzaam al tijd voor de volgende stap: Amerika uit Europa en uit de Navo. Europa is echt met vuur bij een benzinestation aan het spelen momenteel.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Niet zo moeilijk inderdaad. In het WH alleen conservatieve Trumpgezinde media die brave vragen stellen. Die mooie praatjes cq propaganda verspreiden via FOX News en uiteraard een Xje van de grote baas er boven op, in CAPS en met wat leuke symbooltjes zodat het simpele führervoetvolk het ook aanspreekt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En kun je nagaan, die moesten op straat zieltjes winnen, nu hebben ze 24/7 de mogelijkheid hun volgelingen te voeden.
In welk opzicht en voor wie is het een voordeel om het Amerikaanse porlogsschepen lastiger te maken om hier operationeel te zijn?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat steeds meer mensen geen zaken willen doen met de maffia. Je snapt echt nog steeds niet hoe zeer de VS zijn eigen glazen aan het ingooien is.
Wat een hysterisch wijf zeg, ze durfde niet eens naar Joe Rogan toe te gaan. Zit daar alleen maar omdat ze een zwarte vrouw is en ze is ook nog eens mokerdom.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:42 schreef JAM het volgende:
Zullen we dit ook nog even in herinnering brengen?
Bekijk deze YouTube-video
Oekraine is misschien wel een test case. Het sterkste en grootste land van Europa. Verover dat land en de rest van Europa wordt je gegeven. Vergeet ook niet dat dan de weg volledig open ligt dankzij veel aansluitend aan Oekraine Russisch gezinde landen. En daarnaast: een aantal ballistische raketten op tactische doelen en West Europa stort van chaos in elkaar, de bevolkingen zijn totaal gemixt inmiddels dat er totaal geen eenheid zal zijn. Dat maakt landen als Polen ook zeer kwetsbaar, die dan geen ondersteuning meer van munitie/ groot materiaal, onderdelen hebben vanuit de grote havens.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaar dat ze al drie jaar vastzitten in Oost-Oekraïne.
Voor wie is het een voordeel om in Putin's kont te kruipen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:44 schreef Repentless het volgende:
[..]
In welk opzicht en voor wie is het een voordeel om het Amerikaanse porlogsschepen lastiger te maken om hier operationeel te zijn?
Je bent echt knettergek.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:22 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zie niet in waarom men hier zo massaal het ene wél mag steunen, maar het andere niet. Project 2025 is gewoon exact het tegenovergestelde als wat de links/progressieve/ultra liberale beweging de afgelopen 50 jaar heeft bewerkstelligd. Namelijk op cruciale posities meningsgezinden weten te krijgen die daarna vervolgens alle komende regeringen kunnen frustreren/dwarszitten.
Project 2025 is de redding van de vrije westerse samenleving op dit moment. Terug naar het fundament.
Ja, zou me even inlezen in Polen wat dat betreft...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:44 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Oekraine is misschien wel een test case. Het sterkste en grootste land van Europa. Verover dat land en de rest van Europa wordt je gegeven. Vergeet ook niet dat dan de weg volledig open ligt dankzij veel Russisch gezinde landen. En daarnaast: een aantal ballistische raketten op tactische doelen en West Europa stort van chaos in elkaar, de bevolkingen zijn totaal gemixt inmiddels dat er totaal geen eenheid zal zijn. Dat maakt landen als Polen ook zeer kwetsbaar, die dan geen ondersteuning meer van munitie/ groot materiaal, onderdelen hebben vanuit de grote havens.
Zijn die drones zo stil dan tegenwoordig?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben er vrij zeker van dat Trump's termijn niet tot 2028 gaat duren; die verlaat straks stilletjes het toneel om te rentenieren in Mar-a-Lago na driekwart van het land geheel gesloopt te hebben.
Vrije samenleving, met vrouwen rechtenloos achter het aanrecht en homo's in de kast.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:22 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zie niet in waarom men hier zo massaal het ene wél mag steunen, maar het andere niet. Project 2025 is gewoon exact het tegenovergestelde als wat de links/progressieve/ultra liberale beweging de afgelopen 50 jaar heeft bewerkstelligd. Namelijk op cruciale posities meningsgezinden weten te krijgen die daarna vervolgens alle komende regeringen kunnen frustreren/dwarszitten.
Project 2025 is de redding van de vrije westerse samenleving op dit moment. Terug naar het fundament.
Blijkbaar voor Donnie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Voor wie is het een voordeel om in Putin's kont te kruipen?
Je hebt wel het beste met ons voor, geloof ik. Met je ballistische raketten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:44 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Oekraine is misschien wel een test case. Het sterkste en grootste land van Europa. Verover dat land en de rest van Europa wordt je gegeven. Vergeet ook niet dat dan de weg volledig open ligt dankzij veel aansluitend aan Oekraine Russisch gezinde landen. En daarnaast: een aantal ballistische raketten op tactische doelen en West Europa stort van chaos in elkaar, de bevolkingen zijn totaal gemixt inmiddels dat er totaal geen eenheid zal zijn. Dat maakt landen als Polen ook zeer kwetsbaar, die dan geen ondersteuning meer van munitie/ groot materiaal, onderdelen hebben vanuit de grote havens.
Of dat verhaal van een stuk land aan Hitler geven, zodat vrede gegarandeerd zou zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, zou me even inlezen in Polen wat dat betreft...
Gewoon Nederland, heeft ie al vaak gezegd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Laten we het gewoon vragen:
Eagles89, in welk land woon je?
Geen idee. Maar dat was de vraag ook niet. Die was: wie heeft er voordeel bij om het Amerikaanse oorlogsschepen lastiger te maken hier operationeel te zijn?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Voor wie is het een voordeel om in Putin's kont te kruipen?
Precies, wel vreemd, daar niet vpn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:47 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Gewoon Nederland, heeft ie al vaak gezegd.
Als het aan hem ligt de 53e, na Canada en Groenland.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt wel het beste met ons voor, geloof ik. Met je ballistische raketten.
In welke staat woon je eigenlijk?
quote:
Wanneer dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:47 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Gewoon Nederland, heeft ie al vaak gezegd.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:51 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wanneer dan?
Dus opnieuw: Eagles89 waar woon je? Waar is je loyaliteit?
quote:Op donderdag 27 februari 2025 05:03 schreef Eagles89 het volgende:
Oh nee hoor, heb er al weleens op geantwoord volgens mij. En nogmaals voor @:momo , ik heb 1,5 jaar in Californië gewoond en gewerkt en ben toen vanwege familie omstandigheden terug naar Nederland gegaan. Sinds Trump op winnen stond begon ik er echt serieus aan te denken ooit nog eens terug te keren, maar had inmiddels een huis weer heel ergens anders gekocht dus ik heb geen idee of het concreet zal worden. Maar de VS is voor mij wel echt de toekomst geworden ten opzichte van (West) Europa, en gezien de ontwikkelingen. Ik vrees echt voor Europa en dan met name West Europa, daar zou ik echt iedereen aanraden om van proberen weg te komen.
De totale arrogantie vind ik nog steeds stuitend, ook al is het een koekje van eigen deeg richting MAGA-idioten. Dan nog vind ik het extra erg voor mensen die deze ellende moeten meemaken en niet MAGA zijn. Ik denk toch dat de GOP enorme schade gaat oplopen. Nog even een week of drie wachten en de shit is aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:52 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen blijken MAGA senators keer op keer lafbekken.
[ x ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Kijk ook vooral nog eens een goede docu over die periode. Erg leerzaam.
Zoek de verschillen met de huidige tijd.
Ik denk in worst case, zoals iedereen momenteel zou moeten doen. Putin heeft al een miljoen+ doden op zijn geweten, die heeft bloed geproefd, en uit het verleden is altijd gebleken dat er dan vaak nog een “vervolg” gaat komen. Als vervolgens de steun van de VS wegvalt, en daarmee er geen enkele verdediging tegen de troef van Rusland, zn lange afstandsraketten is, Europa is dan volkomen weerloos vanuit de lucht, is het vanuit het hoofd van Putin volkomen begrijpelijk dat hij dat als een “unieke kans” kan zien. Een kans die misschien wel nooit meer voorkomt, Putin begint ook al op leeftijd te raken. Daarnaast is de Russische economie al volledig gericht op een oorlogseconomie, alle analisten in Europa roepen dat het producerende vermogen momenteel vanuit Rusland gigantisch is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt wel het beste met ons voor, geloof ik. Met je ballistische raketten.
Eigenlijk ben je gewoon heel bang (voor Putin). Is dat wat je zegt (in veel te veel onzinwoorden)?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik denk in worst case, zoals iedereen momenteel zou moeten doen. Putin heeft al een miljoen+ doden op zijn geweten, die heeft bloed geproefd, en uit het verleden is altijd gebleken dat er dan vaak nog een “vervolg” gaat komen. Als vervolgens de steun van de VS wegvalt, en daarmee er geen enkele verdediging tegen de troef van Rusland, zn lange afstandsraketten is, Europa is dan volkomen weerloos vanuit de lucht, is het vanuit het hoofd van Putin volkomen begrijpelijk dat hij dat als een “unieke kans” kan zien. Een kans die misschien wel nooit meer voorkomt, Putin begint ook al op leeftijd te raken. Daarnaast is de Russische economie al volledig gericht op een oorlogseconomie, alle analisten in Europa roepen dat het producerende vermogen momenteel vanuit Rusland gigantisch is.
Er is troepenopbouw in Wit Rusland gaande, en de unieke kansen die er zich momenteel voor Putin voor doen (bestaat artikel 5 nog wel?) is reden tot zeer grote zorg.
En dan heb je tot slot in Europa opeens de oproepen overal om noodvoorraden in te slaan, dat is niet voor niets. Inlichtingendiensten weten vaak al veel meer dan je in de media hoort en leest.
Dat zou ook het enorm paniekerige en kruipigere gedrag van een Macron en Starmer en Rutte verklaren richting Trump. Ze weten dat ze het niet alleen kunnen.
Er is wel meer in het verleden gebeurd waar jij ook je reet mee afveegt en zelfs jubelend achteraan loopt, dus dit pseudo waarschuwende geleuter kun je ook wel achterwege laten. Je bent een enge verrader en de titel Nederlander niet waardig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik denk in worst case, zoals iedereen momenteel zou moeten doen. Putin heeft al een miljoen+ doden op zijn geweten, die heeft bloed geproefd, en uit het verleden is altijd gebleken dat er dan vaak nog een “vervolg” gaat komen.
Waarom ben je dan zo'n fan van Trump? Met zijn verkiezing is de steun van de VS sowieso al weggevallen. Hij adoreert Putin. Het is wat het is. De Amerikanen hebben gekozen voor de instabiliteit in de wereld en Europa moet er mee dealen. En als het niet lukt, dan niet. Ik zie niet waarom jij denkt dat het voor de VS zo geweldig zal zijn als Putin Europa verovert? Maar goed, ik denk dat ik jou nooit zal begrijpen, dus ik geloof het wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik denk in worst case, zoals iedereen momenteel zou moeten doen. Putin heeft al een miljoen+ doden op zijn geweten, die heeft bloed geproefd, en uit het verleden is altijd gebleken dat er dan vaak nog een “vervolg” gaat komen. Als vervolgens de steun van de VS wegvalt, en daarmee er geen enkele verdediging tegen de troef van Rusland, zn lange afstandsraketten is, Europa is dan volkomen weerloos vanuit de lucht, is het vanuit het hoofd van Putin volkomen begrijpelijk dat hij dat als een “unieke kans” kan zien. Een kans die misschien wel nooit meer voorkomt, Putin begint ook al op leeftijd te raken. Daarnaast is de Russische economie al volledig gericht op een oorlogseconomie, alle analisten in Europa roepen dat het producerende vermogen momenteel vanuit Rusland gigantisch is.
Er is troepenopbouw in Wit Rusland gaande, en de unieke kansen die er zich momenteel voor Putin voor doen (bestaat artikel 5 nog wel?) is reden tot zeer grote zorg.
En dan heb je tot slot in Europa opeens de oproepen overal om noodvoorraden in te slaan, dat is niet voor niets. Inlichtingendiensten weten vaak al veel meer dan je in de media hoort en leest.
Dat zou ook het enorm paniekerige en kruipigere gedrag van een Macron en Starmer en Rutte verklaren richting Trump. Ze weten dat ze het niet alleen kunnen.
Is ook wel weer zo. Maar soms mag je ze wel even tot de orde roepen. Al heeft het weinig zin, die mensen veranderen niet van mening.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja maar hun bijdrages kan je makkelijk skippen. Het blijft jammer dat zoveel mensen ze quoten.
Hoe weet je dat? En waarom?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:20 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere protesten geweest maar dat word uit het nieuws gehouden in de VS.
Geen docu voor nodig hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Kijk ook vooral nog eens een goede docu over die periode. Erg leerzaam.
Zoek de verschillen met de huidige tijd.
Wie had het allemaal kunnen zien aankomen hè?quote:Op zondag 2 maart 2025 00:13 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Geen docu voor nodig hoor.
Economische hardship/recessie
Gezamenlijke vijand (creëren)
Propaganda
Ongeletterde, simpele bevolking als voetvolk met wat kwaadaardige rijken en politici als aanjagers
Democratie omzeilen en kapotmaken
Vijanden uit eigen gelederen kalltstellen
Media en wetenschap aan banden leggen
En straks de klapper:
De 'Reichstag-truc'.
Martial law invoeren
Verkiezingen uitstellen (voor zover nog nodig)
Protesten hardhandig neerslaan
Und so weiter.
Gr gr HH.
Trump wilt gewoon goede deals sluiten, Europa is een zeer slechte deal geweest voor de VS, en veel presidenten hebben dat geaccepteerd. Trump niet. Die ziet gewoon de cijfertjes en denkt “wat wordt ons geflikt”. Ondertussen totale mismanagement in Europa met energie en migratie, en Amerika die de verdediging ondertussen wel voor zn rekening neemt, nou mooi niet dus. Trump is helemaal geen vrienden met Putin, maar wilt wel een deal. En een deal sluit je niet door een zakenpartner te beledigen. Ik snap het volkomen. Europa had tientallen jaren geleden al die honderden miljarden aan migratie aan Defensie moeten uitgeven, dan hadden ze Trump nu een hele grote bek kunnen geven én een eensgezinde bevolking gehad. Nu is het andersom, en de arrogantie van Europa stoort me mateloos.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo'n fan van Trump? Met zijn verkiezing is de steun van de VS sowieso al weggevallen. Hij adoreert Putin. Het is wat het is. De Amerikanen hebben gekozen voor de instabiliteit in de wereld en Europa moet er mee dealen. En als het niet lukt, dan niet. Ik zie niet waarom jij denkt dat het voor de VS zo geweldig zal zijn als Putin Europa verovert? Maar goed, ik denk dat ik jou nooit zal begrijpen, dus ik geloof het wel.
Nouja, je kunt voor een spoedcursus in de leer bij Putin, Loekashenko, Orban...als je die spoedcursus hebt gedaan zie je het vast wel aankomen!quote:Op zondag 2 maart 2025 00:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wie had het allemaal kunnen zien aankomen hè?
Welke deal met Europa was heel slecht?quote:Op zondag 2 maart 2025 00:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Trump wilt gewoon goede deals sluiten, Europa is een zeer slechte deal geweest voor de VS, en veel presidenten hebben dat geaccepteerd. Trump niet. Die ziet gewoon de cijfertjes en denkt “wat wordt ons geflikt”. Ondertussen totale mismanagement in Europa met energie en migratie, en Amerika die de verdediging ondertussen wel voor zn rekening neemt, nou mooi niet dus. Trump is helemaal geen vrienden met Putin, maar wilt wel een deal. En een deal sluit je niet door een zakenpartner te beledigen. Ik snap het volkomen. Europa had tientallen jaren geleden al die honderden miljarden aan migratie aan Defensie moeten uitgeven, dan hadden ze Trump nu een hele grote bek kunnen geven én een eensgezinde bevolking gehad. Nu is het andersom, en de arrogantie van Europa stoort me mateloos.
Wat is je probleem met Trump en zijn regering dan…quote:Op zondag 2 maart 2025 00:16 schreef livelink het volgende:
"En het is allemaal angst, allemaal angst. De allergrootste schreeuwers zijn dikwijls het bangst..."
Die songtekst komt spontaan bij me naar boven bij de posts van Eagles89.
Er is een groot trade deficit van Europa en de VS. Al tientallen jaren, dit is algemeen bekend. Ooit weleens een auto uit de VS in Europa proberen te importeren? En dat is slechts een voorbeeld.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke deal met Europa was heel slecht?
We weten dat de trade deal met Canada heel slecht was.
Degene die die heeft afgesloten is het presidentschap niet waard.
Aldus Trump.
Die zelf de president was die de deal heeft afgesloten en het toen de beste deal ooit noemde.
Ik ben heel benieuwd welke deal met de EU heel slecht is geweest voor Amerika.
Ze houden daar wel van dommige, kritiekloze mensen dus dat gaat helemaal goed komen!quote:Op zondag 2 maart 2025 00:24 schreef livelink het volgende:
En je denkt dat iedereen dolgraag naar het beloofde land wil? Het boeit echt helemaal niks of we makkelijk de VS binnenkomen of niet. Weest niet bevreesd, ze zullen jou zeker nog wel toelaten hoor.
Wacht maar af. Alle ontwikkelde landen gaan Europese paspoorten straks anders behandelen, niet alleen de VS.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:24 schreef livelink het volgende:
En je denkt dat iedereen dolgraag naar het beloofde land wil? Het boeit echt helemaal niks of we makkelijk de VS binnenkomen of niet. Weest niet bevreesd, ze zullen jou zeker nog wel toelaten hoor.
Het boeit me echt helemaal niksquote:Op zondag 2 maart 2025 00:27 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wacht maar af. Alle ontwikkelde landen gaan Europese paspoorten straks anders behandelen, niet alleen de VS.
Of aan pick-up trucks die 1 op 5 rijden.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:29 schreef Sanvi het volgende:
Rest van de wereld heeft niet echt behoefte aan chlorinekippen, ongezond varkensvlees en kankerverwekkende eetwaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |