Die heb ik al wel voorbij zien komenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:42 schreef Luna68 het volgende:
Valt mij ineens op dat we iedere keer de podcast hebben gezien, maar geen filmpje van Elsa in de auto, toch?!
Oh ik nog niet, te weinig gekeken dusquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die heb ik al wel voorbij zien komen
maar kom op, hoeveel streamers zitten er om deze tijd nog stream te kijken, wilde net afsluiten toen de BB riep, kom allemaal naar de GRquote:
Ik heb het wel gezien, was dan op insta denk ik?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:42 schreef Luna68 het volgende:
Valt mij ineens op dat we iedere keer de podcast hebben gezien, maar geen filmpje van Elsa in de auto, toch?!
kan, maar ook wel tijdens een SLquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:44 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien, was dan op insta denk ik?
ja hier ook, maar nu is het mooi geweest ,quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar kom op, hoeveel streamers zitten er om deze tijd nog stream te kijken, wilde net afsluiten toen de BB riep, kom allemaal naar de GR
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja hier ook, maar nu is het mooi geweest ,![]()
wellicht werkte ze niet goed mee, ze keek bij het in stappen elke keer zo boos in de cameraquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:42 schreef Luna68 het volgende:
waar kun je dat zien?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die heb ik al wel voorbij zien komen
Cala a boca is 1 van de weinige Portugese zinnen die ik ken dus dat wordt lastig volgenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:46 schreef spapaars het volgende:
Hier kan je Secret Story bekijken (Portugees)
https://www.cxtvlive.com/live-tv/tvi-reality
Het is Cala Boca (zonder a ertussen) Bek houden .. dat welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Cala a boca is 1 van de weinige Portugese zinnen die ik ken dus dat wordt lastig volgen
Dat draait ook best al wel lang toch Spapaars?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:46 schreef spapaars het volgende:
Dit is eigenlijk de beste spin-off van BB. Gewoon BB met een thema en nooit saai.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:46 schreef spapaars het volgende:
Ah okee zo stond het op Videoland in de ondertitelingquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is Cala Boca (zonder a ertussen) Bek houden .. dat wel
[..]
Dat draait ook best al wel lang toch Spapaars?
Dit is raar!!! begint het nu pasquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Niets gemist! Het begint nog maar net
Oh ja ik zie het. Huh raarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Niets gemist! Het begint nog maar net
Ja dat zag ik en er op zoeken kom ik steeds terecht op iets zonder die A ertussenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah okee zo stond het op Videoland in de ondertiteling
Misschien nog een verschil tussen Portugees en Braziliaans Portugees (als dat er is, weet iig dat ze wel andere uitspraak hebben vaak).quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zag ik en er op zoeken kom ik steeds terecht op iets zonder die A ertussen
Ik denk ook niet dat er filmpjes van familie zijn geweest. Dan hadden we inderdaad op zijn minst een paar emotionele wrakken gezien, maar ze zaten allemaal met een frisse blik en met een leuke spanning te wachten op wat nog moest komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het. Huh raarMisschien familiedingen net ofzo.
(Hoewel iedereen’s make up daar nog te goed voor zit)
Die heeft het niet begrepen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Een fan zei: team Jaxel for the win!
Goed blijven kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:20 schreef Kodiak100 het volgende:
@:kissingbird waar is jouw filmpje nou
Iedereen heeft wel fans, toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:21 schreef freaky40 het volgende:
Sommige 'fans' snappen er niets van of kijken hele andere streams/TV.
ja d'ohquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar zijn de kritische filmpjes met de waarheid over elkaar
Oh wacht evendie heeft de productie eruit gefilterd
Het is allemaal wel erg eenzijdig inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar zijn de kritische filmpjes met de waarheid over elkaar
Oh wacht evendie heeft de productie eruit gefilterd
Jazeker, eind september.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is Cala Boca (zonder a ertussen) Bek houden .. dat wel
[..]
Dat draait ook best al wel lang toch Spapaars?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij alles goed relativeren
Net zoiets als GF Italia daar is het nog steeds een komen en gaan van nieuwe en ouwe kandidatenquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:30 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 deelt nog een rondje pleur uit in de COS
Lief van je, zit aan een lekker rosétje, dus ik sla overquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit was TOP manquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wij waren dr bij!!! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Oi! Wie heeft mijn ijspleur opgedronkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:30 schreef Kodiak100 het volgende:
TOPPOSTquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:38 schreef Kissingbird het volgende:
Besef
jordy heeft 10 k daarvoor afgeslagen![]()
mag hopen dat er wat voor sjorry is maar zie het niet staan..quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:38 schreef Droopie het volgende:
Buren denken dat ik een lammetje slacht hier.
Zo als altijd met de rem er op ... minimaal en niet meer BB is zunigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mag hopen dat er wat voor sjorry is maar zie het niet staan..
drank = drank
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zal Milena nu jankend stream zitten kijken dat ze dit allemaal moet missen?
Yup, jij zei het, ik dacht het.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:45 schreef kater1 het volgende:
Jolien gaat Woezel toch niet inruilen voor dat stomme konijn hè
Stomme kleine flesjes altijd. We need a feestje goddamnitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:42 schreef chufi het volgende:
2 flessen bubbles en 2 blikjes voor matti, die niet drinkt ..
Nee Milena staat nog aan te bellen bij d'r ex, maar die doet niet open.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zal Milena nu jankend stream zitten kijken dat ze dit allemaal moet missen?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee Milena staat nog aan te bellen bij d'r ex, maar die doet niet open.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is voor de bewoners denk ik 10 x leuker dan drank met hapjes. Dit geeft ze weer een boost![]()
Dat ze voor haar vertrek al op de live stream heeft mogen loeren.quote:
[..]
Het is zo'n teringherrie, iedereen gilt door elkaar, dus geen ideequote:
Zag hem met een shirt met Brazilië op ofzo?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is zo'n teringherrie, iedereen gilt door elkaar, dus geen idee
Keanu ook shirt en Jolien en Mattie ook (zie ik nu ik stream 2 nog even opneem in de DR)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is zo'n teringherrie, iedereen gilt door elkaar, dus geen idee
Pootje is ietwat ondervertegenwoordigdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:00 schreef ledn81 het volgende:
Pootje voordat ze naar de DR geroepen werden nog wel even tegen Sharice : "ging wel veel over dat kartel" in de filmpjes.. En toen moest de DR nog komen
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou zelf nooit wat opsturen, maar mijn dochter, toen een jaar of 10, was helemaal gek van Ruud met de koetjes uit Utopia en had zelf een kettingtje voor hem gemaakt, met een hangertje van een koe en wilde dat ik dat zou opsturen en dat heb ik gedaan
Niemand kan hem verstaan, dus dan heb je ook niet veel fansquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Pootje is ietwat ondervertegenwoordigd
Ja niemand verstaat hemquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
volgens mij sharice en keanu kartelloos ook welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niemand kan hem verstaan, dus dan heb je ook niet veel fans
Awwquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou zelf nooit wat opsturen, maar mijn dochter, toen een jaar of 10, was helemaal gek van Ruud met de koetjes uit Utopia en had zelf een kettingtje voor hem gemaakt, met een hangertje van een koe en wilde dat ik dat zou opsturen en dat heb ik gedaan
Wat lief! Het is zo onwijs leuk om fanpost te krijgen! Echt heel bijzonder hoeveel moeite mensen doen! Ik heb nog twee verhuisdozen bewaardquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja dat viel ook wat tegen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:03 schreef Adat231 het volgende:
vol
[..]
volgens mij sharice en keanu kartelloos ook wel
echt leuk dat je dat hebt gekregenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat lief! Het is zo onwijs leuk om fanpost te krijgen! Echt heel bijzonder hoeveel moeite mensen doen! Ik heb nog twee verhuisdozen bewaard
Ze was zelf helemaal gek van koeien en Ruud met de koeien vond ze geweldig. Dat kon ik niet weerstaan. Wat leuk dat je alles bewaard hebt. kijk je het nog wel eens door?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat lief! Het is zo onwijs leuk om fanpost te krijgen! Echt heel bijzonder hoeveel moeite mensen doen! Ik heb nog twee verhuisdozen bewaard
word je nu op straat nog wel eens herkend en aangesproken over dgk?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nou niet alles hoor, dat was geen doenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze was zelf helemaal gek van koeien en Ruud met de koeien vond ze geweldig. Dat kon ik niet weerstaan. Wat leuk dat je alles bewaard hebt. kijk je het nog wel eens door?
Zekerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een ontzettende leuke streamavond![]()
Nou ik vond de SL wel wat minderquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zeker![]()
Milena weg was natuurlijk ook al TOP!!!![]()
Afgelopen uren was echt leuk
het voelt idd wel als een fanweek zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zeker![]()
Milena weg was natuurlijk ook al TOP!!!![]()
Afgelopen uren was echt leuk
Ludduvudduquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:17 schreef riri het volgende:
Overal voortdurend dat chagrijnige hoofd van Charise, waarom kan ze nooit eens blij zijn voor anderen....
Was even ons geduld op de proef stellen jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik vond de SL wel wat minder
handig als target samen met pootje, blijven we langer met de leuke overquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft ze de koffers al uitgepakt? Ander mooi wegwezen
Maar echt...quote:
Wel een beetje logisch ook hoor en lief van Jane.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
beetje jammer, ze verpest zo ook de lol voor Jane met haar gejank![]()
Dit is extreem, maar dat was haar gedrag richting Milena ook. Beter morgen 24 uur aanvragen en wegwezenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Maar echt...wel een tikkeltje obsessief hoor dit...
Knap van Jane dat ze dat nu kan opbrengen na alles wat ze haar geflikt hebben en haar nu de lol en plezier afnemen van deze avond.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wel een beetje logisch ook hoor en lief van Jane.
Onderlinge banden in zo'n programma zijn ook wel next level en snel intens weet ik uit eigen ervaring. Maar zoiets als dit heb ik nog niet eerder gezien in een BB.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is extreem, maar dat was haar gedrag richting Milena ook. Beter morgen 24 uur aanvragen en wegwezen
Zekerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Knap van Jane dat ze dat nu kan opbrengen na alles wat ze haar geflikt hebben en haar nu de lol en plezier afnemen van deze avond.
Absoluutquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Knap van Jane dat ze dat nu kan opbrengen na alles wat ze haar geflikt hebben en haar nu de lol en plezier afnemen van deze avond.
Wat denk je nou dat Jane dat zomaar doet, die is allang weer bezig met tactisch spelenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu iig ff niet, en ze doet het omdat ze ziet dat iemand verdrietig is ..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:32 schreef riri het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat Jane dat zomaar doet, die is allang weer bezig met tactisch spelen
Dat geloof ik graag, maar zo fysiek als zij met Milena was, als vriendin, dat doe ik niet met mijn vriendin die ik al 25 jaar ken en we hebben samen veel meegemaakt. Snap dat ze even verdrietig is en het moeilijk heeft, maar ze is niet dood.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Onderlinge banden in zo'n programma zijn ook wel next level en snel intens weet ik uit eigen ervaring. Maar zoiets als dit heb ik nog niet eerder gezien in een BB.
Nou dat komt later zeker weer, nu gewoon even lief voor Sharice.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:32 schreef riri het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat Jane dat zomaar doet, die is allang weer bezig met tactisch spelen
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:37 schreef riri het volgende:
Ben weg, dat voortdurende domme lachje van Axel kan ik niet aanhoren
Hij gaat het Kartel wel effe op de bank zettenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:37 schreef riri het volgende:
Ben weg, dat voortdurende domme lachje van Axel kan ik niet aanhoren
Hij heeft gewoon echt een hekel aan Jordy.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:47 schreef Willewa het volgende:
Jane: ik hoop dat jij en Jordy wat meer overweg gaan kunnen.
Axel: gaat niet gebeuren.
Ik snap je post nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel zegt net dat Sharice nog meer haar naar Jordy heeft als hij....
Huh, hij zei toch dat hij Jordy wel mocht. die liegt ook alles aan elkaar, mag, het is een spel, maar de kijkers horen dat ook. Hij heeft net gezien hoe populair het kartel is.
Jane wil dubbelspion blijven, dat gaat zowel haar als axel de kop kosten. Prima w.m.b.
Axel lacht ook steeds om zijn eigen domme grappen. Hij denkt dat hij heel sterk staat, maar ik heb ernstige twijfelsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:48 schreef marky het volgende:
Jane blijft hopen dat Jordy en hij wat beter overweg kunnen. Gaat niet gebeuren. Hij zet Jordy er weer op...
geen haat.. en Sharice mag Jordy nog minder!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon echt een hekel aan Jordy.
Al aangepast, haar = haat. Op de opmerking of Sharice nu ook beter met Jordy zou klikken (zoiets zei Jane)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap je post niet![]()
Haar = haat?
En wat heeft Sharice daarmee te maken?
Schrok ervanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:51 schreef Willewa het volgende:
Schakel naar de suite waar Sharice en Pootje zielloos voor zich uit staren in 1 bed en wat West-Vlaams brabbelen.
Joa ging wel semi lachend dit, niet heel gemeenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon echt een hekel aan Jordy.
Ah zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Al aangepast, haar = haat. Op de opmerking of Sharice nu ook beter met Jordy zou klikken (zoiets zei Jane)
Koppig hoor die Axel. En die koppigheid kan hem nog weleens de kop gaan kosten. Eén van de bewoners zei dat ook: Axel is echt geobsedeerd door Jordy.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:47 schreef Willewa het volgende:
Jane: ik hoop dat jij en Jordy wat meer overweg gaan kunnen.
Axel: gaat niet gebeuren.
Mwah het zit wel diep bij Axel. Hekel heeft hij al gebruikt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:50 schreef Thorelf het volgende:
[..]
geen haat.. en Sharice mag Jordy nog minder!
Ik zeg ook niet dat het gemeen was, wel gemeend en dat kan, je kan ook niet iedereen leuk en aardig vinden, maar zeg dan niet dat je hem als persoon prima en aardig vindt, maar goed, zo zie ik datquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Joa ging wel semi lachend dit, niet heel gemeen
mss zij spelen hun eigen spel...en dat kan je ook waarderen...ze lopen niet achter de meutequote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:46 schreef marky het volgende:
De dedain waarmee Axel en Jane praten over de mensen van het Kartel maken ze zichzelf niet populair mee.
Het gaat ook nergens over. Als hij normaal doet is hij bij Jordy geen target.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Koppig hoor die Axel. En die koppigheid kan hem nog weleens de kop gaan kosten. Eén van de bewoners zei dat ook: Axel is echt geobsedeerd door Jordy.
Nou ik kreeg toch het idee dat Axel Milena wel errug leuk vond en af en toe met haar flirte.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss zij spelen hun eigen spel...en dat kan je ook waarderen...ze lopen niet achter de meute
Je moet niet teveel vijanden hebben, want dan ben je voor zeker elke week genomineerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik kreeg toch het idee dat Axel Milena wel errug leuk vond en af en toe met haar flirte.
Milena was ook een "baas" hoor
Dat heeft niets met spel spelen te maken. Ze doen alsof zij het beter doen maar daarvan is het nu reeds twee weken achter elkaar gebleken dat ze het mis hebben. Ze vinden zichzelf echt gewoon beter.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss zij spelen hun eigen spel...en dat kan je ook waarderen...ze lopen niet achter de meute
Axel heeft het natuurlijk wel flink te verduren gehad met Jordy en Niels in het begin. Ik kan begrijpen dat Axel dat niet zomaar is vergeten of een soort van domme trots heeft om te blijven volharden en dit op een of andere manier Jordy te blijven nadragen. Maar slim is het niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:55 schreef marky het volgende:
[..]
Het gaat ook nergens over. Als hij normaal doet is hij bij Jordy geen target.
Nee, maar dacht misschien dat dat zo kon overkomen hoe ik het had opgeschrevenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het gemeen was, wel gemeend en dat kan, je kan ook niet iedereen leuk en aardig vinden, maar zeg dan niet dat je hem als persoon prima en aardig vindt, maar goed, zo zie ik dat
Axel denkt dat alle vrouwen als een blok voor hem vallen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik kreeg toch het idee dat Axel Milena wel errug leuk vond en af en toe met haar flirte.
Milena was ook een "baas" hoor
Al was het de laatste man op aarde, dan zou ik nog niet voor hem vallenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:59 schreef marky het volgende:
[..]
Axel denkt dat alle vrouwen als een blok voor hem vallen.
Dat is zwaar overdreven. Hij heeft zelf ook totaal die beleving niet. Er is door mensen oa Axel in het huis smeriger gepraat over Jordy dan dat er ooit door Jordy en Niels over Axel is gedaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Axel heeft het natuurlijk wel flink te verduren gehad met Jordy en Niels in het begin. Ik kan begrijpen dat Axel dat niet zomaar is vergeten of een soort van domme trots heeft om te blijven volharden en dit op een of andere manier Jordy te blijven nadragen. Maar slim is het niet.
Is dat niet een aanname van jouw kant? Want je kan van alles van hem vinden maar dat heb ik niet bij hem gezienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:59 schreef marky het volgende:
[..]
dat weet ik niet,maar ik denk niet dat hij denkt dat alle vrouwen voor hem vallen!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:59 schreef marky het volgende:
[..]
volgens mij denk jij over Axel ...zoals Axel over Jordy denkt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:59 schreef marky het volgende:
[..]
ik kan er helaas geen medelijden mee hebben. Ze heeft er samen met Milena alles aan gedaan om zich niet geliefd te maken. Ik heb vandaag op haar gestemd om Milena weg te krijgen en haar nog een klein kansje te geven. maar de meangirl is niet weg. Ze zal zich snel moeten herpakken, anders staat ze er volgende week weer opquote:
Maar Pootje vind hij geweldig die gewoon het zelfde is. Af en toe ongepast luidruchtig. Mensen vaspakt die daar niet altijd van gediend zijn. Maar daar heeft hij geen moeite mee. Hij is heel selectief dan. Van de week had hij het echt over een hekel aan Jordy hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee, maar dacht misschien dat dat zo kon overkomen hoe ik het had opgeschreven![]()
Volgens mij valt het allemaal wel mee, maar is Jordy gewoon degene die hij het minst leuk vindt in de groep en hij zei net ook wel ‘heb je altijd wel in een groep toch, iemand waar je wat minder mee kan’. Tis ook wel logisch, Jordy kan wel iemand zijn die op je zenuwen kan werken, op zo’n klein aantal vierkante meters waar je constant met elkaar zit, wekenlang, zeker als het je type mens niet echt is. Af en toe ventileer je dan gewoon ff denk ik.
Ik ben blij dat ze niet voor Jordy kruipen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:59 schreef Thorelf het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen het is een risico hoe Axel en Jane spelen!! maar het is wel anders.... en dat vind ik wel leuk om te volgen.
Zeker, weekendquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik mijn wekker niet te zetten
ja dat is jammer. denk eigenlijk dat dat alex zijn kop gaat kosten en de finale gaat zijn tussen <jordy jane mattie en jolienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Koppig hoor die Axel. En die koppigheid kan hem nog weleens de kop gaan kosten. Eén van de bewoners zei dat ook: Axel is echt geobsedeerd door Jordy.
Ben het wel eens hoor, heb me echt doodgeërgerd soms aan hun samen en ook zéker aan haar. Maar ja ik weet niet, ik vind het toch wel een beetje zielig voor dr maar ik heb al gauw compassie met mensenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik kan er helaas geen medelijden mee hebben. Ze heeft er samen met Milena alles aan gedaan om zich niet geliefd te maken. Ik heb vandaag op haar gestemd om Milena weg te krijgen en haar nog een klein kansje te geven. maar de meangirl is niet weg. Ze zal zich snel moeten herpakken, anders staat ze er volgende week weer op
Dat niet kunnen stelen kan ik niet plaatsen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:13 schreef Was-beer het volgende:
Jolien: Misschien beslist de kijker ons eten, kunnen we niet stelen
Ja eens hoor. Is zeker niet slim in zo’n spel, met camera’s alles, ik weet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:08 schreef marky het volgende:
[..]
Maar Pootje vind hij geweldig die gewoon het zelfde is. Af en toe ongepast luidruchtig. Mensen vaspakt die daar niet altijd van gediend zijn. Maar daar heeft hij geen moeite mee. Hij is heel selectief dan. Van de week had hij het echt over een hekel aan Jordy hebben.
Daarnaast is het gewoon dom om je te fixeren op 1. Dan ga je het niet winnen.
Toen Mattheus, Jordy en Jolien de vorige keer het eten mochten bepalen/kopen hebben ze een doos chocolate chip cookies achterover gedrukt voor het kartel. Denk dat ze daarop doeltquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat niet kunnen stelen kan ik niet plaatsen.
toch snap ik het hier ook niet soms...men wil niet dat het allemaal combaja is....ze willen drama...gaan er een paar niet met de meute mee... dan zijn ze outcastquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:13 schreef Adat231 het volgende:
Ja das jamm
[..]
ja dat is jammer. denk eigenlijk dat dat alex zijn kop gaat kosten en de finale gaat zijn tussen <jordy jane mattie en jolien
Een hekel aan iemand kan, maar om het zo duidelijk meerdere keren uitspreken is gewoon niet slim, maar ik denk dat Axel dat niet doorheeft. Jane probeert hem er steeds van te overtuigen dat hij best wel oké is, maar Axel wil er niets van weten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja eens hoor. Is zeker niet slim in zo’n spel, met camera’s alles, ik weet.
Maar tja soms ligt iemand je echt niet en Pootje en Jordy zijn wel verschillende personen verder natuurlijk. Maar eens, wil je ver komen moet je ook dáár tactisch in zijn. Hekel hebben is dan idd sowieso wat overdreven van ‘m.
Afwachten dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:17 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Toen Mattheus, Jordy en Jolien de vorige keer het eten mochten bepalen/kopen hebben ze een doos chocolate chip cookies achterover gedrukt voor het kartel. Denk dat ze daarop doelt
Idd, zoals gezegd, is zeker niet slim in zo’n spelquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een hekel aan iemand kan, maar om het zo duidelijk meerdere keren uitspreken is gewoon niet slim, maar ik denk dat Axel dat niet doorheeft. Jane probeert hem er steeds van te overtuigen dat hij best wel oké is, maar Axel wil er niets van weten.
niet slim,maar wel gedurfdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Idd, zoals gezegd, is zeker niet slim in zo’n spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |