Dit is raar!!! begint het nu pasquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Niets gemist! Het begint nog maar net
Oh ja ik zie het. Huh raarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Niets gemist! Het begint nog maar net
Ja dat zag ik en er op zoeken kom ik steeds terecht op iets zonder die A ertussenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah okee zo stond het op Videoland in de ondertiteling
Misschien nog een verschil tussen Portugees en Braziliaans Portugees (als dat er is, weet iig dat ze wel andere uitspraak hebben vaak).quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zag ik en er op zoeken kom ik steeds terecht op iets zonder die A ertussen
Ik denk ook niet dat er filmpjes van familie zijn geweest. Dan hadden we inderdaad op zijn minst een paar emotionele wrakken gezien, maar ze zaten allemaal met een frisse blik en met een leuke spanning te wachten op wat nog moest komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het. Huh raarMisschien familiedingen net ofzo.
(Hoewel iedereen’s make up daar nog te goed voor zit)
Die heeft het niet begrepen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Een fan zei: team Jaxel for the win!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |