quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee Milena staat nog aan te bellen bij d'r ex, maar die doet niet open.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is voor de bewoners denk ik 10 x leuker dan drank met hapjes. Dit geeft ze weer een boost![]()
Dat ze voor haar vertrek al op de live stream heeft mogen loeren.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee Milena staat nog aan te bellen bij d'r ex, maar die doet niet open.
Het is zo'n teringherrie, iedereen gilt door elkaar, dus geen ideequote:
Zag hem met een shirt met Brazilië op ofzo?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is zo'n teringherrie, iedereen gilt door elkaar, dus geen idee
Keanu ook shirt en Jolien en Mattie ook (zie ik nu ik stream 2 nog even opneem in de DR)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is zo'n teringherrie, iedereen gilt door elkaar, dus geen idee
Pootje is ietwat ondervertegenwoordigdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:00 schreef ledn81 het volgende:
Pootje voordat ze naar de DR geroepen werden nog wel even tegen Sharice : "ging wel veel over dat kartel" in de filmpjes.. En toen moest de DR nog komen
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou zelf nooit wat opsturen, maar mijn dochter, toen een jaar of 10, was helemaal gek van Ruud met de koetjes uit Utopia en had zelf een kettingtje voor hem gemaakt, met een hangertje van een koe en wilde dat ik dat zou opsturen en dat heb ik gedaan
Niemand kan hem verstaan, dus dan heb je ook niet veel fansquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Pootje is ietwat ondervertegenwoordigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |