Maar echt...quote:
Wel een beetje logisch ook hoor en lief van Jane.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
beetje jammer, ze verpest zo ook de lol voor Jane met haar gejank![]()
Dit is extreem, maar dat was haar gedrag richting Milena ook. Beter morgen 24 uur aanvragen en wegwezenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Maar echt...wel een tikkeltje obsessief hoor dit...
Knap van Jane dat ze dat nu kan opbrengen na alles wat ze haar geflikt hebben en haar nu de lol en plezier afnemen van deze avond.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wel een beetje logisch ook hoor en lief van Jane.
Onderlinge banden in zo'n programma zijn ook wel next level en snel intens weet ik uit eigen ervaring. Maar zoiets als dit heb ik nog niet eerder gezien in een BB.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is extreem, maar dat was haar gedrag richting Milena ook. Beter morgen 24 uur aanvragen en wegwezen
Zekerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Knap van Jane dat ze dat nu kan opbrengen na alles wat ze haar geflikt hebben en haar nu de lol en plezier afnemen van deze avond.
Absoluutquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Knap van Jane dat ze dat nu kan opbrengen na alles wat ze haar geflikt hebben en haar nu de lol en plezier afnemen van deze avond.
Wat denk je nou dat Jane dat zomaar doet, die is allang weer bezig met tactisch spelenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu iig ff niet, en ze doet het omdat ze ziet dat iemand verdrietig is ..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:32 schreef riri het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat Jane dat zomaar doet, die is allang weer bezig met tactisch spelen
Dat geloof ik graag, maar zo fysiek als zij met Milena was, als vriendin, dat doe ik niet met mijn vriendin die ik al 25 jaar ken en we hebben samen veel meegemaakt. Snap dat ze even verdrietig is en het moeilijk heeft, maar ze is niet dood.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Onderlinge banden in zo'n programma zijn ook wel next level en snel intens weet ik uit eigen ervaring. Maar zoiets als dit heb ik nog niet eerder gezien in een BB.
Nou dat komt later zeker weer, nu gewoon even lief voor Sharice.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:32 schreef riri het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat Jane dat zomaar doet, die is allang weer bezig met tactisch spelen
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:37 schreef riri het volgende:
Ben weg, dat voortdurende domme lachje van Axel kan ik niet aanhoren
Hij gaat het Kartel wel effe op de bank zettenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:37 schreef riri het volgende:
Ben weg, dat voortdurende domme lachje van Axel kan ik niet aanhoren
Hij heeft gewoon echt een hekel aan Jordy.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:47 schreef Willewa het volgende:
Jane: ik hoop dat jij en Jordy wat meer overweg gaan kunnen.
Axel: gaat niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |