abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:17:22 #201
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216876825
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Letterlijk de woorden van Lloyd Austin, ondertussen voormalig Minister van Defensie.

https://www.msn.com/en-us(...)tin-says/ar-AA1vwpju
Dan zou het RF leger nagenoeg gedecimeerd zijn.
Ik zou uitgaan van 200k doden, en 200k dat thuiszit met scherven in de benen of gedeserteerd heeft.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:17:31 #202
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216876827
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:16 schreef Ulx het volgende:

[..]
En dat is een grote fout. Daramee is heel wat kennis verdwenen. Of geloof je serieus dat die mensen alleen maar wegens DEI op die posities zijn gekomen?
de topmensen hebben geen kennis van wapens
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zaterdag 1 maart 2025 @ 11:17:48 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216876829
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Appels

Oranges.

We hebben 3 jaar lang geprobeerd om Rusland op de knieën te krijgen. Lukt niet.

Tijd voor iets anders.

Steeds hetzelfde doen in de hoop op een ander resultaat is de definitie van waanzin.
Rusland heeft drie jaar lang geprobeerd Oekraïne op de knieën te krijgen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:18:02 #204
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_216876834
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Er komt een tijd dat Ruzzia openlijk alle EU internet kabels gaat doorsnijden, en Trump gaat ook Europa niet helpen
Trump is druk met Trump zelf
Ook al doet Poetin het live op tv, dan nog zijn er hier mensen die dat verdediging en ontkennen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:18:21 #205
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216876838
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:16 schreef over_hedge het volgende:
phpmystyle die weer onzin verteld hoe het er aan toe gaat. Terwijl je 23232 filmpjes kan vinden van hoe de russen hun aanvallen plegen. Met alle doden die het met zich mee brengt.

Mee nee dat is allemaal niet waar hoor!
Heel veel filmpjes zijn gewoon bedoeld voor binnenlandse consumptie. Rusland heeft die filmpjes ook, maar die vertellen dan het andere verhaal.
We zitten in een tijd van preferentie informatievoorziening. En dat is ook logisch.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216876841
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 10:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dit dus. Op lange termijn komt dit echt wel goed. Maar voor nu is dit echt een groot probleem.
Wat zou er veranderen? De VS stopt met het verkopen van LNG? Gaat Big Oil leuk vinden.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:18:55 #207
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216876847
Zelensky gisteren vanuit een andere optiek:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:19:11 #208
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216876852
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dan zou het RF leger nagenoeg gedecimeerd zijn.
Ik zou uitgaan van 200k doden, en 200k dat thuiszit met scherven in de benen of gedeserteerd heeft.
Dat is nog altijd meer dan de schattingen van 60k tot 100k doden voor de UA strijdmachten. Nog steeds ziek veel mensen natuurlijk.
  Moderator zaterdag 1 maart 2025 @ 11:19:32 #209
236264 crew  capricia
pi_216876862
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En desondanks zijn er velen hier die denken dat Zelensky top was gisteren…

Hij gaf ze goed van repliek, maar in zijn positie is het wel raak in eigen voet.
Juist.
Het is me nog steeds niet duidelijk wat nu precies het doel van zijn bezoek daar was. En het is ook heel vaag tot stand gekomen.
In de krant grote koppen dat er een mineralen deal was, en Z zou vrijdag gaan tekenen.
Maar die had daar (om begrijpelijke redenen) helemaal geen zin in.

Dus wat kwam hij daar dan doen? En is alles van te voren wel goed doorgesproken wat de bedoeling was van dat bezoek?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:19:50 #210
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_216876869
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Jawel. Die defensiebudgetten zijn al omhoog en ze worden nu ook uitgezonderd van de fiscale EU/Eurozone regels. Dus landen kunnen lenen als ze dat moeten. Duitsland zal de zichzelf opgelegde begrotingsregels ook wel versoepelen. En Nederland heeft een overschot op de begroting dus ook wij hebben ruimte. Het zal zeker te voelen zijn, maar het wordt geen droog brood vreten. We moeten alleen opletten voor Poetinisten als Wilders en Faber die zullen proberen het te blokkeren.
Ja dat laatste is bizar. Ik snap niet dat Faber mocht blijven zitten.

Ook veel lenen ga je ergens een keer voelen, maar droog brood is niet nodig inderdaad. En ook inleveren van stukje welvaart zou optie moeten zijn.
  FOK!fotograaf zaterdag 1 maart 2025 @ 11:20:10 #211
364681 over_hedge
pi_216876875
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Heel veel filmpjes zijn gewoon bedoeld voor binnenlandse consumptie. Rusland heeft die filmpjes ook, maar die vertellen dan het andere verhaal.
We zitten in een tijd van preferentie informatievoorziening. En dat is ook logisch.
Heel veel filmpjes zijn gewoon bedoeld voor binnenlandse consumptie.

Heb werkelijk geen idee wat je hier mee bedoeld te zeggen.

Maar klopt dat de russen ook filmpjes van hun eigen mislukte aanvallen hebben ja.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator zaterdag 1 maart 2025 @ 11:20:34 #212
236264 crew  capricia
pi_216876883
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
het was nooit de bedoeling dat zelensky tot en met het diner zou blijven, weggestuurd met niets

zelensky had daar nooit heen moeten gaan om te bedelen
Helemaal mee eens.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216876889
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee. Trump heeft al lang aangegeven dat als de VS daar geldelijke belangen heeft, dat daar dan automatisch veiligheidsgaranties uit volgen.
Nee, dat heeft hij helemaal niet aangegeven. Maar als ik het mis heb, zie ik graag een bron waarin Trump dat letterlijk zegt, en dus niet wat omslachtige opmerkingen waaruit jij die conclusie trekt.

Nogmaals, het is duidelijk dat Trump en Vance uit waren op een conflict met Zelensky. Trump maakt al twee weken duidelijk dat hij aan de kant staat van de Russen: van Zelensky 'dictator' noemen tot de VN-resolutie waarmee de Amerikanen zich aan de kant schaarden van Rusland en Noord-Korea.

Deze ontmoeting moest leiden tot een breuk, daar waren Trump en Vance op uit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216876917
quote:

[..]
Zoek even de betekenis van dat woord op, want nu is het niet grappig, maar dommig.
Dat was het ook toen jij het gebruikte.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FOK!fotograaf zaterdag 1 maart 2025 @ 11:23:35 #215
364681 over_hedge
pi_216876932
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
Maar als ik het mis heb, zie ik graag een bron waarin Trump dat letterlijk zegt
Ook al zou trump iets zeggen. De volgende dag is die het alweer vergeten en troept weer andere dingen :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:23:47 #216
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_216876934
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee Zelensky noemde een opsomming van de keren dat Poetin zijn handtekening niets waard was.
En toen ging Vance los.
Dat was op reactie van Vance dat de VS itt Biden via diplomatie een eind aan de oorlog wil maken. Zelensky was iets te bijdehand door te stellen dat er met Rusland niet diplomatiek te onderhandelen valt want Poetins handtekeningen zijn weinig waard gebleken, maar als dat zo is Zelensky, waarom zit je dan in de oval office om de grondstoffendeal te onderteken? De huidige VS regering wil deze oorlog niet nog langer bestendigen of ondersteunen, en er zsm een eind aan breien. Dat kan, afgezien van Rusland bestoken met een allesvernietigende nucleaire first strike alleen door diplomatie. Sowieso wordt iedere oorlog aan de onderhandelingstafel beëindigd, dus je zal je hoe dan ook wel diplomatiek moeten opstellen. Zelensky weet dit, de VS weet dit, Zelensky's opmerking was juist doordat die niet diplomatiek was, een diplomatieke blunder die hem wel eens heel duur kan komen te staan.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:23:50 #217
323876 michaelmoore
pi_216876935
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:18 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat zou er veranderen? De VS stopt met het verkopen van LNG? Gaat Big Oil leuk vinden.
nee zeker niet maar wel een extra heffing toestaan op LNG export naar Europa
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:23:56 #218
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_216876936
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En desondanks zijn er velen hier die denken dat Zelensky top was gisteren…

Hij gaf ze goed van repliek, maar in zijn positie is het wel raak in eigen voet.
in je voet schieten gaat er vanuit dat er iets te halen was voor Zelensky. Dat was er überhaupt al niet.
Iedereen is het er bijna over eens dat het opgezet wat door trump en Vance. Het was niet fraai maar Zelensky heeft niks te winnen bij Trump. Land weggeven kan hij ook bij Poetin. Wat Zelensky deed was het minst slechte wat je kan doen in zo'n situatie. Alsof braaf geslacht worden Oekraïne iets had gebracht? Trump wilde na de persconferentie niet meer verder praten. Alles was al bedacht, dan was er per definitie niets te winnen.
pi_216876938
quote:

[..]
Nee. Trump heeft al lang aangegeven dat als de VS daar geldelijke belangen heeft, dat daar dan automatisch veiligheidsgaranties uit volgen.
De VS handelt toch met Oekraïne? Er zijn toch Amerikaanse bedrijven actief in dat land?
pi_216876943
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:09 schreef Terecht het volgende:

[..]
Die gaat hij op dit moment ook niet krijgen, in het beste scenario zullen die garanties tijdelijk zijn zolang Europa de capaciteiten daarvoor nog niet heeft. Imho wil Trump dit niet nu al publiekelijk kenbaar maken. Ik verwacht dat Trump uiteindelijk wel akkoord zal gaan met het geven tijdelijke backstop garanties want anders zeggen Zelenksy en Europa sowieso nee tegen welk vredesakkoord dan ook, en van Europa harde eisen stellen aan het zsm ontwikkelen van militaire autonomie zodat ze die veiligheidsgaranties zelf kunnen geven.
Je denkt veel te ingewikkeld.

Als je er simpelweg vanuit gaat dat de huidige Amerikaanse regering aan de kant staat van Rusland dan is het doen en laten van Trump en zijn ministers plots een stuk logischer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:24:57 #221
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216876951
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat is nog altijd meer dan de schattingen van 60k tot 100k doden voor de UA strijdmachten. Nog steeds ziek veel mensen natuurlijk.
Elke dode is mij er één teveel. Maakt mij geen reet uit of dat een Rus, NK, OEK, of wie dan ook is.
Het gaat hier in de basis om een oorlog die min of meer in een remise zou moeten eindigen ten gunste van Rusland. Waar je die lijn trekt dat is de vraag. Maar dat is niet zoveel opofferingen waard.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:25:20 #222
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216876956
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 10:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Als je weet dat je in zo'n kwetsbare positie zit is het misschien niet handig om in je trainingspak nota bene in The Oval Office een grote muil op te zetten tegen lui van wie je volledig afhankelijk bent.

Zijn geslijm op X na afloop was veelzeggend.
Beter in een pak ja. Zoals Vance? :')

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216876957
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
het was nooit de bedoeling dat zelensky tot en met het diner zou blijven, weggestuurd met niets

zelensky had daar nooit heen moeten gaan om te bedelen
Zelenskyy vertelde -terwijl hij met zijn rug tegen de muur stond- twee bullebakken dat ze in de stront konden zakken.
pi_216876961
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:25 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Beter in een pak ja :')

[ afbeelding ]
WAT?!
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:27:07 #225
323876 michaelmoore
pi_216876976
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Elke dode is mij er één teveel. Maakt mij geen reet uit of dat een Rus, NK, OEK, of wie dan ook is.
Het gaat hier in de basis om een oorlog die min of meer in een remise zou moeten eindigen ten gunste van Rusland. Waar je die lijn trekt dat is de vraag. Maar dat is niet zoveel opofferingen waard.
Poetin gaat niet stoppen bij de remise, die gaat door naar de volgende halte

Poetin is al 12 jaar bezig om Russische paspoorten uit te delen in de oude USSR landen als Bulgarije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')