Ja niemand verstaat hemquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Pootje is ietwat ondervertegenwoordigd
volgens mij sharice en keanu kartelloos ook welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Pootje is ietwat ondervertegenwoordigd
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niemand kan hem verstaan, dus dan heb je ook niet veel fans
Awwquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou zelf nooit wat opsturen, maar mijn dochter, toen een jaar of 10, was helemaal gek van Ruud met de koetjes uit Utopia en had zelf een kettingtje voor hem gemaakt, met een hangertje van een koe en wilde dat ik dat zou opsturen en dat heb ik gedaan
Wat lief! Het is zo onwijs leuk om fanpost te krijgen! Echt heel bijzonder hoeveel moeite mensen doen! Ik heb nog twee verhuisdozen bewaardquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou zelf nooit wat opsturen, maar mijn dochter, toen een jaar of 10, was helemaal gek van Ruud met de koetjes uit Utopia en had zelf een kettingtje voor hem gemaakt, met een hangertje van een koe en wilde dat ik dat zou opsturen en dat heb ik gedaan
Ja dat viel ook wat tegen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:03 schreef Adat231 het volgende:
vol
[..]
volgens mij sharice en keanu kartelloos ook wel
echt leuk dat je dat hebt gekregenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat lief! Het is zo onwijs leuk om fanpost te krijgen! Echt heel bijzonder hoeveel moeite mensen doen! Ik heb nog twee verhuisdozen bewaard
Ze was zelf helemaal gek van koeien en Ruud met de koeien vond ze geweldig. Dat kon ik niet weerstaan. Wat leuk dat je alles bewaard hebt. kijk je het nog wel eens door?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat lief! Het is zo onwijs leuk om fanpost te krijgen! Echt heel bijzonder hoeveel moeite mensen doen! Ik heb nog twee verhuisdozen bewaard
word je nu op straat nog wel eens herkend en aangesproken over dgk?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nou niet alles hoor, dat was geen doenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze was zelf helemaal gek van koeien en Ruud met de koeien vond ze geweldig. Dat kon ik niet weerstaan. Wat leuk dat je alles bewaard hebt. kijk je het nog wel eens door?
Zekerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een ontzettende leuke streamavond![]()
Nou ik vond de SL wel wat minderquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zeker![]()
Milena weg was natuurlijk ook al TOP!!!![]()
Afgelopen uren was echt leuk
het voelt idd wel als een fanweek zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zeker![]()
Milena weg was natuurlijk ook al TOP!!!![]()
Afgelopen uren was echt leuk
Ludduvudduquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:17 schreef riri het volgende:
Overal voortdurend dat chagrijnige hoofd van Charise, waarom kan ze nooit eens blij zijn voor anderen....
Was even ons geduld op de proef stellen jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik vond de SL wel wat minder
handig als target samen met pootje, blijven we langer met de leuke overquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft ze de koffers al uitgepakt? Ander mooi wegwezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |